Skocz do zawartości

Bobcat

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bobcat

  • Urodziny 04.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Mike
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    EL

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. może masz wyłączoną opcję mrugania i głosu przy zamykaniu ... są cztery kanały a. mruganie przy otwieraniu on/off b. mruganie przy zamykaniu on/off c. głos przy otwieraniu on/off d. głos przy zamykaniu on/off może masz off'a przy b. i c. - nie pamiętam które to są kanały ale na forum znajdziesz. a jakie błędy ci się zapisują ???
  2. krańcówki sprawne i tak miałem na myśli przekaźnik alarmu albo sam obwód ... Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 0J Komfortgerát HLO 0002 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01131 - Control Circuit for Turn Signals 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent ale wracając do tematu gdzie jest ta piszczałka w bagażniku wie ktoś jak się do tego najprościej dostać ...
  3. tak jest - alarm fabryczny właśnie włączyłem vagiem żeby dawał głos mam coś spitolone z przekaźnikiem (chyba) na światła od centala czyli jest i głuchy i ślepy chciałem na razie żeby chociaż dawał głos ...
  4. witam. mam taki zgryz, samochodzik potwierdza zamknięcie/otworzenie centrala dźwiękiem bip albo bip bip ale dźwięk jest pożal się Panie Boże - jak w starym żuku czy innej nysie - głuchy, metaliczny na zewnątrz ledwo słyszalny. może mi ktoś podpowie w dwóch sprawach 1. czy przyczyną takiego strasznego dzwięku może być: zabrudzona syrena lub zbyt mocno dokręcona śruba na membranie a może zaśniedziałe styki albo zbyt małe napięcie dochodzi (jak się włączy alarm to wyje całkiem całkiem)?? 2. gdzie to cholerstwo które wydaje ten straszny dźwięk jest umiejscowione, na moje oko a raczej ucho to gdzieś w bagażniku po lewej stronie ale jak się do tego dostać ?? z góry dzięki za wszelkie porady i sugestie a jak się trafi jakiś rysunek jak się do tego dostać to już będę cały szczęśliwy ...
  5. a-ha a jak ja kodu do radia nie posiadam a w przyszłości będę chciał/musiał wymienić baterię to co wtedy?? zrobić połączenie równoległe i podpiąć na moment dwie czy jest jakiś inny sposób ??
  6. dzięki, dzięki, muszę się do brata uśmiechnąć o udostępnienie garażu. ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:21 ---------- a mam jeszcze jedno pytanie odnośnie: czy taka operacja nie spowoduje że będę musiał wprowadzać kody do rozkodowania radia, znajomy miał taki problem w golfie z fabrycznym radiem ... ?
  7. kolejny raz dzięki za podpowiedz. według vag'u sporadyczny ale ja jeszcze nie zauważyłem żeby do mnie mrugnął kupiony w listopadzie, i teoretycznie funkcja mrugania była cały czas on, tylko potwierdzenie sygnałem dźwiękowym było na off, zmieniłem i coś tam skrzeczy w kufrze, ale jak się tego słucha na zewnątrz to przypomina stary rozklekotany sygnał z żuka albo innej nysy, a jak się siedzi w środku to w miarę czysty dźwięk, tak głośny że o mało zawału nie dostałem. reasumując - najpierw muszę sprawdzić przewody - jestem początkujący można prosić o podpowiedz gdzie to wszystko jest umiejscowione ??
  8. serdeczne dzięki wszystkim za podpowiedzi w szczególności dla GURAL'a faktycznie pod 46 są te ustawienia o które chodziło. niestety wywaliło mi następujący błąd: 01131 - Control Circuit for Turn Signals 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent co objawia się brakiem sygnalizacji zamykania/otwierania światłami. w postach wcześniejszych znalazłem: 01131 Aktywacja migania świateł (Obwód sterujący dla kierunkowskazów) podejrzewam że info "Unknown Switch Condition" dotyczy modułu sterowania kierunkowskazami - czy mam rację? jeśli tak to gdzie tego szukać aby sprawdzić ?? (światła awaryjne działają prawidłowo) z góry dzięki za podpowiedzi
  9. Witam. Prośba o podpowiedz: próbowałem ostatnio za pomoca vag'a 311-2 wejść do ustawień Comfort'u a (kod 35) zależało mi na ustawieniu potwierdzenia zamykania i otwierani samochodu światłami i dźwiękiem. niestety vag twierdzi że nie ma odpowiedzi od controllera. inne funkce działają engine 01, radio 56, itp nie mam zamontowanego nic oprócz seryjnego wyposażenia. 1. czy jest możliwe że muszę mieć innego vag'a ?? 2. słyszałem że pewnymi funkcjami modułu comfortu można sterować za pomocą pilota w kluczyku tzn kluczyk w stacyjce na włączonym zapłonie (silnik off) i przytrzymujemy klawisz zamykania lub otwierania przez min 3 sekundy. gdy tak robię słyszę że przełącza się jakiś przekaźnik ale nie widzę żadnej różnicy. czy ktoś wie cokolwiek na ten temat?? no i clue - jak mogę dostać się do sterowania confortem (35) ???? za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam.
  10. witam. u mnie też występuje utrata mocy ale wygląda to dość dziwnie a mianowicie z tego co zauważyłem: utrata mocy występuje: - tylko podczas agresywnego przyśpieszania - przy około 110 km/h (straszny spadek mocy, max spalanie chwilowe około 7l) - przy zimnym silniku gdy nastąpi spadek mocy wystarczy wyłączyć silnik na chwilę (np czerwone na skrzyżowaniu) uruchomić ponownie i wszystko wraca do normy, a co ciekawe podczas dalszej jazdy spadek mocy nie występuje, aż do dłuższej przerwy w jeździe (np odstawienie auta na noc). w listopadzie sprawdzałem w aso błędy w kompie, wywaliło sporadyczny błąd przepływu masy powietrza. ale czy to jest przyczyna ?? zabiorę się za to jak dokładnie przestudiuje wszystkie wątki na ten temat i jak temperatura na zewnątrz pozwoli mi utrzymać w ręku jakiekolwiek narzędzie dłużej niż przez minutę. jeśli ktoś ma jakiekolwiek sugestie będę wdzięczny ... pozdro.
  11. Pasman gracjas za dokładną dokumentację !! w najbliższym czasie zabieram się za to ... bo samo spryskanie teflonem mi nie pomogło ... rozebrałem wyczyściłem i jest ok u mnie najbardziej hamował pasy ten element (fota zapożyczona od pasmana) czesc po której ślizgają się pasy był pokryta jakimś strasznie chropowatym nalotem, po przeszlifowaniu i psiknięciu teflonem jest ok. plus wyczyszczenie wszystkiego do czego miałem dostęp po zdemolowaniu tapicerki
  12. witam. u mnie okazało się że miałem rozpięty wężyk. dostęp do niego był od góry (z komory silnika) musiałem parę rzeczy poodkręcać żeby znaleźć w/w wężyk - udało się. nadkole tez demontowałem co nie było konieczne ale ujawniło iż mam ułamany uchwyt zbiornika spryskiwacza - dzięki Czarny0122 za podpowiedz . poniżej kilka fotek może komuś pomogą (niestety robione komorka więc sorry za jakość) naprawiony uchwyt za nadkolem mała rada: jeśli ktoś będzie miał taki problem niech założy koniecznie opaski zaciskowe na obu łączeniach (tzn tam są dwa wężyki połączone złączką która wchodzi w ich środki) ja dałem zaciski tylko na jednym końcu przekonany iż drugi wężyk to monolit ale się pomyliłem i po dwóch dniach operacja od nowa ;(
  13. to czy analogicznie 6S - 6-cio biegowa manualna ??
  14. Czarny0122 dzięki serdeczne za podpowiedz , przynajmniej już wiem że za co mam się zabierać w pierwszej kolejności, rozumiem że mówimy o kole lewym? pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności