Dszyszka
-
Liczba zawartości
68 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Dszyszka
- Urodziny 12.02.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krotoszyn
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam. Instrukcja dot. problemu kolumny kierowniczej Passat-a jest tu: http://itss.nazwa.pl/passat/naprawa_wspomagania_b6_3c.pdf oraz: http://sklep-maxima.pl/download/naprawa_blokady_kolumny_kierowniczej_b6_3c.pdf Moja propozycja dla wszystkich jest taka: Zdemontować kolumnę zgodnie z instrukcją, udać się do serwisu VW z czarną skrzynką zamontowaną na końcu kolumny kier. Tam zakupić oryginalną w stanie surowym (bez zaprogramowanego immo). Z nowej wylutować oryginalne styczniki i wlutować do starej, immo pozostaje stare. Koszt takiego kompletnego modułu (czarna skrzynka) to ok. 300 zł. Jeśli ktoś nie czuje się na siłach aby to wylutować i wlutować nowe styczniki to można się udać do najbliższego serwisu rtv - tam za ok. 50 zł. bez problemu zrobią tą operację. Pozdrawiam Wszystkich Darek -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam po długiej nieobecności. Link do instrukcji, którą warto sobie przeczytać. link: http://w75.wrzuta.pl/plik/1LnIIf3VJZh/instrukcja i proszę kliknąć - pobierz, instrukcja jest w PDF ( www.adobe.com ). Gorąco Pozdrawiam Darek, P.S. Z tego co się dowiedziałem od osób dzwoniących w sprawie blokady kolumny kierowniczej to w serwisie VW w Kaliszu oferują samą elektronikę w stanie surowym (bez zaprogramowanego IMMO) w cenie 300 zł, Ceny spadają a to cieszy -
buczenie w przednim kole przy skręcie
Dszyszka odpowiedział aparts → na temat → Hamulce, felgi, opony
Witam. Ja miałem taki problem: buczenie (zaczynało się od ok 30 -40 km/h) im szybciej tym głośniej. Przy 120 odgłos jak by ktoś podkaszarką na żyłkę golił beton. Po prostu strasznie. Pojechałem na stację diagnostyczną - koła zero luzu. Zaryzykowałem i kupiłem łożyska (z piastami bo tylko tak występują). koszt 320 zł. za sztukę (http://www.hydrozagadka.com.pl). Przy okazji kupiłem amorki KYB Razem z przesyłką wyszło jakieś 1030. Po wymianie (wymieniłem sam) wszystko ucichło. W serwisie koszty piast 680 zł. za szt. wymiana ok 500 za stronę. Warto się zastanowić bo wymienić amorki i piasty jest bardzo łatwo tylko wymagane są klucze typu: 16, 18, 21, itd oraz SPLINE, oraz klej do osadzania piast. Jak by co to chętnie doradzę. Pozdrawiam Darek -
Jak się nazywa dany element ... guma przegubowa?
Dszyszka odpowiedział VALDI → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam To jest osłona przegubu, nr części 1K0 498 203 - osłona przy zwrotnicy nr. części 1K0 498 201 - osłona przy skrzyni -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Wszystkich po raz kolejny. Ja osobiście zamówiłem OMRONy ale to zamiennik i do końca nie pasuje więc 35 zł. poszło w .... ale znalazłem oryginały =detail&tx_productkatalog_pi1[modifier]=0&tx_productkatalog_pi1[value]=1055&tx_productkatalog_pi1[pointer]=8&cHash=4781aea01c462855d83feb38fc054fac"]1055.3654 w Polsce. Niestety zamówienie to minimum 2000 szt. Zamówił bym ale co z tym zrobię a cena to ok 7-8 zł za sztukę, to daje 2000 * 7zł. = 14 000 zł. Stycznik =detail&tx_productkatalog_pi1[modifier]=0&tx_productkatalog_pi1[value]=1055&tx_productkatalog_pi1[pointer]=8&cHash=4781aea01c462855d83feb38fc054fac"]1055.3654 jest idealnie dopasowany (jest oryginalny), nóżki wygięte odpowiednio itd. Obecnie zamówiłem =detail&tx_productkatalog_pi1[modifier]=0&tx_productkatalog_pi1[value]=1055&tx_productkatalog_pi1[pointer]=3&cHash=3872ec36cba5d5de6f1354b6f125f0d5"]1055.0351 ale będę zmuszony więcej popracować lutownicą (nóżki są zakończone oczkiem). Wszystko zamieszczę w instrukcji więc myślę że sobie poradzicie. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Wszystkich i przepraszam za niedziałający w/w link do instrukcji. Niestety link został zablokowany ze względu na przekroczony limit (w ciągu 1 tyg. 1,5 GB transferu). Obecnie szukam jakiegoś dobrego serwera aby dodać plik. Na obecną chwilę dodam do http://www.wrzuta.pl link: http://w75.wrzuta.pl/plik/1LnIIf3VJZh/instrukcja Tu można pobierać co minutę, więc myślę że tymczasowo problem się rozwiąże. Obecna instrukcja jest w PDF ( http://www.adobe.com ), jest to wydanie pierwsze poprawione. Obecnie pracuję nad instrukcją gdzie będzie podane dokładnie jak wlutować stycznik, gdzie i jak go zakupić w Polsce, jak sprawdzić stycznik, itp. Oczywiści nikogo nie zmuszam do w/w napraw. Jeśli ktoś ma uwagi proszę przesyłać na mail: [email protected] Proszę tylko nie pisać, że mam usunąć w/w instrukcję bo tego na pewno nie-zrobię. POZDRAWIAM Darek -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Zatankuj na Statoil lub shell - ja miałem też taki problem jak tankowałem na Orlenie -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
ARTUSS - moje też miały być sprawne - tak myślałem ale po dokładnym kilkukrotnym przemierzeniu wywalały błąd. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Dzwoniłem do Wrocławia. Wysyłają ale większą ilość tzw. hurt więc.... Cenę podadzą mi jutro wraz z przesyłką. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A już mam. Widzę że jest lepszy od zamienników nawet tych omron. On ma na 12V aż 4A wytrzymałość gdzie zamienniki średnio 2A -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
VALDI - jak ty je znalazłeś. Ja szukam już 2 tydzień i nigdzie nie ma. Są podobne ale nie oryginał. Daj jakiś link na mail albo co. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja tam nie znalazłem żadnego procka no chyba że nim ma być pamięć EPROM ale to mylenie pojęcia. Eprom jest programowalny - z programatora oczywiście. I nawet jeśli jest uwalona płytka a EPROM jest cały do da się naprawić tą kolumnę. Jeśli jest uwalony EPROM no to nowy można załatwić ale brak softu do niego. Z każdego EPROMu można zgrać soft ale musi być do tego sprzęt. waldikl - ja uważam że w twoim przypadku uwalił się ten (różowy) bolec na moim śmiesznym rysunku który jest w czarnej puszce (na obudowie). To zabezpieczenie puściło bolec ze sprężynką i to ten bolec przyhaczał blokadę i teraz nie może się odblokować kolumna. Tak myślę ale mogę się mylić. Daj znać co z tego wyszło. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
to co idziemy na :zdrowko -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Nie ma żadnego zagrożenia. Czy ktoś zaufał by tylko elektronice. Po każdym podniesieniu blokady kolumny kierowniczej pod nią wsuwany jest plastik który w razie co ją zahamuje i nie spowoduje to zablokowania kierownicy podczas jazdy. Tłumaczę poraz kolejny - ja podkleiłem swój stycznik tylko dlatego że losowo blokada nie potrafiła go złączyć do końca (tak jak by się styki nadpaliły) - dochodziło do częściowego zwarcia i powstawał ług (spawało się w styczniku ale nie zwarło). VALDI - ale się do tego przyłożyłeś. Styczniki przelutowałeś - zamieniłeś je miejscami, szkoda że nie testowałeś z zamiennikiem. Pozdrawiam Wszystkich P.S. Już niedługo poprawię swoją instrukcję. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
Dszyszka odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Złącz razem igły od tego miernika i zobacz ile ci wyświetla - tyle też powinno być mierząc stycznik. Jeśli piny na styczniku są zwarte to on musi być przewodnikiem anie półprzewodnikiem więc wartość powinna wskoczyć na 001. Ja nawet na takim http://allegro.pl/item951259064_miernik_uniwersalnt_dt_830b_okazja.html sprawdziłem uszkodzenie stycznika z tym że musiałem kilka razy kliknąć stycznikiem bo u mnie działo się to losowo. Miernik pokazał i zatrzymał się na 002.