Skocz do zawartości

Lavigru

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Potwierdzam. Problem rozwiązał wyżej opisany zawór.
  2. Wczoraj wróciłem z wakacji- ponad 1100km z prędkością >140 i nic tam nie ubywa i się nie dzieje. 10 tysięcy wcześniej wymieniany był rozrząd i po tej wymianie coś takiego wyskoczyło- sądzicie że może to mieć jakiś związek?
  3. Miałem ten sam problem. U mnie pomogło same ustawienie świateł w serwisie be kalibracji kamery. Nie rób tego nigdzie na stacji diagnostycznej.
  4. Geometrię robiłem pierwszy raz na stacji diagnostycznej gdzie robię przeglądy- wykres że wszystko ok a jednak jak wyżej auto ściągało. W moim przypadku gość ze stacji totalnie pojęcia o ustawieniu geometrii nie miał. Finalnie pojechałem do ASO- efekt- ustawiona geometria i auto jedzie jak po sznurku.
  5. Problem rozwiązany. Wymienione amortyzatory. Po wymianie miałem dalej słyszalne stuki ale jak się okazało nowy SACHS poszedł na reklamacje i jak ręką odjął. Jeździ i prowadzi się obecnie wg mnie jak należy.
  6. Witam Ktoś może ma pomysł lub się spotkał z takim osadem w zbiorniczku jak na załączonych zdjęciach? Płynu nie ubywa, olej trzyma poziom od wymiany do wymiany.Profilaktycznie sprawdziłem przed wyjazdem na wakacje i taki niepokojący widok. Ten nalot jest nad poziomem płynu. Płyn jest czysty.
  7. Tzn najbardziej to słyszalne jest jak się jedzie na tylnej kanapie. Wrażenie i dźwięki są takie jakby coś było niedokręcone w miejscu poduszki amortyzatora. Dość irytujące to jest.
  8. Różnicy nie ma po rozłożeniu.
  9. Czy może ktoś uporał się z problemem wspomnianym w wątku? Przód naprawiłem i wymiana amortyzatorów rozwiązała problem stukania. Z tyłu wymienione wszystkie wahacze, amortyzatory z poduszkami, tuleje oprócz 4 sztuk co trzymają "sanki". Głuche pukanie- dźwięk jakby podskakiwała uchylana podłoga w bagażniku występują przy wolnej jeździe po niewielkich nierównościach. Dźwięki narastają z przebiegiem wiec w mojej ocenie "ten typ tak nie ma" Zawieszenie bez DCC, przebieg 180 tys. Pomysły? Sugestie?
  10. I nie ma znaczenia jezdnia? Jak puscisz kierownice auto jedzie bez sciagania?
  11. Nie ściąga nawet gdy jedziesz po pochyłej nawierzchni? BartekV- jaki przebieg u Ciebie w pasku?
  12. Ściaga tylko w jedną stronę czy w zależności od pochylenia jezdni?
  13. Przed wymianą tuleii też ściągało czy było lepiej?
  14. Witam forumowiczów Chciałbym podpytać innych użytkowników B8-emek bez DCC o zachowanie aut przy jeździe na wprost. Ostatnio wymieniałem wahacze i parę tuleii, po czym ustawiałem geometrię w serwisie VW. Wg wydruku wszystko idealnie. Auto przy jeździe prawym pasem przy puszczeniu kierownicy ściąga w prawo i identycznie auto się zachowuje na przeciwległym pasie, z tym że ściąga w lewo- jednym słowem w zależności od pochylenia jezdni trzeba kontrować kierownicą żeby auto jechało na wprost. Gdy jadę środkiem jezdni auto jedzie na wprost. Czy tutaj przy pochyleniu nawierzchni taka sytuacja jest normalna czy doszukiwać się problemu?
  15. Te stukanie jest słyszalne zarówno z przodu jak i z tyłu, więc na razie przekładnię wykluczam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności