Wumar
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM
-
Rok produkcji
2017
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam wszystkich W 2021 r kupiłem swojego Passata B8 2.0 TDI 190 ps i generalnie nie mam z nim żadnych problemów, ale ostatnio zauważyłem, że poziom płynu chłodzącego spadł poniżej minimum (zaalarmowało mnie ciepłe powietrze z nawiewu). Do tej pory wszystko było ok, dolałem trochę zaraz po zakupie i teraz po dwóch latach. Przeczytałem, że to dość typowy mankament tych silników. Ktoś mógłby mieć jakieś sugestie ? Pozdrawiam
-
Od siebie dodam, że niedawno zauważyłem ten sam problem u siebie. Pedał sprzęgła nie wraca płynnie do swojej pozycji. Zapada się to za dużo powiedziane w moim przypadku, ale wyraźnie czuje, że nie odbija prawidłowo. U mnie ten objaw występuje tylko przy wyższych prędkościach i gwałtowniejszym przyspieszaniu (2.0 TDI 190 program na 220)
-
Wumar obserwuje zawartość → Wykresy z hamowni do oceny.
-
Witam, Jak na Wasze oko wygląda wykres ? Passat B8 2.0 TDI Pozdro
-
Witam Nie chcąc powielać tematów chciałbym przy okazji spytać: przy jakim przebiegu powinienem zrobić wymianę kompletnego rozrządu ? Do tej pory myślałem, że bezpiecznie będzie przy 200 k, ale spotkałem się z opinią żeby to robić już i to szybko (175k km nalotu w tej chwili). Czy ktoś jest w stanie cośkolwiek powiedzieć o trwałości fabrycznego paska ?
-
Witam, Od niedawna jestem właściciel b8 2017 2. 0 tdi 190 ps. Samochód sprowadziłem sam z Niemiec, zadbany egzemplarz 160 k nalotu. Podczas najazdu np na próg próg zwalniający, albo pasy dla przechodniów te podniesione słychać jakiś dźwięk.. No to pukanie ni skrzypienie, coś pomiedzy ? ogólnie mam wywalone, bo po jakimś czasie jazdy słychać to mniej, ale czytałem, że mogą to być tulejki wahacza. Ma ktoś sprawdzoną markę?