ZBYSZEK66 Zgłoś #401 Napisano 1 Października 2013 (edytowane) http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/214.html Po zapoznaniu się z całością wypowiedzi w tym temacie i wyczytaniu w podanym artykule, że ...."To najstarszy, 8-zaworowy silnik 2.0 TDI. Pojawił się w Passacie B5 FL i występował zawsze z mokrym filtrem cząstek stałych. Ma wiele wad, ale temat pompy go nie dotyczy, bo cały dół tego silnika jest taki sam jak w 1.9 TDI, np., z kodem AWX. " Nie mam już pewności czy ten typ silnika wymaga "zajrzenia" do zabieraka czy jak pisze w cytowanym artykule-" temat pompy go nie dotyczy"? Mam silnik 2TDI, 8-zaworowy (6E188288)BMP.Sprawdzenie po VIN wykazało,że mam pompę bez łańcuszka. Czy więc Ci którzy w tym wątku dzielili się swoimi problemami a mieli silniki BMP -mieli je w wersji 16 zaworowej? Czy problem mnie też dotyczy? Edytowane 1 Października 2013 przez ZBYSZEK66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #402 Napisano 1 Października 2013 Po zapoznaniu się z całością wypowiedzi w tym temacie i wyczytaniu w podanym artykule, że ...."To najstarszy, 8-zaworowy silnik 2.0 TDI. Pojawił się w Passacie B5 FL i występował zawsze z mokrym filtrem cząstek stałych. Ma wiele wad, ale temat pompy go nie dotyczy, bo cały dół tego silnika jest taki sam jak w 1.9 TDI, np., z kodem AWX. " Nie mam już pewności czy ten typ silnika wymaga "zajrzenia" do zabieraka czy jak pisze w cytowanym artykule-" temat pompy go nie dotyczy"? Mam silnik 2TDI, 8-zaworowy (6E188288)BMP.Sprawdzenie po VIN wykazało,że mam pompę bez łańcuszka. Czy więc Ci którzy w tym wątku dzielili się swoimi problemami a mieli silniki BMP -mieli je w wersji 16 zaworowej? Czy problem mnie też dotyczy? BMP jest 8 zaworowe i też masz zabierak pompy olejowej, ten silnik co był na podstawie 1.9 TDI to jest silnik o oznaczeniu BGW, miałem go w poprzednim passacie i tam rzeczywiście nie było tego wadliwego rozwiązania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batman Zgłoś #403 Napisano 1 Października 2013 masz zbierak silnik podobny do 19 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #404 Napisano 1 Października 2013 masz zbierak silnik podobny do 19 tdi Dzięki za odpowiedzi które sprowadzają się (jak zrozumiałem) do wniosku:-jest zbierak-należy skontrolować jego stan by uniknąć problemów i poważnych kosztów o których wypowiadano się w tym wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #405 Napisano 1 Października 2013 zabierak i gniazdo w wałku wyrównoważającym - tam jest problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #406 Napisano 2 Października 2013 Czy komuś z Was uległ awarii zespół z zabierakiem o dł. 10 cm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #407 Napisano 10 Października 2013 (edytowane) Dzisiaj w warsztacie mechanik wymienił mi "zabierak',wstawiając nowy (dla zainteresowanych o nr.03G 115 281 F). Po obejrzeniu starego-przebieg 221.582 okazało się,że było to niezbędne(FOTO). Cieszę się więc,że trafiłem w forum na ten temat i zdecydowałem na tą wymianę.Żadnych niepokojących objawów tego stanu rzeczy nie było.Strach pomyśleć do czego mogłoby dojść w okresie zimy i większych oporów.Na samych gniazdach- b.lekki luz. Edytowane 10 Października 2013 przez ZBYSZEK66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #408 Napisano 11 Października 2013 Czy komuś z Was uległ awarii zespół z zabierakiem o dł. 10 cm? 2009r odmówiło posłuszeństwa-auto z przebiegiem 320 tyś(firmowe z niemiec) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #409 Napisano 20 Października 2013 [ATTACH=CONFIG]108873[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108874[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108875[/ATTACH] Dzisiaj w warsztacie mechanik wymienił mi "zabierak',wstawiając nowy (dla zainteresowanych o nr.03G 115 281 F). Po obejrzeniu starego-przebieg 221.582 okazało się,że było to niezbędne(FOTO). Cieszę się więc,że trafiłem w forum na ten temat i zdecydowałem na tą wymianę.Żadnych niepokojących objawów tego stanu rzeczy nie było.Strach pomyśleć do czego mogłoby dojść w okresie zimy i większych oporów.Na samych gniazdach- b.lekki luz. Daj na PW gdzie kupileś zabierak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #410 Napisano 21 Października 2013 Daj na PW gdzie kupileś zabierakW ASO < 20 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #411 Napisano 21 Października 2013 2009r odmówiło posłuszeństwa-auto z przebiegiem 320 tyś(firmowe z niemiec) dziwne bo zmiana była 04.10.11r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #412 Napisano 21 Października 2013 dziwne bo zmiana była 04.10.11r http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e04607c01c26e66b.html zadzwoń do vw to będziesz wiedział kiedy była zmiana... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
!@!TYGRYS!@! Zgłoś #413 Napisano 22 Października 2013 witam wczoraj przy wymianie oliwy postanowilem zajrzeć do pompy oleju przebieg 182 tyś powiem tak zużycie zabieraka troszke mniejsze niż na zdjeciach ZBYSZEK66 teraz po wymianie jestem spokojniejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #414 Napisano 28 Października 2013 Witam. Mam Paska z silnikiem BMR z r.2006 model 2007.Przebieg 210 tyś.Jak na razie nie miałem problemów, ale ostatnio tyle słychać o wadach silników 2.0 ,że zacząłem się interesować możliwymi awariami.Czy profilaktyczna wymiana opisywanego ,,ołówka'' jest wskazana? Jeszcze sprawa wtryskiwaczy.Słyszałem o akcji serwisowej ich wymiany i zadzwoniłem do kieleckiego serwisu z pytaniem.Powiedziano mi , że w moim egzemplarzu są wtryski nie podlegające gratisowej wymianie.Czy mógłby ktoś to zweryfikować? Podaję vin: WVWZZZ3CZ7E099302. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaw8 Zgłoś #415 Napisano 28 Października 2013 210 tys to najwyzsza pora by sie zabrac za pompe. Twoj silnik jak najbardziej podlega akcji na wtryski, poczytaj watek na ten temat i podraz temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
insidon Zgłoś #416 Napisano 29 Października 2013 Witam! Ponieważ zbliża mi się wymiana oleju to chciałbym sprawdzić w jakim stanie znajduje się gniazdo zabieraka i wymienić sam zabierak. Przebieg mojego passka 156kkm. Jak zdradziłem swoje zamiary mechanikowi to stwierdził, żebym od razu wysłał do regeneracji cały moduł bo to tykająca bomba. Powiedział, że jak coś robić, to tak, żeby dwa razy nie robić tego samego- bo teraz wymienie sam zabierak a za jakiś czas nowy zabierak wyrobi całe gniazdo... Sam już nie wiem co robić. Coś mi się wydaję że temu mechanikowi nie chce się bawić i sprawdzać... Macie koledzy jakiegoś sprawdzonego mechanika z Poznania, który wie o co chodzi i ogarnie temat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #417 Napisano 29 Października 2013 (edytowane) 210 tys to najwyzsza pora by sie zabrac za pompe. Twoj silnik jak najbardziej podlega akcji na wtryski, poczytaj watek na ten temat i podraz temat. Dzięki za podpowiedź.Kiedy we wrześniu pytałem w serwisie o akcje wymiany wtrysków - powiedziano mi ,że mój się nie łapie. Dzisiaj zadzwoniłem i okazuje się że od 1 października wymieniają również w tej serii.Wymienią w przyszłym tygodniu.Jedna sprawa z głowy. Jeśli chodzi o pompę to może ktoś zna konkretnego fachowca w okolicy Kielc ? Edytowane 29 Października 2013 przez kris69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #418 Napisano 29 Października 2013 Coś mi się wydaję że temu mechanikowi nie chce się bawić i sprawdzać... Mechanik dobrze prawi nie szukaj innego mechanika tylko zrób jak mówi ja przy 130tkm to zrobiłem profilaktycznie sama wymiana zabieraka może więcej złego zrobic tak jak prawi Twój mechanik może ci sie gniazdo wyrobić i kicha !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
insidon Zgłoś #419 Napisano 29 Października 2013 Jak się trochę zastanowić to w sumie trochę w tym racji jest... Pierwsze wrażenie jakie odniosłem z jego wypowiedzi to, że znalazł się kolejny "wymieniacz części"... Ale chyba go posłucham i zrobię to za wczasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #420 Napisano 2 Listopada 2013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e04607c01c26e66b.htmlzadzwoń do vw to będziesz wiedział kiedy była zmiana... Czyli pomimo, że mam silnik CR to mam ten stary zabierak jeśli produkcja przed wrześniem 2009r. ? Aktualny przebieg 170 tys. kiedy tam zajrzeć i czy opłaca się wymieniać sam zabierak czy lepiej się skontaktować z tobą przy danym przebiegu i zregenerować całość pod lepszy zabierak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach