harcesz1 Zgłoś #221 Napisano 19 Marca 2013 Witam, kolego mogłbys napisac czy wymieniles sprzegłoi dwumas. Mam podobny problem. Rano jak jest zimny to napoczatku chodzi ok . po przejechaniu 2-3 km zaczyna drgac auto tzn silnik. problem zanika jak sie nagrzeje. poł roku temu wymieniałem pompowtryski komplet i teraz sprawdzałem na kompie i jest idealnie. poduszki tez ok. A i jak juz przejade te 2-3 km nim sie nagrzeje to na 4 i 5 biegu ale czasami w zasadzie 2 - 3 razy zauważyłem ze ma oprory i drga nim jakby za duzy bieg był wbity. Jeżeli możecie pomóżcie co procz wtrysków i poduszki mozna naprawic by obiawy ustąpiły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #222 Napisano 19 Marca 2013 A może ktoś odpisać czy to dwumasa: Zimny/ciepły coś brzdąka najbardziej słyszalne od strony kierowcy, po wciśnięciu sprzęgła cisza. Przy puszczaniu sprzęgła jedynie na luzie ! dokładnie w połowie czuć jakby szarpnięcie widać leciutkie zawahanie obrotów, mogę dodać, że nie zawsze to występuje. Silnikiem nie buja itd, tylko te objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwinketa Zgłoś #223 Napisano 8 Kwietnia 2013 Witam. Nie mogę jeszcze zakładać tematów, więc podepnę się pod ten. Otóż jestem po wymianie dwumasy i sprzęgła, stara dwumasa, którą ścięło z nitów była z firmy LUK, i moje pytanie czy była oryginalna ? Czy wsadzali oryginalnie dwumasy z LUka ? Czy już poprostu ktoś wymieniał.. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #224 Napisano 8 Kwietnia 2013 Czy wsadzali oryginalnie dwumasy z LUka ? Czy już poprostu ktoś wymieniał.. Jeśli miało oznaczenia VW AUDI to wiadomo, że jest to oryginał. A jeśli nie to znaczy, że wcześniejszy właściciel wcześniej już wymieniał cały zestaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #225 Napisano 8 Kwietnia 2013 Były i takie komplety i takie, luka ponoć lepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lesior Zgłoś #226 Napisano 10 Października 2014 Witam, mam pytanie mam problem z swoim passatem 2.0 tdi blue motion 2010 r przejechane ma prawie 200 tyś jak odpalam go z rana to są wyczuwalne minimalne drgania co jakieś kilka sekund jak już ruszę i lekko się nagrzeje to nie ma żadnego problemu trzyma obroty cały czas tylko te minimalne drgania dodam że samochód ma funkcje start stop jeśli to pomoże w zdiagnozowaniu problemu z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lesior Zgłoś #227 Napisano 26 Października 2014 Bardzo dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi dla innych uzytkownikow powiem ze samochod zaczal wibrowac na zimnym silniku lekko i po jakims czasie minimalnie bardziej wymienilem dwumase wraz ze sprzeglem i spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sia&Cin_SRZ Zgłoś #228 Napisano 7 Stycznia 2015 Witam, Mam taki problem u siebie w aucie, jak auto pracuje na biegu jałowym z okolic skrzyni ( nasłuc***e pod maską ) słychać takie jakby szumienie po wciśnięciu pedału sprzęgła cichnie, a kiedy gaszę silnik, silnik gaśnie a szumienie ustępuje 0,5s po zgaszeniu, dodatkowo zauważyłem że przy zmianie np na 3 lub 4 bieg pedał sprzęgła tak jakby skacze a nie wraca płynnie ( ten objaw na zimnym silniku tylko ). Kolejny objaw nie wiem czy związany z tą usterką chociaż pojawił się jako pierwszy, po ruszeniu i przyspieszaniu około 30-40 km/h słychać i czuć podwójne szurnięcie a dalej jest ok. Pytanie co to może być, dwumas czy łożysko. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #229 Napisano 23 Listopada 2015 Siemka . Ostatnio wymieniłem cały zestaw dwumasy z sprzęgłem wysprzeglikiem i łożyskiem i myślałem ze problem zniknie ale dalej jest to samo a chodzi mi o to ze delikatnie cos mi szumi w aucie a po naciśnięciu juz nawet 1 cm sprzęgła szum znika . Szum jest delikatny a nawet bardzo delikatny - cichy ale zauważalny gdy sie naciśnie sprzęgło robi sie jednak ciszej . I zauważyłem ze przy naciśnięciu mocnym sprzęgła nawet 3 cm to słychać takie pojedyncze puknięcie , jakby cos sie o cos lekko puknęlo przy naciskaniu sprzęgła . Co to moze hyc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #230 Napisano 23 Listopada 2015 Czasem czytam twoje problemy i mam na to jedną rade. Weź pożycz od znajomego jakieś auto "starego diesla bez turbo " w którym wszystko się trzęsie, pojeździj siebie nim tak tydzień i wsiądz do swojego passata. Uwierz mi wtedy nic Ci nie będzie przeszkadzać. Chyba za bardzo przejmujesz się kawałkiem żelastwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #231 Napisano 8 Grudnia 2015 Siemka to znowu ja . Ludzie starałem sie z tym jeździć bo każdy mi tu mowi ze wymyślam sobie problemy ale to staje sie coraz gorsze . Na biegu jałowym i delikatnym wciśnięciu sprzęgła szychac szum i to coraz mocniejszy ale gdy juz bardziej nacisnę sprzęgło wszystko milczy ... Dwumasa wymieniona . Co to moze byc ? Chce zaznaczyć ze sprzęgło przy szybkim puszczeniu od połowy widać ze ma taki dziwny przeskok i wolniej wraca choć nie tak ze ile czeka ale widać to na oczy ze nie wraca płynnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natash Zgłoś #232 Napisano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Sytuacja wygląda tak: - oryginalna dwumasa miała 200k, trzęsło na biegu jałowym, przy ruszaniu itd. itp. - nowa została kupiona jak się okazało na forum skody - reklamacja jest rozpatrywana od 2 tygodni do kilku miesięcy :bigok , w tym czasie auto uziemione, jak rozpatrzą pozytywnie to dają nową część, oczywiście za pierwszą wymianę było 500 teraz będzie znowu 500, tego nie oddają oczywiście - komplet zawierał koło, tarcza, docisk, łożysko i kpl śrub, koło było fabrycznie skręcone, także nie trzeba było używać specjalnego klucza do skręcenia tego Czy powyższe objawy mogą być wynikiem złego montażu koła, jest to ogólnie możliwe? Objaw jaki jest obecnie to taki basowy hałas, strzał oraz bujnięcie budą przy odpalaniu, nie zawsze. Na jałowym nic się nie dzieje, nic nie trzęsie, nic nie buja, może przy ruszaniu słychać też takie dudnienie i przy końcówce puszczania sprzęgła przy ruszaniu na 1, jest taki dziwny hałas, jakby zaraz miało coś wyzionąć ducha . Co sugerujecie, bo nie powiem, że kolega jest w kropce. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #233 Napisano 5 Czerwca 2016 Napisz jeszcze jakiej firmy ten dwumas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natash Zgłoś #234 Napisano 5 Czerwca 2016 Sachs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KDX Zgłoś #235 Napisano 5 Czerwca 2016 a jesteś pewny, że to dwumas, a nie wtryski??? Dokładnie takie objawy (wszystkie) miałem w Superbie 1.9 AWX, jak padł mi wtrysk. Wszyscy stawiali na koło, ale dało mi myślenia, że po wymianie rozrządu objawy cudownie ustąpiły (sprawdzenie wałka rozrządu i dokręcenie śrub mocujących wtryski) ale tylko na chwilę. Koło i sprzęgło były OK. Jeżeli jeden padł, zregeneruj/wymień wszystkie. Pozdrawiam K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natash Zgłoś #236 Napisano 5 Czerwca 2016 Niczego nie jestem pewny. Jeden wtrysk był robiony ok 2 msc temu. Objaw przy nim to drgania na jałowym. Reszta była ok, padł kolejny? Objawy jakie mam to rylko strzał i zatrzaśnięcie buda oraz starcie, i mam wrażenie ze dudnienie przy puszczaniu koncówki sprzęgła. Nic nie buja na jałowym itd itp. Wtryski padają jeden po drugim. Jaki koszt regeneracji i wymiany u was jednej sztuki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KDX Zgłoś #237 Napisano 6 Czerwca 2016 u mnie w Superbie wyszło 450 złotych za sztukę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natash Zgłoś #238 Napisano 6 Czerwca 2016 u mnie w Superbie wyszło 450 złotych za sztukę Ja za regnerację 600 zł i wymiana chyba z 200 zł. Widzę, że jesteś z Poznania, gdzie robiłeś bo właśnie się tam przeprowadziłem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KDX Zgłoś #239 Napisano 6 Czerwca 2016 rachunek za regenerację oddałem nabywcy jak sprzedawałem Skodę. Dowiem się i napiszę. Jak chcesz to podam Ci namiar na mechanika, który wymieniał mi wtryski - napisz do mnie proszę na priv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #240 Napisano 30 Czerwca 2016 Siemka . Ostatnio wymieniłem cały zestaw dwumasy z sprzęgłem wysprzeglikiem i łożyskiem i myślałem ze problem zniknie ale dalej jest to samo a chodzi mi o to ze delikatnie cos mi szumi w aucie a po naciśnięciu juz nawet 1 cm sprzęgła szum znika . Szum jest delikatny a nawet bardzo delikatny - cichy ale zauważalny gdy sie naciśnie sprzęgło robi sie jednak ciszej . I zauważyłem ze przy naciśnięciu mocnym sprzęgła nawet 3 cm to słychać takie pojedyncze puknięcie , jakby cos sie o cos lekko puknęlo przy naciskaniu sprzęgła . Co to moze hyc ? I co problem się rozwiązał ? Mam podobnie, wcisne sprzęgło gulgotanie ustaje. Sądziłem , że to dwumas, ale jesli u Ciebie po wymianie gulgocze dalej to nie robię. Na liczniku mam 237 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach