Skocz do zawartości

mirolb

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mirolb

  • Urodziny 01.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. a dostrzegliście po tych wymianach różnice w spalaniu?
  2. no właśnie chyba nie koniecznie wałek, bo jak tu ostatnio zaczynałem dopytywać to u mnie było mocno słychać po dźwignięciu filtra powietrza - najpierw lżej bez podnoszenia filtra powietrza - a po dwóch dniach jak zaś sprawdzałem i teraz też to bez dźwignięcia filtra wogóle nie słychać. Zaglądałęm pod pokrywę zaworów to bieżnie krzywek wydają się być idealne. Także co to u mnie było słychać - jeszcze nie wiem, teraz jestem na etapie wdrażania się w lekturę z Vagiem, żeby posprawdzać inne elementy, takie jak EGR i pompowtryski - bo może tu leży przyczyna ... A chyba jakby to był wałek to przedewszystkim byłoby ciągle tak samo słychać...
  3. jeśli nie jest potwierdzony w serwisie - nie jest pewny. Piszę dlatego, że nie chce mi sie wierzyć, że z takim małym przebiegiem takie spustoszenie w silniku masz... - chyba, że był bardzo źle serwisowany
  4. nie bedzie wtedy miało to negatywnego wpływu na wysokość otwarcia zaworów ? a tym samym na pracę silnika...
  5. No ja do mojego bym się zmieścił w 1000zł - już sprawdzam: pasek rozrządu z rolkami Ruville 5573970 - 300zł, pompa wody - 120zł, u mnie jest tylko napinacz mechaniczny; wałek rozrządu AE lub FEBI lub Ruville do 490zł. Czyli razem wychodzi około 910zł. Ceny na dzień dzisiejszy
  6. sprawdz numery części i podaj mi - podam Ci za ile byś miał u mego kumpla w Focie (więc myślę, że pewne części) - masz info na PW
  7. To zależy co dokłądnie bedziesz miał do wymiany ... średnio ~1000zł ja miałbym u kumpla w Focie (wałek rozrządu, szklanki...) - same części
  8. podejrzewam że michael85 kupił ten kabelek http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd2-audi-skoda-seat-vw-pl-fv-i2773600128.html , bo pytałem przed zakupem sprzedawce czy jest na win7 64 bit to odpowiedz była interfejs tak, załączony program nie. A na win7 64bit ma działać np vagcom lub polski vag 4.9
  9. Po otwarciu klawiatury wszystko wydaje się być ok ... nie umiałem przyjrzeć się dokładniej szklankom, bo zasłaniają krzywki, ale tyle co widziałem jest chyba ok. Na krzywkach żadnych rys, albo nierówności powierzchni. Także nie wiem czemu tak było słychać - a mam przebieg jest u mnie baaaardzo duży - 400kkm i wszystko jeszcze oryginalne (prócz przegubu lewego i dwóch lewych górnych wahaczy, które mi "zniszczył" mechanik wymieniając ten przegub). Z tym że passacik bardzo dobrze serwisowany przedemną i teraz też staram się wszystko na czas wymieniać.
  10. popychacze widziałem - masakra ... ale chodzi mi o same krzywki... dziś zajrzę pod pokrywkę, to zobaczę jak to wygląda u mnie... Dużo km zrobiłeś przy tych odgłosach spod filtra powietrza, że aż takie zniszczenia popychaczy?
  11. Właśnie między innymi z tamtego tematu się doczytałem co może dolegać mojemu paskowi, jednak zdjęcia nie do końca pokazują zużycie krzywek, dlatego pytałem czy po samym ściągnięciu pokrywy jest to widoczne i jakie ślady na wałku będą go kwalifikować do wymiany
  12. sie zastanawiam czy u mnie też jakaś szklanka i wałeczek nie pada, bo zaczął "dudnić" i po dźwignięciu filtra powietrza zdecydowanie bardziej słychać... Z tego co wyczytałem na forum to właśnie popychacz hydrauliczny i być może wałek rozrządu może być tego przyczyną i teraz moje pytanie: jak dźwignę pokrywę zaworów, to po czym poznam, że popychacz i wałek jest do wymiany? będzie jakiś rowek wyryty na krzywce i co z popychaczem - jak go ocenić nie rozbierając nic dalej? i kolejne pytanie, czy przyczyną tego równomiernego "dudnienia" może być coś innego ?
  13. a to pewnie w większości przypadkach tak jest ... to w takich warunkach tym gorzej chyba wyciągać bez demontażu aku ... ogólnie Niemieccy inżynierowie nie przewidzieli chyba takich sytuacji
  14. DZIĘKI Grzegorz! Po części czytałem posty z tego tematu jednak zdecydowaną mniejszość i nie miałem pewności, czy w międzyczasie nie pojawiły się jakieś "nowości", dlatego wolałem spróbować ... dzięki Twojej (słusznej) reprymendzie mam pewność , że mogę zakupić ten kabelek. Mając kabelek będę sprawdzał i zagłębiał temat oprogramowania, bo wnioskując z Twojego info są lepsze/gorsze i starsze/nowsze ...
  15. witam, również się dołączam z tym samym pytaniem (ceny się zmieniają, aukcje znikają, technika idzie do przodu więc raczej nie ma sensu śledzić całego ponad 100 stronicowego tematu), tylko mam trochę inny model Paska, więc dla pewności wolę spytać, czy ten interfejs http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd2-audi-skoda-seat-vw-pl-fv-i2773600128.html do mojego Paska będzie odpowiednim? Ile mniej więcej trzeba by dopłacić, jaki interfejs zakupić, żeby mieć więcej możliwości od podanego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności