Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

To jak to sprawdzić co mamy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jak to sprawdzić co mamy ?

 

na drugiej stronie jest link o strony gdzie można sprawdzić po VIN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam po VIN pokazuje (mimo, że silnik BMP) łańcuch, no trudno, będzie trzeba kiedyś podjechać do Tomasza i zabezpieczyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cytat "ormowiec"

 

"Możecie sami sobie sprawdzić VIN, pisałem wcześniej numery ale chyba nie wszyscy kumają.

Od tych numerów VIN passaty wyjeżdżały z napędem kołami zębatymi:

...6E090001

oraz

...6P070001

Początek VIN jest nieistotny, liczy się ostatnie 8 znaków

Dlaczego są dwa numery?

na przykładzie wcześniejszych postów:

WVWZZZ3CZ6E055419 - jest 6E czyli patrzysz na numer zaczynający się od 6E, dalej masz 055419. 055419 jest mniejsze (wcześniejsze) od 090001 czyli ten pasek wyjechał z fabryki z napędem łańcuszkowym.

 

Drugi przykład:

WVWZZZ3CZ6P022000

przy 6P montowali koła zębate od numeru seryjnego 070001, w powyższym jest 022000, czyli to autko też wyjechało z fabryki z napędem łańcuszkiem.

 

Trzeci przykład:

WVWZZZ3CZ6P112400

112400 jest większy (młodszy) od 070001 więc ten passat ma napęd kołami zębatymi.

 

wszystko jasne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam moze ktoś napisze jaki luz ustawić pomiędzy kołem pośrednim a kolem na wale i kolem pompy oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuje bardzo za informacje bardzo przydatne jak ktoś odkręci kolo pośrednie . Pozdrawiam pana Tomka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanko mam.

jak powinny być ustawione wałki wyrównoważające względem wału. bo cholerka nie zaznaczyłem sobie ich w żaden sosób przed ściągnięciem i teraz zonk

z tego co wójek google podpowiedział to tłok GMP i wałki doważenem w dół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy tłok w górnym martwym punkcie,przeciwwagi(brzuszki) w dół jeśli moduł jest już podpięty pod blok.google dobrze podpowiadają:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, czy warto dla bezpieczeństwa kupić coś takiego:

http://allegro.pl/pompa-oleju-olejowa-2-0-tdi-audi-a4-a6-passat-b6-i3731109357.html

 

I wymienić u mechanika ? Zastanawiam się nad tym, bo z kasą krucho , po wymianie turbiny a to teoretycznie na 100k powinno wystarczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz łańcuch, to wymiana tego to tylko połowa sukcesu, bo druga połowa to zrobienie porządku z napędem samej pompy oleju przekazywanym za pośrednictwem walka wyrównoważającego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok czyli za jakiś czas zostaje Tomek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje u siebie w CBBB sprawdzic w jakim stanie jest imbusik, sama procedura nie wydaje sie zbytnio skomplikowana - jednak mam pytanie dotyczace srodka uszczelniajacego/kleju ktorego potem uzyliscie.

Wedlug ETKI jest to "uszczelniacz silikonowy, miska olejowa" o oznaczeniu D 176 404 A2 (93gramy), cena w ASO okolo 80zl. I teraz zastanawia mnie czy jest to jedyny srodek ktory mozna uzyc czy sa jakies alternatywy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy inny silikon przeznaczony do tego typu prac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem zabierak.Przebieg 212 tyś.Gniazdo na moje oko w całkiem dobrej kondycji.Nie mam zdjęcia bo robiłem

telefonem i wyszło zamazane.Co do ołówka to wygląda tak:

IMG_0214.jpg

 

IMG_0213.jpg

Myślę,że jego koniec był bliski.Jeśli chodzi o uszczelniacz to użyłem dirko za 22 pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za taka cene rozumiem ze kupiles opakowanie 70ml, duzo schodzi na 1 raz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zużyłem jakieś pół tubki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W temacie o wycieku oleju nikt mi nie odpowiedzial a tymczasem zrodzil sie kolejny problem - albo kolejny etap tego samego problemu.

Kontrolka pokazuje olej (czerwona) i pika trzy razy. Dolalem oleju, ale nadal tem sam komunikat. Pojechalem do mechanika i zaczalem slyszec ze silnik zaczyna inaczej chodzic (metalicznie). Mechanik zamkniety. Wrocilem pod dom - w sumie przejechalem tak z 5 kilometrow na niskich obrotach ale i tak mam stracha ze zajebalem silnik... Do tego brak hamulcy - tzn pierwsze depniecie OK, nastepne juz zonk.

Czy to wszystko to pompa oleju, czy cos innego? A moze pompa oleju i cos jeszcze?

Przebieg 210000 silnik - reszta 240000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kilku tygodni jestem posiadaczem A4 2008r. z sil. 2.0 TDI BRE 140KM i dzisiaj mechanik wyciągnął mi zabierak pompy oleju, jego długość 77mm oznaczenia na zabieraku AUDI VW oraz cyferki 58657- 0 03G281A

wpisując w google nie wyskakują mi żadne dane na jego temat, jaki jest oryginalny nr. VAG zabieraka ???

20131207_123350.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności