KEJ-DŻEJ Zgłoś #121 Napisano 27 Lutego 2012 Nie ma tam gwinty wiec tego nie odkrecimy najlepiej PODWADZIĆ to szerokim płaskim śrubokretem robimy to z wyczuciem. Dość ciasno siedzi lepiej nie ciagnąć na siłe jesli juz to na boki i podwadzamy powinno wyskoczyć Ok dzięki za info, a jeszcze dopytam pewnie głupie pytanie ale średnio jestem w tych sprawach obyty co w tej rurce siedzi ?!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #122 Napisano 2 Sierpnia 2012 Podepne się pod temat-po odłączeniu aku komputer co jakiś czas resetuje ustawienia-co zrobić z tym fantem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariwawr Zgłoś #123 Napisano 13 Września 2012 Zmieniałem aku o wymiarach 315x175x175 i piszę co następuje: A. Nie ma potrzeby demontażu podszybia (temperatura około 20). Dobrze się zdać na pomoc 2 osoby, która odegnie plastik. B. Ściągnięcie przewodu prowadzącego do servo ułatwia wyjęcie i włożenie aku. Najlepiej odłączyć go od strony komory silnika. C. Po odkręceniu zabezpieczenia z lewej strony aku trzeba go przesunąć o około 2 cm w lewo. Amen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
penmar Zgłoś #124 Napisano 26 Października 2012 To i ja dorzucę swoje 3 grosze. Czytając ten temat od początku ogarnęło mnie takie przerażenie że masakra. Cała operacja trwała jakieś 10 góra 15 minut bez pomocy kogokolwiek. Zrobiłem dokładnie tak jak paru z was. A więc po zdjęciu uszczelki i słony, odkręciłem - potem + przejechałem aku w lewą stronę bez wyciągania czego kolwiek temperatura 8 stopni i mrzawka. Jeśli robimy to po mału aku wyjdzie bez potrzeby wyciagania podszybia i odginania go. Wkładamy odwrotnie czyli najpierw prawa strone jak najbardziej z lewej strony ( to miejsce gdzie wychodzila lewa strona aku ) i delikanie po malutku wejdzie bez problemu. Dodam tylko że ja opisuje aku do bezyniaka taką 60 nie wiem jak będzie z większymi ale z tego co zauwarzyłem o ile aku nie bedzie szerszy od tego do benzynki to powinien wyjsc tak samo bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #125 Napisano 26 Października 2012 Ja u siebie zmieniłem na Boscha o takich wymiarach WYMIARY: 278 mm / 175 mm / 190 mm i po ściągnięciu uszczelki i o odrobinie sprytu wchodzi bez żadnego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #126 Napisano 26 Października 2012 To zabezpieczenie z lewej strony akku na jedną śrubę... Nie mogę ani odkręcić do końca ani przykręcić tej śruby...WTF ? Wyjść także nie chce. Jak ją mogę dokręcić wykręcić ?:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nonexx Zgłoś #127 Napisano 29 Października 2012 Jeśli można to dopiszę, że aby zdjąć pokrywę przykrywającą cały pas akumulatora i zbiornika po prawej oraz resztę rzeczy należy najpierw zdjąć uszczelkę, widoczną na tym zdjęciu. Gdy uszczelka zostanie zdjęta, pokrywę podnosimy i wysuwamy bez problemu. nie ma zdjecia. o ktora uszczelke chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirolb Zgłoś #128 Napisano 6 Listopada 2012 nie ma zdjecia. o ktora uszczelke chodzi? O tą co jest do wysunięcia z krawędzi blachy i po całej długości pokrywy przestrzeni w której jest akumulator ale wydaje mi się, że jednak dużo prościej jest zdjąć podszybie, lekko je odgiąć do góry, żeby nam nie przeszkadzało i nie trzeba było demontować ramion wycieraczek i spokojnie wyciągnąć akumulator. U mnie jest on na tyle duży i ciężki, że bałbym się, że uszkodzę jak nie podszybie to ta przewody z klimy. A demontaż podszybia to jest chwila. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #129 Napisano 6 Listopada 2012 ale wydaje mi się, że jednak dużo prościej jest zdjąć podszybie Gorzej jak komuś padnie w zimę i wymienia w minusowej temperaturze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirolb Zgłoś #130 Napisano 7 Listopada 2012 a to pewnie w większości przypadkach tak jest ... to w takich warunkach tym gorzej chyba wyciągać bez demontażu aku ... ogólnie Niemieccy inżynierowie nie przewidzieli chyba takich sytuacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Colerk Zgłoś #131 Napisano 12 Listopada 2012 (edytowane) witam. Ja mam problem dosyć duży bo wyciągnąłem akumulator i po włożeniu go z powrotem auto gaśnie od razu po uruchomieniu silnika. Manipulując gazem można go przetrzymać. Przeczytałem ze ktoś już tutaj wspominał o tym problemie ale odpowiedzi nie znalazłem, wiec może ktoś wie co jest nie tak? mam passata B5 1998 20V 1,8 Edytowane 12 Listopada 2012 przez Colerk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #132 Napisano 13 Listopada 2012 kolego pod kompa i adaptacja przepustnicy, sprawdź szczelność układu dolotowego. popatrz w innych tematach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Colerk Zgłoś #133 Napisano 17 Listopada 2012 problem rozwiązany ! motylek8522 miałeś rację. do komputera podłączyłem adaptacja przepustnicy i działa jak nowy ! dzięki bardzo ; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BAZYLEK Zgłoś #134 Napisano 29 Września 2013 Witam Panowie chciałam się dopytać w temacie wymiany akumulatora. Mianowicie, z tego co przeczytałam z wielu wypowiedzi najlepszą metodą jest podpięcie zapasowego źródła (aku z innego samochodu). Ale ja właśnie chciałabym tym drugim samochodem jechać po nowy i zdać przy okazji stary. A posiadam dość dobrą ładowarkę CETEKa. Czy w takim razie mogłabym zamiast podpięcia aku podpiąć pod klemy ładowarkę.(chociaż w instrukcji jej piszą ze może mieć prąd do 15,8V) na parę minut aby nie tracić ustawień w samochodzie i nie mieć problemów które tu (u niektórch wystąpiły) ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #135 Napisano 29 Września 2013 BAZYLEK a jakie ustawienia stracisz? radia, zegarek, przebieg dzienny, nic poza tym... nie ma sensu kombinowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aqwa Zgłoś #136 Napisano 29 Września 2013 Popieram zdanie marcin66389122 po co kombinować. Popalisz bezpieczniki, albo przekaźniki to będziesz dopiero stękał i szukał po omacku. A tak wiesz że można ustawić przepustnicę. Jak coś nie halo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #137 Napisano 12 Października 2013 Hej Troche głupie pytanie przechodziłem już przez wymiane akumulatora w moim pasku i wiem że to nie łatwe zadanie. Pytam bo chciałem wyczyscić ten odpływ pod aku i pytanie czy da sie to zrobić jakoś nie sciągając aku tzn z pod spodu jak bym zajechał z odkurzacza czy coś? Pytam bo nie chce żeby się zapchał odpływ. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #138 Napisano 12 Października 2013 Ja robilem bez wyciagania aku. Na kanale od spodu gume wyciagnalem reka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #139 Napisano 13 Października 2013 Ja robilem bez wyciagania aku. Na kanale od spodu gume wyciagnalem reka. Aha dzięki za odpowiedz , Dam rade sięgnąć na stojakach? I jak to najlepiej wyczyscic? THX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #140 Napisano 13 Października 2013 Dam rade sięgnąć na stojakachCiezko stwierdzic.I jak to najlepiej wyczyscicKompresor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach