Skocz do zawartości

radek82

  • Liczba zawartości

    276
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radek82

  • Urodziny 12.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ES

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Logi wykonane po raz drugi, być może tamte były źle zrobione i dlatego nikt nie odpowiedział. Tym razem każda grupa oddzielnie. Silnik 1,9 TDI 110 KM AFN seria bez kata. Logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_aIzA4QU.html http://vaglogi.pl/log-003_CfGxQ67.html http://vaglogi.pl/log-004_w72H9f.html http://vaglogi.pl/log-013_950oA.html Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-004_TwQAHT.html http://vaglogi.pl/log-008_2129k.html http://vaglogi.pl/log-010_40sFD5.html http://vaglogi.pl/log-011_5is171k.html http://vaglogi.pl/log-001_8FWgq.html http://vaglogi.pl/log-003_Gtm57L4.html Logi Basic settings: http://vaglogi.pl/log-000_tx1RQF.html http://vaglogi.pl/log-004_3CnVj.html http://vaglogi.pl/log-011_Up4776.html Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  2. Kolega ma rację, mam passka na pompie i przy wymianie zalalem filtr ropką lecz troszke brakło. Żadne pompowanie pedalem gazu itd. nie pomoglo. Po uzupełnieniu do pełna z pierwszego kopa motor uruchomiłem
  3. Jestem świeżo po włożeniu tych głośników.Powiem tak, pod moim starym radiem pioneer deh-334r nie widzę kompletnie żadnej różnicy pomiędzy serią, a tymi głośnikami. Czyli jeśli ktoś potrzebuje tylko by coś grało jak najbardziej polecam. Podkreślam nie będą grały lepiej niż seria!!!
  4. Wiadomo że każdy lubi jak trochę stuka ładnie w aucie, ale jesli musiałbym inwestowac we wzmacniacz i wyciszyc drzwi to na obecną chwile i niewiadomą przyszłość nie moge sobie na to pozwolić (inne priorytety). Wiem że mogą nie byc warte nawet tych 80 zł, jednak spróbuje je zamontować i oczywiście wydam im rzetelna ocene. Na 100 % napiszę swoje odczucie. Miłego "Łikendu".
  5. Może sie troszkę rozpisałem. Juz nie będę męczył tematu który nie ma sensu. Tak i liczyc dni do ich końca bo mają zaledwie 15 lat. Za tydzień kłopot ten sam i tu dopiero kasa zaoszczędzona. Spoko juz mi nie musicie odpisywać. Widze podejście do tematu : jak chcesz budować dom to jak Cie nie stac na zamek, to albo zostań bez chaty albo kup sobie namiot. Pozdrawiam.
  6. Też tak mi się wydaje, ale czytając wszystkie posty zauważyłem, że w momencie uszkodzenia oryginalnych głośników i próby podmiany ich na cokolwiek aby grało, ale nie gorzej, to każdy twierdzi, iż nic nie zagra bez wzmacniacza, wygłuszenia drzwi itd. Dlatego po co płacić 200 zł za coś co Waszym zdaniem nie zagra jak można dać 80 zł. Tylko nie wiem czy dobrze to zrozumiałem, zarazem szanuje Wasze zdanie gdyż część osób widac zna się na tym o czym mówi, tylko moze za bardzo poważnie podchodzi do tematu :super brzmienie itp. a jak widac nie każdemu na tym zalezy i liczy sie z tym ze nie bedzie extra. Zależy raczej na tym skoro grało coś do tej pory to teraz ma już nic nie grać bo nie stac mnie na zestaw za minimum kilka stówek? Chyba nie o to chodzi, a pytam tak jak wszyscy gdyz nie widzi mi sie pakowac zbednie kasy w coś czego używać się chce tak samo jak do tej pory. Część się pewnie spyta o co mi w koncu chodzi i czego szukam a ja pytam tak samo jak w co piątym poście : co można włożyć by grało podobnie jak dotąd za jak najmniejszą kasę?
  7. Cześć. Czy ktoś z Was miał kontakt z tym: http://allegro.pl/glosniki-basowe-golf-4-passat-b5-bora-jetta-polo-i5223400653.html http://allegro.pl/glosniki-basowe-vw-golf-4-passat-b5-skoda-fabia-i5286870534.html Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  8. Bosch. No to mnie ładnie załatwili, pewnie go nie wymienią.
  9. Nie wymagam ja chce tylko by chodził jak zawsze. Na dzień dzisiejszy daje już autku spokój. Trochę nim dziś posmigalem i stwierdzam że chodzi nieźle. Dzięki Wam wyregulowalem sztangę bo od dołu nie jechał wcale. Zostawiam ja tak jak mówisz. Dzięki wywaleniu kata poprawiły się osiągi powyżej 3000obr a niżej bardziej reaguje na gaz, tak jak mówiłeś. Dziwne jest tylko że na jednym logu miał nawet 1100 a w kolejnych po 900. Czym to jest spowodowane tego nie wiem ale może z czasem wyjdzie. Mam tylko jeszcze pytanko co do tego nowego przeplywomierza, czemu wskazuje gorzej niż ten niewiadomo iloletni gdyż mam autko lat 8 i go nigdy nie zmieniałem. Czyżby by wadliwy? czy raczej sprawny i mogę go odsprzedać? Dziękuję wszystkim za pomoc należą się Wam dobre piwka.
  10. podmieniona przepływka na starą 3 bieg.takie to troche dziwne ale uczucie jest ze czasem jest lepiej a czasem gorzej Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204922.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204921.html Grupa 003, 011, 008: http://vaglog.pl/log_204920.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204919.html 4bieg Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204923.html powrót do nowej: Grupa 003, 011, 008: http://vaglog.pl/log_204924.html Filtr 20000 km temu
  11. http://www.turbosprezarki.mielec.pl. Tam regenerowalem turbinke a wcześniej dzwoniłem do nich i powiedzieli że mogą zamienić ale jeśli mam kogoś kto wyreguluje sztangę to bez obaw mogę ją ustawić. Pytałem także o znak farbą powiedzieli że gwarancji nie tracę ale to było przez telefon a jak by było to nie wiem. W każdym bądź razie ja już nią krecilem i według Waszych wskazówek autko ciągnie już od dołu dosyć dobrze. Tylko jeszcze interesuje mnie czy przy wyższych obrotach sytuację poprawi wydłużenie sztangi o jeden obrót, była skrócona o dwa. Zamienię przeplywke choć ta jest nowa co nie znaczy że dobra. co jeszcze może być przyczyną tych wskazań przeplywomierza? i tak już dużo udało się zdziałać dzięki Wam. Dlatego cały czas chciałbym się dowiedzieć czy to może być wina turbo.
  12. Kataliozator wywalony plus zrobiony log Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204718.html czy wydłużenie sztangi o obrót jest w stanie poprawić sytuację z wskazaniami przepływomierza czy to nic nie da? driver77 ja Cię rozumiem ze sztangą gdy fabrycznie pomalowana ale ona była regenerowana a to różnica. Co jeszcze może być przyczyną ucinania dawki paliwa?Z nieszczelności pozostało mi sprawdzić rurę stalową i IC w co raczej wątpię gdyż skąd tam dziura. Zastanawiam sie nad próbą zamiany turbiny na gwarancji co Wy na to - da to coś?
  13. katalizator wytnę prawdopodobnie w sobotę. Mam pytanie czy jest możliwość że turbo nie pompuje tak jak powinno? driver 77 napisał że do około 3 tys jest ok ale później nie , czyli w momencie gdy na 5-tym biegu mam 3 tyś to mam 140km/h zawsze auto śmiało mi jeszcze przyspieszało a teraz tylko do 170 i to jakby koniec, a nie raz nim 190 - 200 licznikowe jechałem. Czyli jeśli turbo słabo pompuje to nie wykręci na piątce 4 tyś obrotów mam racje czy źle myslę i od turbawki się odczepić a szukać gdzie indziej ??? Będę wdźięczny za odpowiedź. Ciśnienie sprawdzę ale najpierw muszę kupić wakuometr.a czemu Dariuszu myślisz żeby teraz wydłużać? Pisaliście skrócić to skróciłem co bardzo pomogło przy zbieraniu się z dołu to czemu wracać.
  14. Czyli nie jestem sam z tym problemem. Ja także mam ją trochę skorodowaną i IC także niesprawdzony. Wyjęcie ic to trochę kłopot. zauważyłem jeszcze taką rzecz, a mianowicie gdy ścisnę rurę gumową tą która znajduje się na górze, a druga osoba wciśnie gaz to ciśnienie jest dosyć słabe, nawet przez chwilę potrafi przydusić motor. Auto porusza się max 170km/h po trudach.Na 1,2,3, biegu jest jako tako ale 4 jeszcze słabsze, a 5 to już masakra.Mam nadzieję że sobie w końcu z tym poradzimy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności