Skocz do zawartości
sergiusz-

Dziwne objawy - brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

tak ma zasysać powietrze z wezyka,

Samochód łapie Ci typowy noflout i komputer łapie tryb awaryjny. Turbo na stół i czyszczenie VNT lub gruszka stoi -ale to dopiero da sie zdiagnozowac po wyjeciu całości.

 

albo zrób tak.

-sciagasz obudowe silnika

-odpalasz samochód

-sciagasz wezyk i zaraz spowrotem go zakładasz

-obserwuj w tym momencie czy te ciengenko wogole chodzi

-zakres regulacji powinie byc około 2cm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie o to chodzi ze ciegielko chodzi normalnie nie ma problemu.. nie zacina sie.. ale stalo mi sie jakos to wsyztsko 2 dni po czyszczeniu egr.. moze miec wplyw???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale szczerze przy dodawaniu gazu nie widac zeby to ciegielko chodzilo.. normalnie szczypcami mozna ruszac nim.. ale przy dodaniu brak reakcji cos to znacz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj bylem na diagnostyce to pokazalo zer 5 bledow.. czujnik doładowania. czujnik temp.paliwa. czujnik stopu. i jeszcze jakies 2.. gosciu sprawdzal cisnieniomierzem przewody..i co jakis z prawej strony okazalo sie ze jest luzny.. zmienil przewod ale co z tego,. powiedzial ze powinno byc dobrze.. i dalej to smao.. nie mam sily.. mowil ze to nie wina turbiny. pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz sam naprawde niewiem czy ciezko jest wyjac turbo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

probuje je wyjac i lipa sruba od sttrony bloku ktora trzyma gruszek nie da sie tego odkrecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorka że tak może robie małe OT ale powiedzcie mi jedno, jadąc wczoraj moim Paskiem nagle stracił moc. Zero kopcenia zero błędów tak jak by turbine odcieło. Podjechałem na kompa i okazało się, że było przeładowanie i ją odcieło i teraz moje pytanie czy przyczyną tego mogą być zablokowane kierownice w turbinie od nagaru. Po ponownym uruchomieniu auta wszystko wróciło do normy ale taki przypadek miałem jeszcze może z dwa razy tego dnia. Tym samym wieczorem postanowiłem wypasc na trasę i przez większy kawałek przegoniłem go tak pod 180km/h przez jakiś czas w obie strony i jak narazie wszystko chodzi. Zastanawiam się czy dać turbawę do czyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ostatnio też miałem podobny przypadek, rozpędzałem się na ciepłym silniku, drugi, trzeci bieg ok, ale na czwartym biegu, gdy obroty osiągnęły ok. 3000 rpm, to tak, jakby odcięło mi turbo, nie było go w ogóle słychać, a wciskanie pedału gazu nie dawało żadnych efektów, auto rozpędzało się gorzej niż cinquecento 700. Obawiam się, że to wina turbiny, podjadę może jutro podpiąć do kompa, zobaczymy. Sytuacja się niestety powtarza na 4 biegu, 3000 rpm:/ czasami jednak rozpędza się normalnie, na 4 biegu ok. 3500 rpm i nic, przyśpiesza normalnie, a jak zmienię np. bieg z 4 na 5 przy 2500 rpm, to też nie odłącza się turbina... czary:D czy jest szansa, że to nie wina turbiny? Proszę o sugestie, przejrzałem wcześniej tematy na temat spadków mocy itd. i wiem, że przyczyn może być wiele, ale może ktoś miał podobny, specyficzny przypadek, jaki opisałem. Dodam, że po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy, aż znów nie przekroczę nieszczęsnych 3000 rpm na 4 biegu:(

 

pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety ostatnio też miałem podobny przypadek, rozpędzałem się na ciepłym silniku, drugi, trzeci bieg ok, ale na czwartym biegu, gdy obroty osiągnęły ok. 3000 rpm, to tak, jakby odcięło mi turbo, nie było go w ogóle słychać, a wciskanie pedału gazu nie dawało żadnych efektów, auto rozpędzało się gorzej niż cinquecento 700. Obawiam się, że to wina turbiny, podjadę może jutro podpiąć do kompa, zobaczymy. Sytuacja się niestety powtarza na 4 biegu, 3000 rpm:/ czasami jednak rozpędza się normalnie, na 4 biegu ok. 3500 rpm i nic, przyśpiesza normalnie, a jak zmienię np. bieg z 4 na 5 przy 2500 rpm, to też nie odłącza się turbina... czary:D czy jest szansa, że to nie wina turbiny? Proszę o sugestie, przejrzałem wcześniej tematy na temat spadków mocy itd. i wiem, że przyczyn może być wiele, ale może ktoś miał podobny, specyficzny przypadek, jaki opisałem. Dodam, że po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy, aż znów nie przekroczę nieszczęsnych 3000 rpm na 4 biegu:(

 

pozdro!

 

Witam! Mam podobne objawy. A mianowicie mam problem z moim paskiem 1.9 tdi 90km 1Z. Problem jest następujący:

-Silnik zimny (rano) musi więcej pokręcić zanim odpali -> na ciepłym lub po "porannym" odpaleniu odpala na dotyk.

-Jadę na prostej 4 bieg 1500obr wciskam gaz do dechy dochodzi do około 3000obr i brak mocy, dzieje sie to na każdym biegu przy dłuższym przeciągnięciu. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu jedzie normalnie.

-Błędy: Przepływomierz powietrza (sporadyczny) i czujnik ciśnienia doładowania (sporadyczny) dodam, że po usunięciu błędów

nie pojawiają się do chwili kiedy "braknie" mocy przy przeciągnięciu, przepływka wymieniona. POMOCY!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie mial podobnych objawów? :) bo już mamy dwa takie same przypadki :] pozdroo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Mam podobne objawy. A mianowicie mam problem z moim paskiem 1.9 tdi 90km 1Z. Problem jest następujący:

-Silnik zimny (rano) musi więcej pokręcić zanim odpali -> na ciepłym lub po "porannym" odpaleniu odpala na dotyk.

-Jadę na prostej 4 bieg 1500obr wciskam gaz do dechy dochodzi do około 3000obr i brak mocy, dzieje sie to na każdym biegu przy dłuższym przeciągnięciu. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu jedzie normalnie.

-Błędy: Przepływomierz powietrza (sporadyczny) i czujnik ciśnienia doładowania (sporadyczny) dodam, że po usunięciu błędów

nie pojawiają się do chwili kiedy "braknie" mocy przy przeciągnięciu, przepływka wymieniona. POMOCY!

 

witam proponuje sprawdzić węże podciśnienia na silniku miałem taki przypadek kiedyś w golfie 4 wystarczy mała dziurka na węzach i tak sie dzieje wymiana wężyków podciśnienia powinna pomuc

 

---------- Dodano o 20:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:21 ----------

 

brak mocy

Edytowane przez bastek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zgodze sie w 50% ale co z porannym odpalaniem? zeby wynikało to z nieszczelnego wężyka podciśnienia? utrata mocy i błędy typu przepływomierz i czujnik ciśnienia dołądowania tez raczej nie maja nic z tym wspólnego :] aczkolwiek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no zgodze sie w 50% ale co z porannym odpalaniem? zeby wynikało to z nieszczelnego wężyka podciśnienia? utrata mocy i błędy typu przepływomierz i czujnik ciśnienia dołądowania tez raczej nie maja nic z tym wspólnego :] aczkolwiek...

 

ale jeżeli komputer wczytuje blednę dane to dawka paliwa na zimnym silniku mogła ulec zmianie tak jak u mnie to było wymieniłem wężyki reset kompa i pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro powymieniam wszystkie i dam znać czy pomogło ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jutro powymieniam wszystkie i dam znać czy pomogło ;]

 

i jak tam pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniałem jeszcze bo nie mialem czasu, pobawie sie z tym w weekend, jedyne co zauważyłem to po wyczyszczeniu czujnika ciśnienia doładowania pojawia mi sie błąd "ciśnienie w układzie dolotowym-różnica doregulowania" :| przepływka już sie nie pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powymieniałem wszystkie wężyki i problem utrzymuje się nadal... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powymieniałem wszystkie wężyki i problem utrzymuje się nadal... :/

 

to ja już nie pomogę nie mam więcej pomysłów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy ten zbiorniczek podciśnienia może powodować brak ciśnienia doładowania lub czy można go usunąć z układu tzn. żeby ciśnienie nie szło przez niego

zbiorniczek podciśnienia.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności