Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Po zapoznaniu się z całością wypowiedzi w tym temacie i wyczytaniu w podanym artykule, że ...."To najstarszy, 8-zaworowy silnik 2.0 TDI. Pojawił się w Passacie B5 FL i występował zawsze z mokrym filtrem cząstek stałych. Ma wiele wad, ale temat pompy go nie dotyczy, bo cały dół tego silnika jest taki sam jak w 1.9 TDI, np., z kodem AWX. " Nie mam już pewności czy ten typ silnika wymaga "zajrzenia" do zabieraka czy jak pisze w cytowanym artykule-" temat pompy go nie dotyczy"? Mam silnik 2TDI, 8-zaworowy (6E188288)BMP.Sprawdzenie po VIN wykazało,że mam pompę bez łańcuszka. Czy więc Ci którzy w tym wątku dzielili się swoimi problemami a mieli silniki BMP -mieli je w wersji 16 zaworowej? Czy problem mnie też dotyczy? Edytowane przez ZBYSZEK66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po zapoznaniu się z całością wypowiedzi w tym temacie i wyczytaniu w podanym artykule, że ...."To najstarszy, 8-zaworowy silnik 2.0 TDI. Pojawił się w Passacie B5 FL i występował zawsze z mokrym filtrem cząstek stałych. Ma wiele wad, ale temat pompy go nie dotyczy, bo cały dół tego silnika jest taki sam jak w 1.9 TDI, np., z kodem AWX. " Nie mam już pewności czy ten typ silnika wymaga "zajrzenia" do zabieraka czy jak pisze w cytowanym artykule-" temat pompy go nie dotyczy"? Mam silnik 2TDI, 8-zaworowy (6E188288)BMP.Sprawdzenie po VIN wykazało,że mam pompę bez łańcuszka. Czy więc Ci którzy w tym wątku dzielili się swoimi problemami a mieli silniki BMP -mieli je w wersji 16 zaworowej? Czy problem mnie też dotyczy?

BMP jest 8 zaworowe i też masz zabierak pompy olejowej, ten silnik co był na podstawie 1.9 TDI to jest silnik o oznaczeniu BGW, miałem go w poprzednim passacie i tam rzeczywiście nie było tego wadliwego rozwiązania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz zbierak silnik podobny do 19 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz zbierak silnik podobny do 19 tdi
Dzięki za odpowiedzi które sprowadzają się (jak zrozumiałem) do wniosku:-jest zbierak-należy skontrolować jego stan by uniknąć problemów i poważnych kosztów o których wypowiadano się w tym wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zabierak i gniazdo w wałku wyrównoważającym - tam jest problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś z Was uległ awarii zespół z zabierakiem o dł. 10 cm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DSCF5103.jpg Dzisiaj w warsztacie mechanik wymienił mi "zabierak',wstawiając nowy (dla zainteresowanych o nr.03G 115 281 F). Po obejrzeniu starego-przebieg 221.582 okazało się,że było to niezbędne(FOTO). Cieszę się więc,że trafiłem w forum na ten temat i zdecydowałem na tą wymianę.Żadnych niepokojących objawów tego stanu rzeczy nie było.Strach pomyśleć do czego mogłoby dojść w okresie zimy i większych oporów.Na samych gniazdach- b.lekki luz.

DSCF5100.jpg

DSCF5101.jpg

Edytowane przez ZBYSZEK66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy komuś z Was uległ awarii zespół z zabierakiem o dł. 10 cm?

 

2009r odmówiło posłuszeństwa-auto z przebiegiem 320 tyś(firmowe z niemiec)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]108873[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108874[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108875[/ATTACH] Dzisiaj w warsztacie mechanik wymienił mi "zabierak',wstawiając nowy (dla zainteresowanych o nr.03G 115 281 F). Po obejrzeniu starego-przebieg 221.582 okazało się,że było to niezbędne(FOTO). Cieszę się więc,że trafiłem w forum na ten temat i zdecydowałem na tą wymianę.Żadnych niepokojących objawów tego stanu rzeczy nie było.Strach pomyśleć do czego mogłoby dojść w okresie zimy i większych oporów.Na samych gniazdach- b.lekki luz.

 

Daj na PW gdzie kupileś zabierak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daj na PW gdzie kupileś zabierak
W ASO < 20 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2009r odmówiło posłuszeństwa-auto z przebiegiem 320 tyś(firmowe z niemiec)

dziwne bo zmiana była 04.10.11r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

wczoraj przy wymianie oliwy postanowilem zajrzeć do pompy oleju przebieg 182 tyś powiem tak zużycie zabieraka troszke mniejsze niż na zdjeciach ZBYSZEK66 teraz po wymianie jestem spokojniejszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam Paska z silnikiem BMR z r.2006 model 2007.Przebieg 210 tyś.Jak na razie nie miałem problemów, ale ostatnio tyle słychać

o wadach silników 2.0 ,że zacząłem się interesować możliwymi awariami.Czy profilaktyczna wymiana opisywanego ,,ołówka''

jest wskazana? Jeszcze sprawa wtryskiwaczy.Słyszałem o akcji serwisowej ich wymiany i zadzwoniłem do kieleckiego serwisu

z pytaniem.Powiedziano mi , że w moim egzemplarzu są wtryski nie podlegające gratisowej wymianie.Czy mógłby ktoś to zweryfikować?

Podaję vin: WVWZZZ3CZ7E099302. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

210 tys to najwyzsza pora by sie zabrac za pompe. Twoj silnik jak najbardziej podlega akcji na wtryski, poczytaj watek na ten temat i podraz temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ponieważ zbliża mi się wymiana oleju to chciałbym sprawdzić w jakim stanie znajduje się gniazdo zabieraka i wymienić sam zabierak. Przebieg mojego passka 156kkm. Jak zdradziłem swoje zamiary mechanikowi to stwierdził, żebym od razu wysłał do regeneracji cały moduł bo to tykająca bomba. Powiedział, że jak coś robić, to tak, żeby dwa razy nie robić tego samego- bo teraz wymienie sam zabierak a za jakiś czas nowy zabierak wyrobi całe gniazdo... Sam już nie wiem co robić. Coś mi się wydaję że temu mechanikowi nie chce się bawić i sprawdzać... Macie koledzy jakiegoś sprawdzonego mechanika z Poznania, który wie o co chodzi i ogarnie temat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
210 tys to najwyzsza pora by sie zabrac za pompe. Twoj silnik jak najbardziej podlega akcji na wtryski, poczytaj watek na ten temat i podraz temat.

 

Dzięki za podpowiedź.Kiedy we wrześniu pytałem w serwisie o akcje wymiany wtrysków - powiedziano mi ,że mój się nie łapie.

Dzisiaj zadzwoniłem i okazuje się że od 1 października wymieniają również w tej serii.Wymienią w przyszłym tygodniu.Jedna sprawa z głowy.

Jeśli chodzi o pompę to może ktoś zna konkretnego fachowca w okolicy Kielc ?

Edytowane przez kris69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coś mi się wydaję że temu mechanikowi nie chce się bawić i sprawdzać...

Mechanik dobrze prawi nie szukaj innego mechanika tylko zrób jak mówi ja przy 130tkm to zrobiłem profilaktycznie sama wymiana zabieraka może więcej złego zrobic tak jak prawi Twój mechanik może ci sie gniazdo wyrobić i kicha !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się trochę zastanowić to w sumie trochę w tym racji jest... Pierwsze wrażenie jakie odniosłem z jego wypowiedzi to, że znalazł się kolejny "wymieniacz części"... Ale chyba go posłucham i zrobię to za wczasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e04607c01c26e66b.html

zadzwoń do vw to będziesz wiedział kiedy była zmiana...

 

Czyli pomimo, że mam silnik CR to mam ten stary zabierak jeśli produkcja przed wrześniem 2009r. ? Aktualny przebieg 170 tys. kiedy tam zajrzeć i czy opłaca się wymieniać sam zabierak czy lepiej się skontaktować z tobą przy danym przebiegu i zregenerować całość pod lepszy zabierak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności