Jump to content
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Recommended Posts

Cześć wszystkim

Mam do Was prośbę o ocenę wykresu dla peugeot 508 w automacie. Przepraszam, że na tym forum ale to jedyne z aktualnymi postami w takim dziale.

Wykres.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.  Czy moglby ktoś rzucić okiem na mój wykres ? Passat b5 avf  pompki AL  , reszta seryjna. 

Screenshot_20200720-135206_Chrome.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, posiadam A6 C5 2.8 193KM ALG bez quattro i walczę od roku z tym silnikiem, na hamowni wykazało 167km (przebieg 300k+ ew. kręcone 100k). Prośba o ocenę wykresu hamowni, będę wdzięczny za każdą rade (Panowie z hamowni powiedzieli, że lewe powietrze? nie mogę zlokalizować..)

Wymieniałem:

Układ WN cewki kable świece, odma eżektor, evap, przepustnica czyszczona regenerowana +adaptacja, zawór ciśnienia paliwa uszczelki + czyszczenie, uszczelki kolektora, przewody podciśnienia wymienione, gruszka podciśnienia i listek przeczyszczony, błędów vag nie ma... I dalej nie wiem co robić dlatego zwracam się do Was.

p.s. udało mi się ogarnąć drganie silnika i falowanie obrotów z 640-450-840 na 640-680 

pozdrawiam i z góry dziękuję.

cb15286c-71bd-47f5-9c62-3b29109c1d90.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boned123, głupie pewnie, ale próbowałeś jak auto się zbiera bez przepływki? (tzn. od razu wywali bład, tak, ale czy jest róznica pod dupą?). Bo w sumie nic nie wspominasz o tym, a to pierwsza rzecz, którą bym brał pod uwagę w tak starym silniku... (oczywiście zaraz po tym zrobiłbym test kompresji).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź, z przepływka muszę przetestować dzięki za radę, a kompresja równiutka na wszystkich cylindrach 13... Trochę się polepszyło na dosłownie kilka dni, gdy wymieniłem a raczej wyczyściłem gruszkę podcisnienia, okazało się że była ulamana (ten listek wewnątrz nie miał ząbka) kupiłem kolektor i wymieniłem listek dałem gruszkę, lepiej przez chwilę i ****, jesze wymienię na dniach zawór regulacji ciśnienia paliwa i dam znać. Pozdrawiam 

 

@edit

wymieniłem uszczelki kolektora, uszczelniłem smoka odpowietrzenia, przejrzałem i podłączyłem podciśnienia jeszcze raz od nowa zgodnie z elsą/etką...

i auto dostało nowe życie jest niesamowicie zrywne jak ruszam po staremu to porostu zawsze z piskiem, bo teraz muszę się przestawić na inną jazdę :P

alee... autko dalej faluje :/ teraz minimalnie, ale jednak. I pytanie do Was czy dalej coś dłubać czy zostawić jak jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy ktoś może ocenić ten wykres? Nie za nisko(szybko) jest max moment obrotowy???? (1995 rpm)

Pozdrawiam!!!

 

 

1.6 tdi cayc.pdf

Edited by tracerxd
literówka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy