aqwa
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O aqwa
- Urodziny 31.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Radosław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
KUJ-POM
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
Automatyczne ryglowanie (zam) drzwi po przekroczeniu 15kkm/h
aqwa odpowiedział Marios → na temat → Diagnostyka VAG
Mam podobny przypadek używam vag com 311.2 full wersję i tak samo. Pokazuje mi w blokach że funkcja jest ale nie włączona. W adaptacjach kanały 03 i 04 są nie aktywne. Passat z rocznika 97. -
Pomoże ktoś bo ręce mi opadają. Jak włączę kierunek na postoju nie ma reakcji nic się nie pali a paliło ktoś wie gdzie szukać usterki??
-
Standardowo ok 15 -18 km lecz z szumami mocowanie na magnes tylko raz i to w clio I mocowanym w miejscu anteny fm. Miałem zasięg 25km. z bazą terenową na wlocie DK5 z Gdańska do Bydgoszczy ja na wysokości cmentarza komunalnego w Koronowie. Antena Indiana z radiem intek M790plus. Ten zestaw to weteran w moich rękach. Naście razy naprawiany (usterki ze starości głównie kable). A przejechane ma już kilka set tyś km. Z racji tego że pracuję w transporcie pomagało nawet w pilotażu. Kupiony był ten zestaw bo miał "multibandę" redukcję mocy nadawania z 4w na 1w na terenie (D) i antenę helikal bo często zmieniałem auta. A prawdę powiedziawszy duży zasięg dobry jest tylko na pauzach poza miastem. Wybaczcie za OT.
-
Pełny opis kontrolek wyświetlających się na liczniku w 3B!!
aqwa odpowiedział bimbol → na temat → Elektryka, oświetlenie
ikony z pierwszego postu przestały działać. -
Teraz to i hamulce w rowerach trzeba umieć odpowietrzyć. Albo wymienić płyn hamulcowy. A o wiskozie lub hydrokinetyce nie wspominam. Bo łańcuch, pasek czy wałek kardana to wspomnienia. Rower teraz ma nawet opony runflat
-
Różne odstępu klocków od tarcz hamulcowych po wymianie
aqwa odpowiedział maxellxl → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
To nie koncepcja tak mnie uczyli w szkole Samochodowej w Bydgoszczy. Którą kończyłem 9lat temu. Rozumiem że można to opacznie zrozumieć. że szczęki wirują. Jak każdy kto miał fizykę wie że każdej sile towarzyszą dwie inne siły (kontr siła i siła wypadkowa - składowa siły i kontr siły.) mówiąc w prost tarcza wirując odpycha elementy poboczne tu klocki. Aby pokonać tą siłę przez klocki wywierane jest ciśnienie przez tłoczek. Po zwolnieniu hamulca niema sprężyny która by odciągała klocki do poprzedniej pozycji. A tym samym nie cofa się płyn bo nic na niego nie wywiera ciśnienia w przeciwną stronę niż "pompa hamulcowa" Jedynie opisane wyżej zjawisko. Dla zainteresowanych którzy chcą zbudować auto typu sam. Siła hamowania musi być przynajmniej 4 razy większa niż moc silnika dla przykładu 110KM(80KW) X 4 = 440KM / 1,36 = 323KW Energi do zatrzymania auta. Jeśli coś jest nadal nie zrozumiałe. To nie umiem tego wytłumaczyć pisemnie. -
Surowa centralka pilota z grotem do frezowania to koszt ok 500pln używka tańsza 100 -200 tylko dokupić grot do frezowania ok 70 pln z frezowaniem. Sparowanie częstotliwości 50-100 jeśli kluczyki wspierają te same zakresy (różne kraje różne zakresy- prawo "lokalne" kraju) Teraz pytanie czy w 99' masz nowe kostki pod moduł komfortu czy jeszcze stare. Ceny modułów komfortu i ich stan to loteria często są miliony razy luty poprawiane a cena np 500 i przegrzane płytki podatne na wilgoć która pod nogami kierowcy jest zapan brat z wiekowym "termowem" na moduł.
-
W dobrych sklepach moto mają pudełka z całym rozrządem z paskiem lub bez. Czyli napinacze rolki szpilki.
-
Różne odstępu klocków od tarcz hamulcowych po wymianie
aqwa odpowiedział maxellxl → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Klocki od tarczy odpychane są przez siłę odśrodkową. Spróbuj odpowietrzyć zaciski tylne a przed tym sprawdź gumki na tłoczkach czy nie są uszkodzone lub źle założone i łapią powietrze. Hamulec parkingowy to nic innego jak byś miał nogę na hamulcu zaciska tarczę. po zwolnieniu hamulca zwalnia klocki tak samo jak hamulec zasadniczy. Jak tłoczki działają jak rozbierzesz zacisk płynnie czy z oporem(wciskasz ręcznie nie przez Pedał Hamulca! bo wystrzelą.) -
Może tutaj ktoś mi pomoże. Bo w wątku dla nowych udzielane są głupie odpowiedzi. Chodzi mi o to że od jakiegoś czasu nie mam świateł parkingowych pasek b5 postojówki są lecz parkingowych brak. Stało się to nagle przed wyjazdem w trasę były bo zatrzymałem się na trasie. I je włączyłem a już u celu ich nie było. Bezpieczniki całe. Za włączenie postojówek odpowiada włącznik pod kolumną a za parkingowe na wyłączonym zapłonie kostka stacyjki czy coś podobnego chyba że też włącznik pod kolumną.
-
Popieram zdanie marcin66389122 po co kombinować. Popalisz bezpieczniki, albo przekaźniki to będziesz dopiero stękał i szukał po omacku. A tak wiesz że można ustawić przepustnicę. Jak coś nie halo...
-
Autorze tematu. To jakim zestawem dysponujemy niema najmniejszego znaczenia. układ elektroniczny i tak jest ten sam. Wpływ na zasięg ma pogoda, wilgotność(nośność), zachmurzenie. I typ anteny. Helikalne to nawinięty drut na izolator więc po rozwinięciu jest 5-6 razy dłuższa niż "bat".
-
słabo szukasz na pierwszej stronie wątku masz opisane że samej dyszy nie wyjmiesz tylko całą reparaturkę.
-
Zapewne piszesz o siłowniku a ja o klapce. Czy jak naciśniecie na owy przycisk wasza klapka sama odskakuje??
-
Witam, może wy znacie odpowiedź na kilka nurtujących mnie pytań. 1. Nieraz jak oddalę się od auta ten sam zamyka się. A nieraz nie. 2. Jak otworzyć auto od środka Jeśli centralny sam się zamknie.