Skocz do zawartości

leon666

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O leon666

  • Urodziny 06.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Bo HART,MASTER SPORT i inne allegrowe wynalazki to sie nadają
  2. JA osobiscie polecam Decermana, założone ponad 30 kompletów. Słabym punktem zestawu sa tylko koncówki bo wytrzymuja rok czasu, reszta jest high quality. Kolego Zaki załóż sobie taki zestaw u mnie 5 samochodów smiga na gwincie i zero oznak zużycia.
  3. A ja jak sprawdzałem z allegro po vinie to nie znalazłem b5 mniej jak 500tyś I w rezultacie kupiłem skreconego tylko o 80tyś i teraz licznikowo ma 230tyś
  4. miałem dawke 5.8 ustawiłem na 3.5mg. Odczucia ? jak jazda dieslem w goraćy dzien a zimny wieczór. Spalanie wzrosło 0.5 do 1 litra ,ale moze przez to tyle ,ze bardziej neciło docisnac gazu. Wnioski WARTO było, acha na chamowni duzo wiecej wypluło
  5. U mnie było tak, że kupiona była BRD ale okazało sie ze ma juz troche luzy i Turbo bogdan wziął AFN w zamian z regeneracje. A za hybryde AFN chciał 500zł. Scyzor ile dmucha ta Hybryda bezpiecznie ? i ile na nie wypluło. Wtryski z c6 2.5 TDI podchodza kolego ale nie sa to 216mm.
  6. leon666

    wtryskiwacze od t4 0,216mm

    Zależy czy Boscha koncówki. ustawiasz kąt wtrysku na pompie przy pomocy kompa i daweczke tez trzeba skontrolować cisnienie 220/300
  7. Lepiej zrobi wydech, zaslepic egr, podniesc dawke na nastawniku i cieszyc sie 15KM. Grzesius - po zmianie na 216 ustawiasz kąt wtrysku i dawkę , nic więcej. Polecam Ci kupić koncówki wtrysków 7Seven diesel jest to fajna alternatywa do bosch w stosunku 100zł do 250zł. http://moto.allegro.pl/rozpylacz-koncowka-wtrysku-dsla150p764-vw-2-5tdi-i2922786113.html Cały ten marketing wokół 216 to jakas paranoja cenowa. Jest hurtownia w wawie która sprzedaje 216 boscha w smiesznie niskich cenach, czasem na allegro trafiaja się koncóweczki po 100zł. Ale jak mówie bierz 7Seven diesel i ciesz sie $ i mocą. Panowie jakie macie doswiadczenie z hybrydowymi turbinami od Turbo Bogdana? Ostatnio regenerował mi BRD i zaproponował hybryde na AFN na gruby wałku. Jakies spostrzeżenia ?
  8. Passat B5 AFN Tłumiki przelot,kat out ,egr out, dawka 3.6mg Seria 127KM 265NM mod Masters Tuning 150KM 300NM przy 1.1Bara. Po krótkiej konsultacji zalożenie wtrysków 216mm miało by pokazać na hamowni 160KM Wykres poniżej
  9. Jak nie rusza sie sztanga to stoi geometria albo gruszka, widac to po logach i od tego zacznij
  10. no tez mozna tak jak mówisz i schodzi jeszcze 1-2cm, dla bezpieczenstwa warto jednak przykrecic chociaz ta srubke od dołu :victory
  11. wyjąłem obje nakrętki gwintu i zszedł mi 2cm, trzyma sie bardzo dobrze, zostały mi guma góra dół, tuleja jest od dołu przykręcona, sprezyna nie ma prawa wypasc, bo zeby ja włożyc musiałem doginac belke w dół a pozatym wszystko spina amortyzator. Smiało mozna wyciagac obie nakrętki bo niczym to nie grozi.
  12. wczoraj wyrzuciłem nakrętki i na 225/40/18 stoi równo z błotnikiem . po wyjeciu nakretek -2cm guma tez da z -2 cm
  13. Ja tez włąśnie jestem po montazu FK Konigsport. Wczesniej miałem spręzyny H&R -40. Efekt taki że max skrecony gwint w dół i stoi tak samo jak nie ciut wyzej. Podkładka gumowa pod regulacją,podkładka nad sprezyna do wywalenia i wywalic nakrętki od regulacji http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=15069&d=1249244164 tak to powinno wyglądać, tyle ze tu sa jeszcze nakrętki. No i chyba najlepiej przykrecic tależyk od dołu na śrube. Zamontowanie 2 gum z talerzykami jest trudne bo sprezyna staje bokiem. Dopiero po opuszczeniu belka zaczyna sie składac i układa sie sprezyna. Jutro bede testował to co napisałem bo z tymi gumami i nakretkami to bez sensu zakładac gwint
  14. mi to wyglada na przycinajace sie turbo, ono z dolu nie pompuje i nagle pstryk przeskoczy na sztandze i zaczyna ciagnac żle mierzy wowczas przepływka i komp tnie dawke. zdejmij wezyk podcienieniowy z gruszki na turbo i zobacz czy chodzi płynnie czy tez delikatnie momentami sie tnie
  15. wymien filtr paliwa, vacum tandem czyli pompa vacum od tyłu silnika, sprawdza sie za pomoca vacuometra, poszukaj gdzies na google. zacznij od filtra, sprawdz rozrzad i jego synchronizacje na vagu. były wogole jakies błędy, miałem kiedys taki przypadek ze wszystko było ok a walniety był czujnik doładowania na rurze dol.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności