Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Kierownicy nie odkręcamy - demontujemy wraz z kolumną (najłatwiej). Do czarnej puszki aby się dostać musisz zdemontować kolumnę.

Jeszcze raz przepraszam za opis ale pisałem go do pierwszej w nocy i w dodatku coś źle spakowałem. Dziś poprawie i dodam.

Fotki są wszystkie.

 

---------- Post added at 09:40 ---------- Previous post was at 09:38 ----------

 

Jeśli ktoś ma pytania pomogę tel. 609 14 24 36

 

UWAGA:

Wiadomość dla wszystkich zainteresowanych - proszę czytajcie te posty do końca. Na maile nie odpisuję bo nie mam czasu. Można dzwonić chętnie pomogę lecz nie mam już Passka - wymieniłem na nowego misia, i proszę nie komentować tego - wymieniłem ze względu na odliczenia VAT od ciężarówek. Za 4 lata wrócę do VW. Na forum są dwie instrukcje (dodane przezemnie) z czego pierwsza została zablokowana na serwerze - duże zainteresowanie i przekroczono limit. Druga jest na wrzucie więc co 1 min. można pobierać.

Pozdrawiam

 

Darek

Edytowane przez Dszyszka
Czas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dzieki ..

boje sie tylko ze pozniej nie skrece tego wszystkiego :D

no ale coz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dasz radę. To nie jest trudne w montażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawiajac tez postaram sie robic fotki ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Niektórzy maja kiere po prawe a Ty będziesz bez. Ale wypas :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"api13" ale smieszne :P hehe ... wyplu to co powiedziales :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale wtedy będzie więcej miejsca w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne że żart jak mogło by byc inaczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Poprawiona instrukcja znajduje się tu: http://maxima.pc.pl/passat/opis.zip

 

Jeśli ktoś ma uwagi proszę pisać.

W najbliższym czasie spróbuję jeszcze raz rozebrać kolumnę i dodać więcej fotek (dokładniejszych).

Pozdrawiam

Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BUHAHAHAHAHAAAHAAA ALE SIĘ UŚMIAŁEM stary podklejanie plastiku czysta fuszera ja nie mogę masakra po co aku odłanczasz co za żenada

 

---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:17 ----------

 

lacham do teraz chłopie skad tyś sie urwał z choinki passat za 50 koła na kropelce i ciepłym kleju masakra chłopie rusz głowa a nie rob fuszery!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lacham do teraz chłopie skad tyś sie urwał z choinki passat za 50 koła na kropelce i ciepłym kleju masakra chłopie rusz głowa a nie rob fuszery!!

chyba konkurencja nie może przeżyć że ktoś podał za darmo to za co oni biorą parę stówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba konkurencja nie może przeżyć że ktoś podał za darmo to za co oni biorą parę stówek.

odnosze takie same wrazenie, wiem ze pierwszy raz jest najtrudniejszy a kazda nastepna naprawa bedzie przynosiła efekt doswiadczenia i sprytu

 

kolego xxtomeczek - łatwo krytykowac i sie smiac, ciekaw jestem czy sam potrafisz to zrobic lepiej a jak tak, to czy sam na to wpadłes czy nauczyłes sie u innych

Edytowane przez TheBrave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja nie przywiązuję uwagi ile jest wart pojazd, ale myślę że to lepszy pomysł niż spawanie z dwóch jednego i o wartości powyżej 100 tyś. Jeśli ci się nie podoba naprawa i masz uwagi to podziel się na forum jak ty naprawiasz. Wszyscy na tym z korzystają. Jeśli cię to drażni że nie zarobisz już paru groszy lub będziesz musiał opuścić stawki to twój problem - rozumiem że popadasz w kompleksy. Ja na naprawie zaoszczędziłem i jestem z tego zadowolony. Chętnie pomogę i to bezinteresownie. Moja naprawa niczego nie uszkadza - zawsze można wrócić do pierwotnego stanu.

 

Pozdrawiam

 

Darek.

 

P.S.

W nazwisku Szyszka ale nie z choinki!!

Edytowane przez Dszyszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie wypowiedz xxtomeczek rozbawiła. Do łez normalnie. Chciałbym zobaczyć opis przez niego wykonany zapewne byłby na podstawie DTR z wyliczeniem czasu i wkalkulowanym kosztem a że producent nie przewiduje wymiany elementu składowego modułu (moduł jako całość) więc wymiana byle czego = spory koszt.

Całe szczęście że gdy "cieknie" wentylek nie każą felgi zmieniać, chodź xxtomeczek powie że to profesjonalne i tak powinno się robić a klejenie opony to już skandal w samochodzie za 50 czy 150kpln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaś panowie bez przesady to jest układ kierowniczy co wy se jaja robicie zamiast podklejania srania weż zdemontuj z tej elektroniki ten przełącznik krańcowy ten który masz zaznaczony żółta strzałka na przedostatnim zdjeciu BO TYLKO TO PADA NIC INNEGO !!i w jego miejsce wstaw nowy http://w465.wrzuta.pl/obraz/8QbiOzp4KEa/144815407-40BO TAKA ROBOTA TO TAK JAK BYS SOBIE KONDONA POKLEIŁ PRZED R........... POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozdrawiam

 

Darek.

 

P.S.

W nazwisku Szyszka ale nie z choinki!!

Rozumiem ze to Ty pisales do AŚ i Twoj list był w ostatnim numerze?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn. jaki list.

 

 

Kolego xxtomeczek jak byś dobrze czytał instrukcję to w ptk. 22 masz.

 

22. "Można (ja tego nie robiłem) wymienić włącznik krańcowy oznaczony strzałką żółtą ale nie mogę znaleźć oryginału. Zamiennik mam ale jeszcze nie sprawdzałem czy zda egzamin."

więc na drzewo z klejeniem kondom...

 

 

 

 

 

Edytowane przez Dszyszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

To może jeszcze kolega xxtomeczek zdradzi nam gdzie można zakupić pasujący „przełącznik krańcowy” żeby pasował idealnie i wtedy cała sprawa była by wyśniona do końca. I za pewne wszyscy byli by zadowoleni. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jeszcze jedna kwestie do poruszenia. Jak rozpoznac czy te przekazniki CP1-12V kwalifikuja sie do wymiany i ewentualnie gdzie takie mozna dostac i gdzie ich szukac ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według mnie przekaźniki odpowiedzialne są za sterowanie prawe/lewe obroty silnika który napędza ślimak i blokadę kolumny. Raczej rzadkość do uszkodzenia bo tam nie ma takich oporów.

tu jest możliwość zakupu link: https://www.distrelec.com/ishopWebFront/catalog/product.do?language=pl&shop=PL&series=1&id=01&node=17103&artView=true&productNr=401705

 

Jak sprawdzić, najlepiej wylutować i przemierzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności