Jump to content

jamal_2005

  • Content count

    539
  • Joined

  • Last visited

About jamal_2005

  • Birthday 12/28/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bishopowo :)

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  • Link do tematu o samochodzie
    50791
  1. Witam. Potrzebuje porady kogos bardziej doswiadczonego w car audio niz ja. Szukam przedniego zestawu pod wspomniany wyzej wzmacniacz. Trafil mi sie w naprawde dobrej cenie i zal bylo nie kupic, wiadomo ze najwyzsza polka to to nie jest ale nie jest chyba tragicznie. Slucham hip hopu, zalezy mi na tym zeby woofery schodzily nisko bo nie chce pakowac skrzynki na tyl. Ma byc sam przedni zestaw, pozniej moze dojdzie tyl jak bedzie malo. Jesli chodzi o przedzial cenowy to tak naprawde nie gra roli no ale wiadomo ze wszystko w granicach rozsadku, czyli moze zestawy za 20k pln sobie podarujmy Jak narazie chodzi mi po glowie DLS R6A ale moze ktos poda jakies alternatywy.
  2. jamal_2005

    Czujniki poziomowania bi-xenonów .

    Wrzuc kolego zdjecie przedniego reflektora i bedzie wiadomo czy masz xenon czy masz poprostu dolozone HIDy, albo moze ktos dolozyl same lampy i podarowal sobie poziomowanie dlatego nie masz czujnikow. Opcji jest duzo Ps. Z tematu o Twoim autku wynika ze masz bixenony definitywnie. A sprawdzales po obu stronach te czujniki czy tylko z jednej ?? bo czujniki sa zazwyczaj po prawej na przednim i tylnym wahaczu a jak juz ktos wspominal wczesniej w nowszych rocznikach tylko jeden czujnik wystepuje.
  3. jamal_2005

    Czujniki poziomowania bi-xenonów .

    Czujniki łączą ( fabrycznie są przynitowane ) wahacz z rama nadwozia. Jak zdejmiesz koło to widać go jak na widelcu, jeśli nie zlokalizowałeś ich u siebie to może ich nie masz.
  4. jamal_2005

    Rozpiska pinów ECU 1.9 tdi bkc

    No prawie. Tu podane sa tylko cany, k line i prad a mi chodzi o cala reszte jeszcze. Ktory pin za co odpowiada ale dzieki tak czy inaczej.
  5. Potrzebna mi rozpiska pinów ECU z bkc. Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
  6. Panowie moze ktos sprawdzic jaki jest naped pompy oleju w tym egzemplarzu ?? WVWZZZ3CZ6P129704
  7. jamal_2005

    Przejscie z H7 na H4

    Dzieki za pomoc. Widze ze duzo rzezby by z tym bylo. Na szczescie udalo mi sie wyrwac tanio H7 jak w oryginale i podaruje sobie ta przerobke. Dzieki za zainteresowanie Panowie. Pozdrawiam
  8. jamal_2005

    Przejscie z H7 na H4

    Witam. Pytanie kieruje do elektrykow ( niestety w tej dziedzinie jestem amatorem) , czy jest mozliwosc przejscia z H7 na H4 ?? Wiem ze powinno sie robic na odwrot ale wiadomo z powodow czysto finansowych chcialbym to zrobic na odwrot. Wertowalem wujka google i wszedzie jest info na temat konwerji H4 na H7. Jak to zrobic w druga strone ?? Nie chodzi tu o passata tylko stare clio
  9. jamal_2005

    Nie działa nawiew na 1,2 i 3 biegu

    No tak wiedzialem ze o czyms zapomne auto to oczywiscie b6 2.0tdi bkp a klima zwykla frania
  10. Jak w temacie, przestalo dmuchac na 1,2 i 3. 4 normalnie, wygooglowalem ze chodzi o jakis bezpiecznik ale zaden z tematow nie dotyczyl passata b6. Czy w pasku tez jest taki bezpiecznik ?? Jesli tak to gdzie go szukac. Vcds nie pokazuje zadnych bledow. Z gory dzieki za wszelka pomoc. Pozdrawiam
  11. jamal_2005

    Pomniejszone kierownice

    Sa na allegro, za ta z carbonu do paska R36 niby wolaja 4700zl http://allegro.pl/nowa-kierownica-vw-passat-3c-b6-cc-r36-carbon-i2198089354.html
  12. jamal_2005

    Pytanie o numery części ETKA cz2

    Super, dokladnie o to chodzi. Dziekuje slicznie i pozdrawiam
  13. jamal_2005

    Pytanie o numery części ETKA cz2

    Panowie, potrzebny mi numer czesci łacznika ktorych wchodzi do turbo przy dojsciu oleju do turbiny w 2.0tdi BKP. Chodzi mi o ta mala nakretke nagwintowana z dwoch stron, jedna strona wchodzi w turbo a do drugiej dokrecamy dojscie oleju. Kumpel krzywo nakrecil dopływ oleju i wyrobil gwint. Czy ta czesc w ogole wystepuje osobno ? Chodzi mi o element na zdjeciu oznaczony numerem 2
  14. jamal_2005

    Migajaca czerwona kontrolka oleju

    A ja mam pytanko natury czysto technicznej. Sciagnalem pompe i wyslalem do Pana Tomka do regeneracji. Tylko przed zdjeciem nic nie pozaznaczalem na kolach zebatych i teraz zastanawiam sie czy polozenie pompy wzgledem reszty silnika przy skladaniu ma jakies znaczenie ( domyslam sie ze ma ) ?? I czy mozna gdzies znalezc rozpiske srub, tzn ktora gdzie wchodzi w pompe ?? bo tych tez jest kilkanascie i maja rozne dlugosci.
  15. jamal_2005

    Oznaczenia silników 3C

    Tak jest zgadza sie wszysko tylko jak podzwonisz po ludziach to wszysto wysprzedane. Obdzwonilismy cale allegro
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy