Skocz do zawartości

Dszyszka

  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dszyszka

  • Urodziny 12.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krotoszyn

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Instrukcja dot. problemu kolumny kierowniczej Passat-a jest tu: http://itss.nazwa.pl/passat/naprawa_wspomagania_b6_3c.pdf oraz: http://sklep-maxima.pl/download/naprawa_blokady_kolumny_kierowniczej_b6_3c.pdf Moja propozycja dla wszystkich jest taka: Zdemontować kolumnę zgodnie z instrukcją, udać się do serwisu VW z czarną skrzynką zamontowaną na końcu kolumny kier. Tam zakupić oryginalną w stanie surowym (bez zaprogramowanego immo). Z nowej wylutować oryginalne styczniki i wlutować do starej, immo pozostaje stare. Koszt takiego kompletnego modułu (czarna skrzynka) to ok. 300 zł. Jeśli ktoś nie czuje się na siłach aby to wylutować i wlutować nowe styczniki to można się udać do najbliższego serwisu rtv - tam za ok. 50 zł. bez problemu zrobią tą operację. Pozdrawiam Wszystkich Darek
  2. Witam po długiej nieobecności. Link do instrukcji, którą warto sobie przeczytać. link: http://w75.wrzuta.pl/plik/1LnIIf3VJZh/instrukcja i proszę kliknąć - pobierz, instrukcja jest w PDF ( www.adobe.com ). Gorąco Pozdrawiam Darek, P.S. Z tego co się dowiedziałem od osób dzwoniących w sprawie blokady kolumny kierowniczej to w serwisie VW w Kaliszu oferują samą elektronikę w stanie surowym (bez zaprogramowanego IMMO) w cenie 300 zł, Ceny spadają a to cieszy
  3. Witam. Ja miałem taki problem: buczenie (zaczynało się od ok 30 -40 km/h) im szybciej tym głośniej. Przy 120 odgłos jak by ktoś podkaszarką na żyłkę golił beton. Po prostu strasznie. Pojechałem na stację diagnostyczną - koła zero luzu. Zaryzykowałem i kupiłem łożyska (z piastami bo tylko tak występują). koszt 320 zł. za sztukę (http://www.hydrozagadka.com.pl). Przy okazji kupiłem amorki KYB Razem z przesyłką wyszło jakieś 1030. Po wymianie (wymieniłem sam) wszystko ucichło. W serwisie koszty piast 680 zł. za szt. wymiana ok 500 za stronę. Warto się zastanowić bo wymienić amorki i piasty jest bardzo łatwo tylko wymagane są klucze typu: 16, 18, 21, itd oraz SPLINE, oraz klej do osadzania piast. Jak by co to chętnie doradzę. Pozdrawiam Darek
  4. Witam To jest osłona przegubu, nr części 1K0 498 203 - osłona przy zwrotnicy nr. części 1K0 498 201 - osłona przy skrzyni
  5. Witam Wszystkich po raz kolejny. Ja osobiście zamówiłem OMRONy ale to zamiennik i do końca nie pasuje więc 35 zł. poszło w .... ale znalazłem oryginały =detail&tx_productkatalog_pi1[modifier]=0&tx_productkatalog_pi1[value]=1055&tx_productkatalog_pi1[pointer]=8&cHash=4781aea01c462855d83feb38fc054fac"]1055.3654 w Polsce. Niestety zamówienie to minimum 2000 szt. Zamówił bym ale co z tym zrobię a cena to ok 7-8 zł za sztukę, to daje 2000 * 7zł. = 14 000 zł. Stycznik =detail&tx_productkatalog_pi1[modifier]=0&tx_productkatalog_pi1[value]=1055&tx_productkatalog_pi1[pointer]=8&cHash=4781aea01c462855d83feb38fc054fac"]1055.3654 jest idealnie dopasowany (jest oryginalny), nóżki wygięte odpowiednio itd. Obecnie zamówiłem =detail&tx_productkatalog_pi1[modifier]=0&tx_productkatalog_pi1[value]=1055&tx_productkatalog_pi1[pointer]=3&cHash=3872ec36cba5d5de6f1354b6f125f0d5"]1055.0351 ale będę zmuszony więcej popracować lutownicą (nóżki są zakończone oczkiem). Wszystko zamieszczę w instrukcji więc myślę że sobie poradzicie.
  6. Witam Wszystkich i przepraszam za niedziałający w/w link do instrukcji. Niestety link został zablokowany ze względu na przekroczony limit (w ciągu 1 tyg. 1,5 GB transferu). Obecnie szukam jakiegoś dobrego serwera aby dodać plik. Na obecną chwilę dodam do http://www.wrzuta.pl link: http://w75.wrzuta.pl/plik/1LnIIf3VJZh/instrukcja Tu można pobierać co minutę, więc myślę że tymczasowo problem się rozwiąże. Obecna instrukcja jest w PDF ( http://www.adobe.com ), jest to wydanie pierwsze poprawione. Obecnie pracuję nad instrukcją gdzie będzie podane dokładnie jak wlutować stycznik, gdzie i jak go zakupić w Polsce, jak sprawdzić stycznik, itp. Oczywiści nikogo nie zmuszam do w/w napraw. Jeśli ktoś ma uwagi proszę przesyłać na mail: [email protected] Proszę tylko nie pisać, że mam usunąć w/w instrukcję bo tego na pewno nie-zrobię. POZDRAWIAM Darek
  7. Zatankuj na Statoil lub shell - ja miałem też taki problem jak tankowałem na Orlenie
  8. ARTUSS - moje też miały być sprawne - tak myślałem ale po dokładnym kilkukrotnym przemierzeniu wywalały błąd.
  9. Dzwoniłem do Wrocławia. Wysyłają ale większą ilość tzw. hurt więc.... Cenę podadzą mi jutro wraz z przesyłką.
  10. A już mam. Widzę że jest lepszy od zamienników nawet tych omron. On ma na 12V aż 4A wytrzymałość gdzie zamienniki średnio 2A
  11. VALDI - jak ty je znalazłeś. Ja szukam już 2 tydzień i nigdzie nie ma. Są podobne ale nie oryginał. Daj jakiś link na mail albo co.
  12. Ja tam nie znalazłem żadnego procka no chyba że nim ma być pamięć EPROM ale to mylenie pojęcia. Eprom jest programowalny - z programatora oczywiście. I nawet jeśli jest uwalona płytka a EPROM jest cały do da się naprawić tą kolumnę. Jeśli jest uwalony EPROM no to nowy można załatwić ale brak softu do niego. Z każdego EPROMu można zgrać soft ale musi być do tego sprzęt. waldikl - ja uważam że w twoim przypadku uwalił się ten (różowy) bolec na moim śmiesznym rysunku który jest w czarnej puszce (na obudowie). To zabezpieczenie puściło bolec ze sprężynką i to ten bolec przyhaczał blokadę i teraz nie może się odblokować kolumna. Tak myślę ale mogę się mylić. Daj znać co z tego wyszło.
  13. Nie ma żadnego zagrożenia. Czy ktoś zaufał by tylko elektronice. Po każdym podniesieniu blokady kolumny kierowniczej pod nią wsuwany jest plastik który w razie co ją zahamuje i nie spowoduje to zablokowania kierownicy podczas jazdy. Tłumaczę poraz kolejny - ja podkleiłem swój stycznik tylko dlatego że losowo blokada nie potrafiła go złączyć do końca (tak jak by się styki nadpaliły) - dochodziło do częściowego zwarcia i powstawał ług (spawało się w styczniku ale nie zwarło). VALDI - ale się do tego przyłożyłeś. Styczniki przelutowałeś - zamieniłeś je miejscami, szkoda że nie testowałeś z zamiennikiem. Pozdrawiam Wszystkich P.S. Już niedługo poprawię swoją instrukcję.
  14. Złącz razem igły od tego miernika i zobacz ile ci wyświetla - tyle też powinno być mierząc stycznik. Jeśli piny na styczniku są zwarte to on musi być przewodnikiem anie półprzewodnikiem więc wartość powinna wskoczyć na 001. Ja nawet na takim http://allegro.pl/item951259064_miernik_uniwersalnt_dt_830b_okazja.html sprawdziłem uszkodzenie stycznika z tym że musiałem kilka razy kliknąć stycznikiem bo u mnie działo się to losowo. Miernik pokazał i zatrzymał się na 002.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności