Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Oceńcie proszę, czy to możliwe.

AHU w serii wypluł 92KM i 210Nm

Wykres 04.06.2014 - Kopia.pdf

 

Po włożeniu 216 od Cowboy-a pokazał 131,8KM i 270,1Nm.

Moim zdaniem strasznie dużo, jak na same wtryski.

 

Po sofcie u Darona 146,5KM i 331,1Nm, niestety dawkę powyżej 2500 trzeba było mocno ciąć, bo strasznie kopcił.

W sumie dalej to robi, ale już znośnie.

216 chip Daron 26.09.2015.2015.pdf

 

P.S.

Dodam jeszcze, że dawkę na nastawniku mam ustawioną na 8,0mg/R.

Edytowane przez dex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takim wykresem na hamowni zakończyłem chipowanie,gdyż specjalista orzekł problemy z wtryskiwaczami:D

Czy mógłby ktoś ocenić co jest nie tak???

IMAG0574.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tutaj może lepiej będzie widać:D

 

IMAG0576.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B7 1.6TDI 105km seria z dpf plus wirus 140km

 

f7fe89439710328.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pół roku temu zrobione u Darona. DPF i EGR out, moc w górę i ze 176KM i 367Nm zrobione 199KM i 411Nm.

Jest radość ;)

 

Passat B6 BMR.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VW Touareg 2.5 TDI R5 PD seria 174/400 , moc 246/525 ograniczony ze wzgledu na sprzeglo.

 

-nowy walek + hydro

-turbo GTB20 -hybryda

-pompki 5.0 tdi v10 073H

-big IC

-tip 3''

-dp 2.5''+ usuniecie zwezek na koncowym tlumiku

-kolektor wydechowy 2.5 tdi R5 VP

-soft Daron7

-mechanika spawacz

 

a100953183f11d5101b884d7f68.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pięknie Sylwek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AFN + GTB22 235KM/450NM

 

Kolega gdzie robiłeś ? Jestem z Przemysła nie wiem gdzie ma się wybrać zęby podnieść moc w pojem pasku....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega gdzie robiłeś ? Jestem z Przemysła nie wiem gdzie ma się wybrać zęby podnieść moc w pojem pasku....

 

 

Ja stroiłem to auto :ok , Marcin u siebie tylko weryfikował pomiar z Dynometa na hamowni stacjonarnej ...

 

Dynomet.jpg

Edytowane przez spanky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i ja sie pochwalę, robiłem modyfikację programu jakieś 5 tyś km temu i jak na razie brak problemów

Sharan 7N program robiony w Dynosoft Katowice:

DOC002.PDF

Edytowane przez sylwek1972

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat.jpg

 

Witam

A to mój wykres. Jeśli ktoś chętny to proszę o opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model Auta : Audi A4 B6

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF

Modyfikacje silnika : brak

Moc seryjna : 131km/310Nm

Chiptuning : 170Km/385Nm by JAROL

 

A4AVF_seria.jpg

 

A4AVF_Chip01.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Model Auta : VW Golf IV

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR

Modyfikacje silnika : brak

Moc seryjna : 101km/240Nm

Chiptuning : 148Km/307Nm by JAROL

 

VWGolf_chip1mini.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Model Auta : Seat Leon 1P 2006 rok

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC

MODYFIKACJA SILNIKA : MAP 3bar, turbosprężarka ASZ by FROGRACING

MOC SERIA : 105km/250Nm

CHIPTUNING : 172Km/365Nm by JAROL

 

Jest to moje auto prywatne do codziennej jazdy.

Seria była za słaba wiec troszkę go zmodyfikowałem.

 

Leon1mini.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to mój bez niczego :)

20140619_171636[1].jpg20140619_171636[1].jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój poprzedni wykres

 

FB_IMG_1450202495429.jpg

 

A to po małym remapie. Koło 1Z sprzęgło G60 + Nowe turbo seryjne. Egr off dpf Off. Teraz jest dobrze

 

passat.jpg

Edytowane przez COLLINS18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój poprzedni wykres

 

[ATTACH=CONFIG]140721[/ATTACH]

 

A to po małym remapie. Koło 1Z sprzęgło G60 + Nowe turbo seryjne. Egr off dpf Off. Teraz jest dobrze

 

[ATTACH=CONFIG]140722[/ATTACH]

 

Ładnie szczególnie jak na ori graty dobry program ktoś tu zrobił :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model Auta : Audi A4 B6

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF

Modyfikacje silnika by FROGRACING :

- Turbosprężarka GTB2260VK,

- map 4 bar,

- Firad HF50,

- EGR i KAT out,

- IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej

- nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk

Moc seryjna : 131km/310Nm

Chiptuning : 240Km/447Nm by JAROL

 

Auto obecnie jeszcze na seryjnym wydech który trochę ogranicza, po zrobieniu nowego dołożymy z kilkanaście koni i trochę Nm.

 

A4AVF_Seria03mini.jpg

 

A4AVF_Chip03mini.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TT 2.0 TDI CR 170 CFGB ------->>>>>> 232 KM / 482 Nm

Dolot ,

Intercooler ,

turbo hybrydowe ,

DPF OFF .

Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach.

Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu .

 

strojenie-audi-tt-2.0-tdi-cr-170-cfgb.png

Edytowane przez Lgserwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat 1.9 130 AVF , 315 000 przebiegu , nowy walek i hydro , pompki ori.

-silnik AVF swap z AFN

-GTB20 z Volvo D5

-wydech 2.5

-FIMC

-Soft DARON

-sprzeglo 1 mas + spiek

a4fce834d41d526ee5512f80c89ecb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tu trochę mojej pracy .

 

Passat b5fl AVB turbo BRD i słabe pompki 073AR (stare 073AJ padły ,kupiłem w promocnej cenie 073AR i efekt jest jaki jest :/)

 

exhbbfu.jpg

 

Seat Leon BXE 105km montaż turba ASZ

 

iqgvovs.jpg

 

kolejny pacjent

Passat AFN montaż turba AWX kolektor AWX oraz sterownik 012x

 

wjchuee.jpg

 

 

dzisiejszy pacjent VW T5 BRS (2pomiar trochę za późno wystartowany wiem)

 

oumlywh.jpg

 

 

mam jeszcze sporo innej pracy ale nie będę zaśmiecać .

Edytowane przez Pokonamwas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model Auta : Seat Leon

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC

Modyfikacje silnika : Wydech z 2,0TDI, Turbo GTD, Pompki BA, MAP 3 bary, Mocniejsze sprzęgło

Moc seryjna : 105Km/205Nm

Chiptuning : 205Km/426Nm by JAROL

 

Jest to moje prywatne auto, za niedługo będzie następny stage, niestety obecnie na więcej nie pozwoliły pompki BA.

Na wiosnę do auta wpadnie dłuższa skrzynia biegów, intercooler z S3 oraz pompki AG z końcówka Firad HF25

Wtedy liczę że będzie koło 240km.

 

Leon2mini.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności