Skocz do zawartości

kamol

  • Liczba zawartości

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamol

  • Urodziny 06.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Uk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kamol

    woda w bagażniku

    Koledzy jak najlepiej uszczelnic ten wywietrznik w bagarzniku ??
  2. Hej dziś wziełem się za udrożnienie kanału odpływowego po akumulatorem. Zajeło mi to jakieś 3 godziny, nie jestem w stanie wyraźić jak sfrustrowany byłem i pojąć jak Niemiaszki mogły tak utrudnić ludziom życie oO?? Udało mi się to dokonać poprzez wymontowanie obudowy filtra i wyjęcie aku z boku. Wymontowanie obudowy filtra to była niezła zabawa heheh, odkręcenie śrubek uszło ale demontaż tego plastiku z góry obudowy którego cel jest mi nie znany było nie lada wyczynem bez demontażu podszybia. Po zamontowaniu obudowy filtra nie chciało mi się bawić z założeniem spowrotem tego plastiku z góry co obejmuje całą obudowe. Nie sądze żeby ten elemęt miał jaki kolwiek cel niż utrudnienie użytkownikowi samochodu wymiane akumulatora bądz innej czynności .DLATEGO PYTAM: Czy nie zamontowanie tego elemętu nie bedzie problemem?????????????? Cała dziura kanału odpływowego jest dość spora ale nie wiedzieć czemu niemcy zapakowali tam gómowy korek który zmniejsza o połowe drożność i z łatwością przytyka kanał. Ja gume wywaliłem bo nie chce mi sie co roku wyciągać akumulator i czyscić odpływ.
  3. Jutro spróbuje jeszcze raz z tym Vagiem moim
  4. Hmm odłączyłem czarny kabel od aku na 2 minuty i wszystko sie zresetowało zegary itp ale engine dalej świeci ??
  5. Witam Sorry nie miałem za dużo kasy więc kupiłem najtańszy zamiennik na ebayu dziś przyszedł i o dziwo po otworzeniu paczki pierwsze co dostrzegłem to oryginalne pudełko z numerami VW Audi itd w środku cewka z taką szarą naklejką na płaskiej powieszchni z góry , nie ma numerów na niej jak w starej cewce co podmieniłem więc nie rozumiem czy to ori czy nie . Ale tak czy inaczej podmieniłem i wszystko gra tylko kontrolka engine check została więc nie wiem jak ją usunąć jakieś pomysły , chodzi mi o domowy sposób nie wiem czy powinienem odłaczyc aku czy co poradzcie please
  6. Dobrej firmy to nie wiem jaka w UK tutaj na ebayu jest http://www.ebay.co.uk/itm/251351180103?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 tylko nie wiem czy warto taką zapodać jak bym dziś zamuwił to na jutro będzie
  7. Jak bym miał wystarczająco kasy to bym nawet tego pytanie nie zadawał , staram się zawsze pakować ori częsci ale na dzień dzisiejszy stać mnie na używke albo tanią nówke , auto musze mieć sprawne na wczoraj więc jestem w pośpiechu. Dlatego pytam w takiej sytuacji co lepsze używka czy tania podróba?? I jeszcze jedno czy po wymianie cewki trzeba jakies resety robić czy wszystko wruci do normy? Dzięki
  8. Silnik zaczą chodzić jak w traktorze na wolnych obrotach wibruje że aż całą budą trzęsie troche lepiej na większych obrotach, ewidętny spadek mocy , kontorlka engine mruga czasem gasnie a czasem się pali non stop. Pare lat temu przerabiałem taki klimat (cylinder 3) i typ mi wymienił cewke i grała gitara , aż znuw coś padło z tym samym obiawem Byłem u mechaniora na kompie i Misfire na 1 cylindrze no i spontaniczne misfire na wszystkich , więc doszlismy do wniosku z typem zeby na początek świece wymienic bo auto juz mam 5 lat a nigdy ich nie wymieniałem ale to nic nie dało więc wydaje mi się że bede musiał cewke kupić i sprubować na 1 cylinder.
  9. Takie dziadostwo kupiłem: http://www.ebay.co.uk/itm/VAG-GROUP-KKL-OBD-2-II-USB-DIAGNOSTIC-CABLE-VW-AUDI-SEAT-SKODA-COMES-DRIVER-/140938385398?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item20d09517f6 Zainstalowałem program podłączyłem się no i na żadnym COM PORCIE nie działa więc zonker na maxa... Jak masz jakiś pomysł jak to zrobić to chętnie skorzystam z rady.:fajny Ps. Wymieniłem wszystkie swiece i dalej porarzka jutro zamuwie cewke na 1 cylinder mam nadzieje ze to cewka bo jak nie to lipe pusto w kiermanie A tak pozatym to czy lepiej kupić używke originał cewke czy tani zamiennik nówke??
  10. Ahhh kupiłem jeden taki tani kabel na ebayu i niech ciał działać (Niebieski z chin - dziadowstwo) Na benzynie smigam bez gazu . Hmmmm 35 tysięcy kilosów nim zrobiłem bez wymieniania swiec. Jade zaraz po swiece jak to nie to to na bank cewka
  11. Hej nie byłem w stanie odłączyć każdej cewki z osobna bo moje są zamontowane na jednym plastiku i nie da się ich pojedyńczo odłączyć. Pojechałem do mechaniora na kompa i Misfire z 1 cylindra i okazjonalnie z innych . Polecił żebym raczej zamiast kupowac nową cewke to żeby zakupić zestaw świec i je wymienić bo juz 6 lat nie wymianiałem. Nie jestem pewien czy on ma racje czy to raczej cewka? Prosze o pomoc bo w tym miesiacu jestem spłukany i cięzko bedzie mi zakupić i świece i cewke ?
  12. Hej Czy ktos byłby w stanie wytłumaczy jak prostym sposobem bez VAGa sprawdzic którą cewke wymienić ? Jedna musiała paść bo silnik nie chodzi równo na niskich obrotach i sie ksztusi plus kontrolka z silnikem mruga. Dzieki
  13. Aha dzięki za odpowiedz , Dam rade sięgnąć na stojakach? I jak to najlepiej wyczyscic? THX
  14. Hej Troche głupie pytanie przechodziłem już przez wymiane akumulatora w moim pasku i wiem że to nie łatwe zadanie. Pytam bo chciałem wyczyscić ten odpływ pod aku i pytanie czy da sie to zrobić jakoś nie sciągając aku tzn z pod spodu jak bym zajechał z odkurzacza czy coś? Pytam bo nie chce żeby się zapchał odpływ. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności