Nuttie Zgłoś #721 Napisano 28 Czerwca 2014 mysle, ze nie chodzi o wyrobiony walek, bo i tak trzebaby go wymienic, a o to ze i turbo jest padniete i pewnie cos jeszcze ze wzgledu na brak smarowania. Chyba, ze postawili diagnoze ze turbo padlo i nie ma cisnienia bez sprawdzania walka, ale autor napisal ze serwis stwierdzil ze padl element pompy czyli zakladam, ze wiedza, ze walek padl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #722 Napisano 29 Czerwca 2014 Mechanik zauważył wyrobione gniazdo zabieraka po jeździe próbnej (uszkodzeniu turbiny). Myślę, że trzeba rozebrać silnik, bo nie wiadomo co się stało (kierownik stwierdził na oko, że silnik jest dobry) . Trzeba wezwać biegłego(PZMOT), bo nie mam zaufania do serwisu i nie wiem czy rzetelnie wykonają pracę i czy nie zrobią tak, że podpiszę papiery i wyjadę autem, które rozleci się za parę kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #723 Napisano 29 Czerwca 2014 jeżeli zrobisz to w ASO to dostaniesz gwarancję na 24 miesiące. Jak nie zrobisz w ASO tylko u p. Zdzicha to gwarancji nie będzie. Ja bym się nie bał ASO może popełnili błąd ale muszą wziąć odpowiedzialność za naprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #724 Napisano 29 Czerwca 2014 jeżeli zrobisz to w ASO to dostaniesz gwarancję na 24 miesiące. Jak nie zrobisz w ASO tylko u p. Zdzicha to gwarancji nie będzie. Ja bym się nie bał ASO może popełnili błąd ale muszą wziąć odpowiedzialność za naprawę. Zrobię to w ASO ale z rzeczoznawcą, wyda opinię będę wiedział na czym stoję i kto zawinił czy kierować sprawę do sądu - - - - - aktualizacja - - - - - 2 miesiące cieszyłem się paskiem, a tu taka akcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielek Zgłoś #725 Napisano 29 Czerwca 2014 Może kogoś to zainteresuje nowa pompa w ASO około 5500zł regeneracja pompy w ASO 1000-1200 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #726 Napisano 29 Czerwca 2014 (edytowane) Wedlug mnie najlepszym i najtanszym sposobem jest przejscie na pompe z 1.9 ja wlasnie bede robil taki przeszczep u siebie Edytowane 29 Czerwca 2014 przez bartekzks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #727 Napisano 29 Czerwca 2014 Wedlug mnie najlepszym i najtanszym sposobem jest przejscie na pompe z 1.9 ja wlasnie bede robil taki przeszczep u siebie Może w BMP tak zrobisz ale w moim BKP tak się nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #728 Napisano 29 Czerwca 2014 Temat o konwersji na 1.9 vs wymiana walka juz wyczerpalismy parenascie stron wczesniej. Pozostawmy dowolnosc wyboru naprawy tego elementu kazdemu zainteresowanemu bez ogolnikowych 'najlepszym rozwiazaniem'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #729 Napisano 30 Czerwca 2014 Kiedy wiadomo, że turbina nie działa? Zapala się kontrolka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ares43 Zgłoś #730 Napisano 30 Czerwca 2014 jezeli turbo nie działa to :brak mocy ,dymi na czarno ,dymi na niebiesko jesli uszkodzone uszczenliacze i w przepuszcza olej do wydechu ,kontrolka świadczy o braku cisnienia oleju co gdy zdarzy sie przy wysokigh obrotach to turbo mając wysokie obroty (60-100tyś) prawdopodonie sie zatrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #731 Napisano 30 Czerwca 2014 Z dpf'em też to tak wygląda? Jak mechanik mógł nie zauważyć wcześniej, że turbina jest rozsypana przecież to nie maluch, pasek ma 170 km, nie widział dymu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #732 Napisano 1 Lipca 2014 No pewnie wystarczy jechac autem bez gazu (ponizej 2000 obr) i turbo sie nie bedzie bardzo rozkrecac. W blokach pomiaowych tez mozna sprawdzic conieco. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #733 Napisano 1 Lipca 2014 Czyli jak przekroczy 2000 obr to dopiero dymi? To był teren niezabudowany, przez 3km jechał 20km/h? Nie chce mi się w to wierzyć, ewidentnie chcą mnie wysterować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bboy4 Zgłoś #734 Napisano 6 Lipca 2014 W nowym Auto Świecie jest artykuł o 2.0 TDI , tam tez jest podana strona na której wpisuje się VIN auta i wyskakuje informacja jaką pompe oleju zamontowano w danym aucie - łańcuszek czy też koła zębate... Wrócę do domu to podam Wam tą stronę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #735 Napisano 6 Lipca 2014 W nowym Auto Świecie jest artykuł o 2.0 TDI , tam tez jest podana strona na której wpisuje się VIN auta i wyskakuje informacja jaką pompe oleju zamontowano w danym aucie - łańcuszek czy też koła zębate... Wrócę do domu to podam Wam tą stronę... Można też zadzwonić do ASO i tam też powiedzą bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #736 Napisano 7 Lipca 2014 jaką pompe oleju zamontowano w danym aucie - łańcuszek czy też koła zębate Poza tym to tylko połowa sukcesu, o czym pisałem wcześniej. Panowie "świeży" w temacie nie wykopujcie skrawkowych informacji i ich tu nie umieszczajcie, bo wszystko już było napisane w tym tamcie - wystarczy przeczytać. A tą informacją ze strony czy napęd jest łańcuchowy czy na koła zębate możecie wiele szkody narobić komuś, kto przeczyta Wasz post i nie przeczyta wątku wstecz (że to tylko połowa sukcesu jak ma się napęd na zębatki), bo spokojny że nie ma łańcucha nie podejmie się sprawdzenia stanu zabieraka i gniazda w wałku wyrównoważającycm, które to elementy występują w obu napędach - łańcuchowym i na koła zębate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #737 Napisano 16 Lipca 2014 Wałek po 214 kkm. Nie wiem czy był wcześniej zmieniany, misa chyba nie była ruszana, więc chyba ori. Gniazdo w wałku też zjechane. Wałek poleciał na regenerację do Tomka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter7_7 Zgłoś #738 Napisano 16 Lipca 2014 Witam Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale wczoraj w pasku B6 1,9 tdi 2006r przeżyłem spory problem który sam sie rozwiązał jak się później okazało, mianowicie jade jade dojeżdżam do świateł i nagle trach auto zgasło kręce kręce i nic myślę ale numer auto mam miesiąc i kicha normalnie nogi podcięło, akurat stało się to pod salonem Mazdy no to szybko do mechaników czy by nie zobaczyli co jest grane wychodzą kręcą i nic diagnoza pompowtryskiwacze myśle szlak próbuje jeszcze raz nagle zapala i jakby nigdy nic działa, no to podziękowałem i w drogę do kolegi na komputer co jest grane sprawdził nie ma śladu po awarii wszystko ok idealnie żadnych błędów i teraz mam myślenice co to mogło być pompa ??? wspomnę ze 2 tygodnie wcześniej wymieniłem olej i wszystkie filtry raczej to nie to, po tym incydencie auto działa normalnie nic się nie dzieje co mogło być przyczyna faktycznie padają pompowtryski może pompa ??? a może to jakiś parch w paliwie ??? ma ktoś pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #739 Napisano 16 Lipca 2014 ma ktoś pomysł Mam pomysł żebyś zaczął pisać opowieści do babskich gazet. Skoro opisujesz wszystko w takich szczegółach. Niestety jasnowidzów tu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #740 Napisano 16 Lipca 2014 piter7_7 temat jest o pompie oleju do 2.0 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach