Lgserwis
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Lgserwis
- Urodziny 14.12.1978
Informacje osobiste
-
Imię
ŁG
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Silnik
B7 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Lgserwis obserwuje zawartość → Usunięcie DPF-a w Passacie
-
TT 2.0 TDI CR 170 CFGB ------>>>>> 232 KM / 482 Nm Dolot , Intercooler , turbo hybrydowe , DPF OFF . Sprzęgło już mocno daje znać o swoich ograniczeniach. Auto ciągle jeszcze jest niedostrojone i liczę na lepszy wynik w przyszłym tygodniu .
-
A ja dalej stroję po godzinach i dzis juz pękła granica 480 nM
-
A obecnie 2.0 d np. w BMW po chip tuningu potrafią miec grubo ponad 250 km i jeżdzą . Np bmw f10 525 d
-
No wiesz kolego , trudno Ci nie przyznać racji , ale jak ogólnie jest wiadomo moc to tylko wypadkowa wartości momentu obrotowego i obr.wału z uwzględnieniem pewnej stałej więc skoro niut wyszedł to i moc też powinna. Jak nie wyszła to prawdopodobnie w górnych zakresach predkości obrotowej silnik niedomaga . Tutaj mam dla kolegi ,który pytał jak wygląda zdrowa seria wykres z 2.0 TDI 143 CR przed i po tuningu . DPF i EGR nie został ruszony mimo iż okolice 180 km i 410 Nm zostały osiągnięte
-
Jesli masz pewność ,że hamownia jest odpowiednio skalibrowana to troche malo jak na serię . Mi na inercji 2.0 TDI 170 km CR pokazał nadwyżki w stosunku do tego co producent obiecał czyli 174 km i ok 360 Nm Po modzie Stage 1 207 i 421 Nm .Mierzone tym razem na drodze
-
Koledzy, zdrowy silnik z poprawnie działającym osprzetem bez zadnych nieszczelnosci w dolocie nie powinien kopcić . Jedynie delikatna czarna mgiełka jest dopuszczalna Tutaj masz wykres również dla silnika 2.0 TDI 207 km i 421 Nm i nie ma mowy o dymieniu. tutaj lekko kopcący przy wyższych obrotach przypadek 2.0 TDI 170 PD BMR z większym przebiegiem , dlatego też nie dostał więcej mocy.
-
1.9 TDI - BXE - chiptuning a przebieg auta
Lgserwis odpowiedział luccass → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Też uważam ,że ok 140 km w BXE jest rozsądne i że warto pomyśleć o dobrej lubryce dla tego silnika . Moja propozycja chip tuningu dla VAG 1.9 BXE to -
Jeśli DPF jest poprawnie usuniety bez ruszania map paliwowych , a samochód kopci na czarno to znaczy ,że może występować jakis problem z układem zasilania, lub układem dolotowym . Samochód sprawny z poprawnie usunietym DPF nie ma prawa kopcić , może jedynie puścic czarny delikatny dymek . Kolejna rzecz , to samochód nie powinien wiecej palic po usunięciu DPF . - - - - - aktualizacja - - - - - pytałeś jakim programwm usuwali DPF ? Sprawdziłeś czy masz tabele błędów ?
-
Przesyłamtrzy przykłady jak kopcą samochody po wyrzuceniu DPF . 1)Mazda 6 ze zdrowym silnikiem - praktycznie nie kopci wcale lub tutaj : 2)Fiat Seidici - zauważ ,że równiez nie kopci : 3) Meganka , która bardzo kopci przez usterkę układu paliwowego .Usterka ta przyczyniła sie do uszkodzenia filtra i zapchania przy przebuegu ok 100 tys kilometrów zobacz tutaj film: tutaj zdjęcie filtra zaraz po wyjęciu : Dymienie na czarno nie powinno mieć nic wspólnego z usunieciem DPF . Dymienie na jasno - powodem może być niewłaściwie usuniety programowo DPF