leon666 Zgłoś #181 Napisano 9 Kwietnia 2012 tak ma zasysać powietrze z wezyka, Samochód łapie Ci typowy noflout i komputer łapie tryb awaryjny. Turbo na stół i czyszczenie VNT lub gruszka stoi -ale to dopiero da sie zdiagnozowac po wyjeciu całości. albo zrób tak. -sciagasz obudowe silnika -odpalasz samochód -sciagasz wezyk i zaraz spowrotem go zakładasz -obserwuj w tym momencie czy te ciengenko wogole chodzi -zakres regulacji powinie byc około 2cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #182 Napisano 9 Kwietnia 2012 wlasnie o to chodzi ze ciegielko chodzi normalnie nie ma problemu.. nie zacina sie.. ale stalo mi sie jakos to wsyztsko 2 dni po czyszczeniu egr.. moze miec wplyw??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #183 Napisano 9 Kwietnia 2012 ale szczerze przy dodawaniu gazu nie widac zeby to ciegielko chodzilo.. normalnie szczypcami mozna ruszac nim.. ale przy dodaniu brak reakcji cos to znacz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #184 Napisano 10 Kwietnia 2012 dzisiaj bylem na diagnostyce to pokazalo zer 5 bledow.. czujnik doładowania. czujnik temp.paliwa. czujnik stopu. i jeszcze jakies 2.. gosciu sprawdzal cisnieniomierzem przewody..i co jakis z prawej strony okazalo sie ze jest luzny.. zmienil przewod ale co z tego,. powiedzial ze powinno byc dobrze.. i dalej to smao.. nie mam sily.. mowil ze to nie wina turbiny. pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #185 Napisano 10 Kwietnia 2012 juz sam naprawde niewiem czy ciezko jest wyjac turbo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #186 Napisano 10 Kwietnia 2012 probuje je wyjac i lipa sruba od sttrony bloku ktora trzyma gruszek nie da sie tego odkrecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszooo1990 Zgłoś #187 Napisano 16 Kwietnia 2012 wszystko gra i hula Dzieki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #188 Napisano 17 Kwietnia 2012 Sorka że tak może robie małe OT ale powiedzcie mi jedno, jadąc wczoraj moim Paskiem nagle stracił moc. Zero kopcenia zero błędów tak jak by turbine odcieło. Podjechałem na kompa i okazało się, że było przeładowanie i ją odcieło i teraz moje pytanie czy przyczyną tego mogą być zablokowane kierownice w turbinie od nagaru. Po ponownym uruchomieniu auta wszystko wróciło do normy ale taki przypadek miałem jeszcze może z dwa razy tego dnia. Tym samym wieczorem postanowiłem wypasc na trasę i przez większy kawałek przegoniłem go tak pod 180km/h przez jakiś czas w obie strony i jak narazie wszystko chodzi. Zastanawiam się czy dać turbawę do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulilin Zgłoś #189 Napisano 18 Maja 2012 Niestety ostatnio też miałem podobny przypadek, rozpędzałem się na ciepłym silniku, drugi, trzeci bieg ok, ale na czwartym biegu, gdy obroty osiągnęły ok. 3000 rpm, to tak, jakby odcięło mi turbo, nie było go w ogóle słychać, a wciskanie pedału gazu nie dawało żadnych efektów, auto rozpędzało się gorzej niż cinquecento 700. Obawiam się, że to wina turbiny, podjadę może jutro podpiąć do kompa, zobaczymy. Sytuacja się niestety powtarza na 4 biegu, 3000 rpm:/ czasami jednak rozpędza się normalnie, na 4 biegu ok. 3500 rpm i nic, przyśpiesza normalnie, a jak zmienię np. bieg z 4 na 5 przy 2500 rpm, to też nie odłącza się turbina... czary:D czy jest szansa, że to nie wina turbiny? Proszę o sugestie, przejrzałem wcześniej tematy na temat spadków mocy itd. i wiem, że przyczyn może być wiele, ale może ktoś miał podobny, specyficzny przypadek, jaki opisałem. Dodam, że po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy, aż znów nie przekroczę nieszczęsnych 3000 rpm na 4 biegu:( pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shajba099 Zgłoś #190 Napisano 11 Listopada 2012 Niestety ostatnio też miałem podobny przypadek, rozpędzałem się na ciepłym silniku, drugi, trzeci bieg ok, ale na czwartym biegu, gdy obroty osiągnęły ok. 3000 rpm, to tak, jakby odcięło mi turbo, nie było go w ogóle słychać, a wciskanie pedału gazu nie dawało żadnych efektów, auto rozpędzało się gorzej niż cinquecento 700. Obawiam się, że to wina turbiny, podjadę może jutro podpiąć do kompa, zobaczymy. Sytuacja się niestety powtarza na 4 biegu, 3000 rpm:/ czasami jednak rozpędza się normalnie, na 4 biegu ok. 3500 rpm i nic, przyśpiesza normalnie, a jak zmienię np. bieg z 4 na 5 przy 2500 rpm, to też nie odłącza się turbina... czary:D czy jest szansa, że to nie wina turbiny? Proszę o sugestie, przejrzałem wcześniej tematy na temat spadków mocy itd. i wiem, że przyczyn może być wiele, ale może ktoś miał podobny, specyficzny przypadek, jaki opisałem. Dodam, że po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy, aż znów nie przekroczę nieszczęsnych 3000 rpm na 4 biegu:( pozdro! Witam! Mam podobne objawy. A mianowicie mam problem z moim paskiem 1.9 tdi 90km 1Z. Problem jest następujący: -Silnik zimny (rano) musi więcej pokręcić zanim odpali na ciepłym lub po "porannym" odpaleniu odpala na dotyk. -Jadę na prostej 4 bieg 1500obr wciskam gaz do dechy dochodzi do około 3000obr i brak mocy, dzieje sie to na każdym biegu przy dłuższym przeciągnięciu. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu jedzie normalnie. -Błędy: Przepływomierz powietrza (sporadyczny) i czujnik ciśnienia doładowania (sporadyczny) dodam, że po usunięciu błędów nie pojawiają się do chwili kiedy "braknie" mocy przy przeciągnięciu, przepływka wymieniona. POMOCY! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shajba099 Zgłoś #191 Napisano 17 Listopada 2012 nikt nie mial podobnych objawów? bo już mamy dwa takie same przypadki pozdroo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek Zgłoś #192 Napisano 17 Listopada 2012 (edytowane) Witam! Mam podobne objawy. A mianowicie mam problem z moim paskiem 1.9 tdi 90km 1Z. Problem jest następujący:-Silnik zimny (rano) musi więcej pokręcić zanim odpali na ciepłym lub po "porannym" odpaleniu odpala na dotyk. -Jadę na prostej 4 bieg 1500obr wciskam gaz do dechy dochodzi do około 3000obr i brak mocy, dzieje sie to na każdym biegu przy dłuższym przeciągnięciu. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu jedzie normalnie. -Błędy: Przepływomierz powietrza (sporadyczny) i czujnik ciśnienia doładowania (sporadyczny) dodam, że po usunięciu błędów nie pojawiają się do chwili kiedy "braknie" mocy przy przeciągnięciu, przepływka wymieniona. POMOCY! witam proponuje sprawdzić węże podciśnienia na silniku miałem taki przypadek kiedyś w golfie 4 wystarczy mała dziurka na węzach i tak sie dzieje wymiana wężyków podciśnienia powinna pomuc ---------- Dodano o 20:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:21 ---------- brak mocy Edytowane 17 Listopada 2012 przez bastek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shajba099 Zgłoś #193 Napisano 18 Listopada 2012 no zgodze sie w 50% ale co z porannym odpalaniem? zeby wynikało to z nieszczelnego wężyka podciśnienia? utrata mocy i błędy typu przepływomierz i czujnik ciśnienia dołądowania tez raczej nie maja nic z tym wspólnego aczkolwiek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek Zgłoś #194 Napisano 18 Listopada 2012 no zgodze sie w 50% ale co z porannym odpalaniem? zeby wynikało to z nieszczelnego wężyka podciśnienia? utrata mocy i błędy typu przepływomierz i czujnik ciśnienia dołądowania tez raczej nie maja nic z tym wspólnego aczkolwiek... ale jeżeli komputer wczytuje blednę dane to dawka paliwa na zimnym silniku mogła ulec zmianie tak jak u mnie to było wymieniłem wężyki reset kompa i pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shajba099 Zgłoś #195 Napisano 18 Listopada 2012 jutro powymieniam wszystkie i dam znać czy pomogło ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek Zgłoś #196 Napisano 20 Listopada 2012 jutro powymieniam wszystkie i dam znać czy pomogło ;] i jak tam pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shajba099 Zgłoś #197 Napisano 22 Listopada 2012 nie wymieniałem jeszcze bo nie mialem czasu, pobawie sie z tym w weekend, jedyne co zauważyłem to po wyczyszczeniu czujnika ciśnienia doładowania pojawia mi sie błąd "ciśnienie w układzie dolotowym-różnica doregulowania" przepływka już sie nie pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shajba099 Zgłoś #198 Napisano 24 Listopada 2012 powymieniałem wszystkie wężyki i problem utrzymuje się nadal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek Zgłoś #199 Napisano 27 Listopada 2012 powymieniałem wszystkie wężyki i problem utrzymuje się nadal... to ja już nie pomogę nie mam więcej pomysłów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #200 Napisano 12 Lutego 2013 mam pytanie czy ten zbiorniczek podciśnienia może powodować brak ciśnienia doładowania lub czy można go usunąć z układu tzn. żeby ciśnienie nie szło przez niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach