Skocz do zawartości
sergiusz-

Dziwne objawy - brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem podobny do tego co koledzy wcześniej już opisywali pedał wciśnięty w podłogę a moje autko 120 i koniec a do tego temperatura waha się od 50 stopni do 80 czy miał ktoś z was taki przypadek będę wdzięczny za jakąś podpowiedz

 

 

kolego mi przy objawach trybu awaryjnego, załączającego się także przy 120 km/h padł zawór n75 - na VAG-u miałem kod błędu 00575 . mialem także inny objaw tryby awar. załączał sie przy 3300obr. na kazdym biegu prócz pierwszego ale wtedy łopatki miałem w turbince przypieczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

 

u mnie też występuje utrata mocy ale wygląda to dość dziwnie a mianowicie z tego co zauważyłem:

 

utrata mocy występuje:

- tylko podczas agresywnego przyśpieszania

- przy około 110 km/h (straszny spadek mocy, max spalanie chwilowe około 7l)

- przy zimnym silniku

 

gdy nastąpi spadek mocy wystarczy wyłączyć silnik na chwilę (np czerwone na skrzyżowaniu) uruchomić ponownie i wszystko wraca do normy, a co ciekawe podczas dalszej jazdy spadek mocy nie występuje, aż do dłuższej przerwy w jeździe (np odstawienie auta na noc).

 

w listopadzie sprawdzałem w aso błędy w kompie, wywaliło sporadyczny błąd przepływu masy powietrza. ale czy to jest przyczyna ??

 

zabiorę się za to jak dokładnie przestudiuje wszystkie wątki na ten temat i jak temperatura na zewnątrz pozwoli mi utrzymać w ręku jakiekolwiek narzędzie dłużej niż przez minutę.

 

jeśli ktoś ma jakiekolwiek sugestie będę wdzięczny ...

 

pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.

 

u mnie też występuje utrata mocy ale wygląda to dość dziwnie a mianowicie z tego co zauważyłem:

 

utrata mocy występuje:

- tylko podczas agresywnego przyśpieszania

- przy około 110 km/h (straszny spadek mocy, max spalanie chwilowe około 7l)

- przy zimnym silniku

 

gdy nastąpi spadek mocy wystarczy wyłączyć silnik na chwilę (np czerwone na skrzyżowaniu) uruchomić ponownie i wszystko wraca do normy, a co ciekawe podczas dalszej jazdy spadek mocy nie występuje, aż do dłuższej przerwy w jeździe (np odstawienie auta na noc).

 

w listopadzie sprawdzałem w aso błędy w kompie, wywaliło sporadyczny błąd przepływu masy powietrza. ale czy to jest przyczyna ??

 

zabiorę się za to jak dokładnie przestudiuje wszystkie wątki na ten temat i jak temperatura na zewnątrz pozwoli mi utrzymać w ręku jakiekolwiek narzędzie dłużej niż przez minutę.

 

jeśli ktoś ma jakiekolwiek sugestie będę wdzięczny ...

 

ja po takich objawach regenerowałem turbo i smigam bez tych objawow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

zrobić logi dynamiczne (opis na forum), bo może to robić turbina (ponieważ jest odpowiedzialna za przepływ powietrza przez przepływkę czyt: odkurzacz) lub przepływka (ponieważ wywala błędy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale na przepływce auto nie wchodzi w tzw.notlauf tylko traci moc ogółem.jezeli kolega nie ma mozliwosci zrobienia logów to musi bląd odczytac przed zrestartowaniem silnika bo takto się skasuje i lipa.ja mialem tak samo notlauf przy 110-120 km/h.przejechalem sie pod vagiem i błąd 00575 czyli ogarnąłem tematy na forum i wymieniłem zawór n75.ozdrowiał ale pół roku później to samo notlauf.myślałem, że felerny zawór,ale tym razem miałem zapieczone łopatki.czyszczenie części spalinowej wystarczyło bym cieszył się z jazdy do dziś.

co do odpowiedzi kolegi marwitko to nie wiem dlaczego regenerował turbo skoro prawdopodobnie wystarczyło wyczyścić.nie wiem kolego dmuchała Ci już olejem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do odpowiedzi kolegi marwitko to nie wiem dlaczego regenerował turbo skoro prawdopodobnie wystarczyło wyczyścić.nie wiem kolego dmuchała Ci już olejem

 

zassała oliwe, potem przestała ,po za tym zmienna geometria i była opcja czyszczenia, ale nie warto było, wszystko nowe znaczy bebechy, obudowa piaskowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie pytanko. wywalal mi bald doladowania, podjechalem do mecha popatrzyl usmiechal sie, wymienil czyjnik cisnienia "pbk" i poblogoslawil :-D. czy czujnik od silnika 115hp bedzie powodowal zmiane charakterystki silnika 130hp? dodam tylko ze po wymianie wszystko wrocilo do normy, tzn brak trybu awaryjnego :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie pytanko. wywalal mi bald doladowania, podjechalem do mecha popatrzyl usmiechal sie, wymienil czyjnik cisnienia "pbk" i poblogoslawil :-D. czy czujnik od silnika 115hp bedzie powodowal zmiane charakterystki silnika 130hp? dodam tylko ze po wymianie wszystko wrocilo do normy, tzn brak trybu awaryjnego :-)

poczytaj pierwsze 2 strony tego postu . tak bedzie bial wplyw !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm... no tak Wojtku. w takim razie poprosze o oryginal. pojezdzilem i nie zauwazylem spadku mocy. duza roznica powinna byc? po wymianie nie zaslania swiata dymem, zbiera sie raczej tak samo. a no i silnik ciszej jest na wyzszych obrotach. nie jestem mechanikiem:rolleyes:, co taka zamiana powoduje? mniejsze cisnienie doladowania? przeciez to tylko czyjnik a nie regolator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich.Mam paska b5 99r 1.9 tdi 110 km .OD POCZĄTKU JAK GO KUPIŁEM A MAM GO JUŻ PONAD 2 LATA MAM DZIWNE OBJAWY UTRATY MOCY.WYMIENIŁEM JUŻ PRZEPŁYWKĘ WYCZYŚCIŁEM TURBO.AUTO PRZEWAŻNIE JEST MUŁOWATE JAK NA 110 KM A CZASAMI SĄ PRZEJAWY POPRAWY MOCY I WTEDY MA MOC.ZASTANAWIAM SIĘ CZY TEN ZAWÓR N75 MOŻE BYĆ WALNIĘTY I CZY TO ON ODPOWIADA ZA MOC TURBINY.TURBINĘ JAK DODAJEMY GAZ TO LEKKO SŁYCHAĆ SZAŁU NIE MA.PO PODŁĄCZENIU DO KOMPA NIE POKAZUJE ŻADNYCH BŁĘDÓW .PIERWSZY RAZ PO PODŁĄCZENIU WYSKOCZYŁ KOMUNIKAT RÓŻNICA CIŚNIEŃ CZY COŚ W TYM RODZAJU.PO WYKASOWANIU BŁĘDU I PONOWNYM PODŁACZENIU BŁĘDU JUŻ NIE BYŁO.AUTKO POZA TYM CHODZI OK.ODPALA BEZ PROBLEMU .NIC WIĘCEJ SIE NIE DZIEJĘ.MOŻE KTOŚ MI COŚ DORADZI BO CI FACHOWCY W SERWISACH TO GŁUPA WALĄ I KASĘ NABIJAJĄ.NIE BARDZO MOŻNA NA NICH POLEGAĆ.POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy jak pokazuje mi błąd 519 że jest walniety czujnik ciśnienia doładowania ( zwarcie do plusa ) to nie muszę go wymieniać ? może powodować go zaworek N75 lub zapieczone kierowniczki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego aron nr.błędu może miałeś 00575? może to być wina zaworka n75. czy moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika? jest jeszcze taki czujnik cisnienia w rurze rozgaleznej , jest przykręcony 2 wkrętami do tej plastikowej rury od doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.Problem jest taki że moc nie wraca po ponownym uruchomieniu silnika.Czasami samochód ma kopa a w większości muli.Kod 575 był i chyba brzmiał różnica ciśnień doładownai możliwa regulacja coś w tym stylu.jesli będe miał uszkodzony zawór n75 to jak się będzie zachowywało auto?będzie mulić?sam już nie wiem.turbo ładuje i na kompie pokazuję że wszystko jest ok.poprostu już nie mam pomysłu.Czy jeśli podłacze pod kompa i będę miał uszkodzony zawór n75 to ten błąd wyskoczy?

 

---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

 

kolego radek powiedz mi o co chodzi z tym czujnikiem na rórze zozgałęźnej?jaki jest jego wpływ na moc auta?czy jeśli będzie uszkodzony to powienienem mieć jakiś komunikat na liczniku-teraz nie mam żednych błędów.Prosze o więcej info na ten temat jestem ciekawy ;-). z góry bardzo dziękuję wszystki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kod 00575 miałem jak zawór mi padł.silnik wchodził mi w tryb awaryjny przy 3500obr na trójce i 3000obr na czworce.po restarcie ok do ponownego przyspieszania do danych obrotów.ten sam błąd moze Ci wyskoczyć jeśli będziesz miał dziurawe wężyki podciśnień.

co do tamtego czujnika to błędu nie znam ale ja miałem przypadek że jak przyspieszałem to słyszałem takie zasysanie powietrza.troche z tym jeździłem zanim znalazłem dziurę w takiej grubej gumowej rurze.podejrzewam że od tego właśnie padł mi ten czujnik w rurze rozgałęźnej.objaw był taki ,iż auto muliło że szok tak jak by sie turbo kończyło.myślałem że przepływomierz ale się myliłem.pewnie za dużo nie pomogłem.

tak od siebie to jak kupiłem passka to przy pierwszym problemie myślałem że aż tak trudno znaleźć przyczynę, ale to była wina pseudo-mechaników,którym na szczęście nie dałem się naciągnąć (pól silnika chcieli wymieniać włącznie z turbo).przypadkiem dowiedziałem się o mechaniorze w mojej okolicy zajmującym się tylko autami z grupy VAG i od tamtej pory tylko on naprawia mi auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wystarczylo przeczyscic ten czujnik cisnienia, po ponownym zamontowaniu ani bledu ani trybu awaryjnego, wszystko w pozadku :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie i prosze o pomoc.W moim passacie wystapil spadek mocy podczas jazdy.Przestal reagowac zupelnie na pedal gazu a predkosc spadla do 60km/h na 5 biegu.Zjechalem z autostrady.Wylaczylem silnik i po ponownym uruchomieniu wszystko bylo ok.Niestety po przejechaniu 20-30km objawy znow wystapily.1200 obrotow na 5 biegu i nic wiecej.Czy ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

VAG-COM - prawdę Ci powie ile masz błędów w module "engine". Podjedź do kogoś co się na tym zna i będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykrylo mi 4 bledy w komputerze.Powiedzieli mi w serwisie ze trzeba wymienic pedal gazu z jakims impulsatorem.Nie wiem co to za ustroistwo ale wiem ze drogie.Koszt tylko tej czesci to ok 200euro..Jutro dalej beda myslec bo to serwis przeciez.

Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Może ktoś jest w stanie pomóc.

Objawy- całkowity brak mocy. 60-70/godz i to po porządnym rozpędzeniu. Zapalona lampka serwisowa. Diagnostyka (bosh) wykryto błąd P1592 czujnik wysokości/czujnik ciśnienia rury ssania. Nieprawidłowa proporcja. Panowie pomóżcie. Co to za czujnik? i gdzie go szukać? Co może być przyczyną? Silnik 2.0 TDI - BKP bez filtra cząstek stałych. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie. Może ktoś jest w stanie pomóc.

Objawy- całkowity brak mocy. 60-70/godz i to po porządnym rozpędzeniu. Zapalona lampka serwisowa. Diagnostyka (bosh) wykryto błąd P1592 czujnik wysokości/czujnik ciśnienia rury ssania. Nieprawidłowa proporcja. Panowie pomóżcie. Co to za czujnik? i gdzie go szukać? Co może być przyczyną? Silnik 2.0 TDI - BKP bez filtra cząstek stałych. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

 

sprawdz czujnik doladowania G31 jego wtyczke i kabelkologie ...

 

znajduje sie [stojac przodem do auta] w plastikowej rurze dolotowej wychodzacej z prawej strony intercoolera ...

 

[jak dobrze pamietam] ;)

 

p.s jakies logi dynamiczne byly robione .... przydaly by sie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności