dex Zgłoś #681 Napisano 1 Października 2015 (edytowane) Oceńcie proszę, czy to możliwe. AHU w serii wypluł 92KM i 210Nm Wykres 04.06.2014 - Kopia.pdf Po włożeniu 216 od Cowboy-a pokazał 131,8KM i 270,1Nm. Moim zdaniem strasznie dużo, jak na same wtryski. Po sofcie u Darona 146,5KM i 331,1Nm, niestety dawkę powyżej 2500 trzeba było mocno ciąć, bo strasznie kopcił. W sumie dalej to robi, ale już znośnie. 216 chip Daron 26.09.2015.2015.pdf P.S. Dodam jeszcze, że dawkę na nastawniku mam ustawioną na 8,0mg/R. Edytowane 1 Października 2015 przez dex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #682 Napisano 1 Października 2015 Takim wykresem na hamowni zakończyłem chipowanie,gdyż specjalista orzekł problemy z wtryskiwaczami:D Czy mógłby ktoś ocenić co jest nie tak??? - - - - - aktualizacja - - - - - Tutaj może lepiej będzie widać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #683 Napisano 7 Października 2015 Passat B7 1.6TDI 105km seria z dpf plus wirus 140km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dżolero1505732946 Zgłoś #684 Napisano 13 Października 2015 ajm wszystko seria 115km wypluł 108km/261Nm po czyszczeniu geometrii i sofcie 163kM 378Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #685 Napisano 27 Października 2015 Pół roku temu zrobione u Darona. DPF i EGR out, moc w górę i ze 176KM i 367Nm zrobione 199KM i 411Nm. Jest radość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #686 Napisano 31 Października 2015 VW Touareg 2.5 TDI R5 PD seria 174/400 , moc 246/525 ograniczony ze wzgledu na sprzeglo. -nowy walek + hydro -turbo GTB20 -hybryda -pompki 5.0 tdi v10 073H -big IC -tip 3'' -dp 2.5''+ usuniecie zwezek na koncowym tlumiku -kolektor wydechowy 2.5 tdi R5 VP -soft Daron7 -mechanika spawacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #687 Napisano 31 Października 2015 No pięknie Sylwek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumik Zgłoś #688 Napisano 4 Grudnia 2015 AFN + GTB22 235KM/450NM Kolega gdzie robiłeś ? Jestem z Przemysła nie wiem gdzie ma się wybrać zęby podnieść moc w pojem pasku.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #689 Napisano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Kolega gdzie robiłeś ? Jestem z Przemysła nie wiem gdzie ma się wybrać zęby podnieść moc w pojem pasku.... Ja stroiłem to auto :ok , Marcin u siebie tylko weryfikował pomiar z Dynometa na hamowni stacjonarnej ... Edytowane 9 Grudnia 2015 przez spanky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #690 Napisano 10 Grudnia 2015 (edytowane) No to i ja sie pochwalę, robiłem modyfikację programu jakieś 5 tyś km temu i jak na razie brak problemów Sharan 7N program robiony w Dynosoft Katowice: DOC002.PDF Edytowane 10 Grudnia 2015 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLLINS18 Zgłoś #691 Napisano 13 Stycznia 2016 Witam A to mój wykres. Jeśli ktoś chętny to proszę o opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #692 Napisano 15 Stycznia 2016 Model Auta : Audi A4 B6 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF Modyfikacje silnika : brak Moc seryjna : 131km/310Nm Chiptuning : 170Km/385Nm by JAROL - - - - - aktualizacja - - - - - Model Auta : VW Golf IV Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR Modyfikacje silnika : brak Moc seryjna : 101km/240Nm Chiptuning : 148Km/307Nm by JAROL - - - - - aktualizacja - - - - - Model Auta : Seat Leon 1P 2006 rok Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC MODYFIKACJA SILNIKA : MAP 3bar, turbosprężarka ASZ by FROGRACING MOC SERIA : 105km/250Nm CHIPTUNING : 172Km/365Nm by JAROL Jest to moje auto prywatne do codziennej jazdy. Seria była za słaba wiec troszkę go zmodyfikowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutek_24 Zgłoś #693 Napisano 27 Stycznia 2016 A to mój bez niczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLLINS18 Zgłoś #694 Napisano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Mój poprzedni wykres A to po małym remapie. Koło 1Z sprzęgło G60 + Nowe turbo seryjne. Egr off dpf Off. Teraz jest dobrze Edytowane 28 Stycznia 2016 przez COLLINS18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrapek12 Zgłoś #695 Napisano 28 Stycznia 2016 Mój poprzedni wykres [ATTACH=CONFIG]140721[/ATTACH] A to po małym remapie. Koło 1Z sprzęgło G60 + Nowe turbo seryjne. Egr off dpf Off. Teraz jest dobrze [ATTACH=CONFIG]140722[/ATTACH] Ładnie szczególnie jak na ori graty dobry program ktoś tu zrobił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #696 Napisano 6 Lutego 2016 Model Auta : Audi A4 B6 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF Modyfikacje silnika by FROGRACING : - Turbosprężarka GTB2260VK, - map 4 bar, - Firad HF50, - EGR i KAT out, - IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej - nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk Moc seryjna : 131km/310Nm Chiptuning : 240Km/447Nm by JAROL Auto obecnie jeszcze na seryjnym wydech który trochę ogranicza, po zrobieniu nowego dołożymy z kilkanaście koni i trochę Nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lgserwis Zgłoś #697 Napisano 6 Lutego 2016 (edytowane) TT 2.0 TDI CR 170 CFGB ------>>>>> 232 KM / 482 Nm Dolot , Intercooler , turbo hybrydowe , DPF OFF . Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach. Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu . Edytowane 6 Lutego 2016 przez Lgserwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #698 Napisano 11 Lutego 2016 Passat 1.9 130 AVF , 315 000 przebiegu , nowy walek i hydro , pompki ori. -silnik AVF swap z AFN -GTB20 z Volvo D5 -wydech 2.5 -FIMC -Soft DARON -sprzeglo 1 mas + spiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #699 Napisano 22 Lutego 2016 (edytowane) A tu trochę mojej pracy . Passat b5fl AVB turbo BRD i słabe pompki 073AR (stare 073AJ padły ,kupiłem w promocnej cenie 073AR i efekt jest jaki jest ) Seat Leon BXE 105km montaż turba ASZ kolejny pacjent Passat AFN montaż turba AWX kolektor AWX oraz sterownik 012x dzisiejszy pacjent VW T5 BRS (2pomiar trochę za późno wystartowany wiem) mam jeszcze sporo innej pracy ale nie będę zaśmiecać . Edytowane 22 Lutego 2016 przez Pokonamwas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #700 Napisano 28 Lutego 2016 Model Auta : Seat Leon Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC Modyfikacje silnika : Wydech z 2,0TDI, Turbo GTD, Pompki BA, MAP 3 bary, Mocniejsze sprzęgło Moc seryjna : 105Km/205Nm Chiptuning : 205Km/426Nm by JAROL Jest to moje prywatne auto, za niedługo będzie następny stage, niestety obecnie na więcej nie pozwoliły pompki BA. Na wiosnę do auta wpadnie dłuższa skrzynia biegów, intercooler z S3 oraz pompki AG z końcówka Firad HF25 Wtedy liczę że będzie koło 240km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach