Skocz do zawartości

boned123

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ALG) 4x4
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wycofano w dniu 2020-06-01, bez czesci zastepczej 078198627A VAG Raczej nie znajdziesz nowego szukałem do mojej a6 alg jakieś 2 miesiące rozwiązałem to poprzez kupno kolektora z osprzętem (używanego)
  2. Tylko używka wycofane z produkcji w 2020 roku, to jest skracanie dolotu zobacz czy gruszka ma mocowanie, do kupienia osobno lub w całości z kolektorem, sam to przerabiałem rok temu i nawet do Niemiec dzwonili i nic nie było. Kup używkę w dobrym stanie a zobaczysz jak auto odżyje w przyspieszaniu. Pozdrawiam
  3. Dzięki za odpowiedź, z przepływka muszę przetestować dzięki za radę, a kompresja równiutka na wszystkich cylindrach 13... Trochę się polepszyło na dosłownie kilka dni, gdy wymieniłem a raczej wyczyściłem gruszkę podcisnienia, okazało się że była ulamana (ten listek wewnątrz nie miał ząbka) kupiłem kolektor i wymieniłem listek dałem gruszkę, lepiej przez chwilę i ****, jesze wymienię na dniach zawór regulacji ciśnienia paliwa i dam znać. Pozdrawiam @edit wymieniłem uszczelki kolektora, uszczelniłem smoka odpowietrzenia, przejrzałem i podłączyłem podciśnienia jeszcze raz od nowa zgodnie z elsą/etką... i auto dostało nowe życie jest niesamowicie zrywne jak ruszam po staremu to porostu zawsze z piskiem, bo teraz muszę się przestawić na inną jazdę alee... autko dalej faluje teraz minimalnie, ale jednak. I pytanie do Was czy dalej coś dłubać czy zostawić jak jest?
  4. Witam, posiadam i jednocześnie walczę z A6 C5 2.8 ALG 193KM bez quattro 300k km (+/- 100k) i potrzebuje kilku wskazówek bo doszedłem do ściany: Hamownia wykres 167km w załączniku ostatnio robiona po wymianie: Rozrządu i później naprawy ustawienia, wymiany WN kable świece cewki wszystko ngk, wymiany uszczelek pokrywy zaworów oraz wężyków podciśnienia, wymiany uszczelek kolektora + czyszczenie gruszki podciśnienia i listku wewnątrz, zawór evap wymieniony przepływomierz ma około pół roku jest sprawny (raczej, żaden z mechaników nic nie mówił o nim), przepustnica zregenerowana i zaadaptowana, pompa wspomagania i alternator wymienione, zawór ciśnienia paliwa wyczyszczony, zaworki nad kolektorem tam gdzie jest zwrotny podmienione wyczyszczone.. i dalej brak pomysłów co badać dalej? wtryski, pompę paliwa? udało mi się osiągnąć wynik falowania obrotów z 640-840-440-640... na 640-680 Potrzebuję jeszcze kilku informacji odnośnie układu SAI w ALG, znalazłem przy wymianie odmy i eżektora obok przepustnicy w kolektorze dziurkę i miejsce na 2 śrubki na Internecie przeszukałem wszystkie fora (nawet u rusków) i nie mogę nic konkretnego znaleźć oprócz tego, że faktycznie takie coś występuje: Czy to tak ma być, czy czegoś brakuję? Jeżeli ktoś coś, to też prosiłbym bardzo o numer części. Dziękuję z góry i pozdrawiam serdecznie (przepraszam za długi post)
  5. Witam, posiadam A6 C5 2.8 193KM ALG bez quattro i walczę od roku z tym silnikiem, na hamowni wykazało 167km (przebieg 300k+ ew. kręcone 100k). Prośba o ocenę wykresu hamowni, będę wdzięczny za każdą rade (Panowie z hamowni powiedzieli, że lewe powietrze? nie mogę zlokalizować..) Wymieniałem: Układ WN cewki kable świece, odma eżektor, evap, przepustnica czyszczona regenerowana +adaptacja, zawór ciśnienia paliwa uszczelki + czyszczenie, uszczelki kolektora, przewody podciśnienia wymienione, gruszka podciśnienia i listek przeczyszczony, błędów vag nie ma... I dalej nie wiem co robić dlatego zwracam się do Was. p.s. udało mi się ogarnąć drganie silnika i falowanie obrotów z 640-450-840 na 640-680 pozdrawiam i z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności