ron113 Zgłoś #361 Napisano 8 Maja 2012 zapowietrzyłeś pompe ABS, należy ją odpowietrzyć przy pomocy VAGa. Jak to zrobić znajdziesz na forum, trzeba tylko poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #362 Napisano 9 Maja 2012 Witam, Mam problem moj passat b6 dzis podczs jazdy nawalil. konkretnie zapala sie kontrolka esp i po chwili gasnie a potem znow sie zapala i do tego jak dodaje gazu to blokuje kola jak bym jechac po jakims lodzie bez wlaczonego esp. pozniej zapalil mi sie jeszcze silnik ale mysle ze to efekt tego ze auto zaczelo warjowac. podsumowujac zapala sie i gasnie kontrolka esp i blokuje kola podczas jazdy. czy ktos mial podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ecik1987 Zgłoś #363 Napisano 17 Czerwca 2012 witam kto mogl by podpowiedziec co sie dzieje , podczas jazdy 80-100 km/h wlacza mi sie ESP kontrola trakcji niema zadnego poslizgu prosta droga a tu kontrolka sie swieci i samochod hamuje .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
22speed22 Zgłoś #364 Napisano 21 Września 2012 Panowie co może być przyczyna??? dzięki wszystkim za wskazówki. Jeszcze się nie uporałem z problemem zauważyłem, że nawet jeśli wyłączę esp, to w trakcie jazdy pojawia mi się opisywany problem (nierówna praca silnika, tak jakby coś hamowało samochód). Wtedy też nie mogę włączyć esp (kontrolka świeci się cały czas). Po restarcie silnika zazwyczaj wraca do normy, ale nie zawsze. Co ciekawe, problem udało mi się usunąć, gdy uruchamiałem silnik z wciśniętym pedałem hamulca (wtedy coś stuknęło przy kołach (hamulcach?) i dalej nie było problemu. Panowie co może być powodem????? Ktoś ma jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #365 Napisano 22 Września 2012 Ludzie kochane, powiedzcie dokąd idzie wiązka od czujnika ABS i klocków hamulcowych. Znika za nadkolem i.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #366 Napisano 22 Września 2012 Wchodzi w nadkole i za przelotką zintegrowaną z kablem masz kostki schowane, jeśli o to pytasz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #367 Napisano 23 Września 2012 Dzięki. najprawdopodobniej ta wiązka będzie do wymiany, chyba, że gdzieś dalej jest uszkodzenie. Gdzie poza ASO można to kupić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kromka Zgłoś #368 Napisano 7 Grudnia 2012 U mnie tez problem a raczej jego kompletny brak. Jak ktoś udzieli mi jakichkolwiek wskazówek to jest masta... Passat awx 1.9 130 koni 2003 rok, jeżdze nim jakies 4 lata. Jak dotąd to zaświeconych kontrolek od abs czy esp jeszcze nie widzialem, moze to i lepiej bo nie męczą oczu jak sie cos zepsuje ale sęk w tym ze abs fizycznie dziala a esp nie. jeden mechanik mi powiedzial ze to dlatego ze ktos kiedys podmienil pompe na taka bez esp ale cos nie chce mi sie wirzyc, bo wtedy by sie swiecily kontrolki a u mnie nic nawet po przekreceniu zaplonu. czy da sie to jakos sprawdzic. dodam ze pod vag-iem nic nie pokazuje zadnych błedów...... Proszę pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #369 Napisano 7 Grudnia 2012 Połącz się vagiem z hamulcami - kanał 03 i podaj jaki masz model sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kromka Zgłoś #370 Napisano 7 Grudnia 2012 U mnie pisze: 4B0 614 517 G ABS/ESP front 3428 kodowanie 04255 WSC 05311 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość leonberger Zgłoś #371 Napisano 8 Grudnia 2012 witam, b5 2004 czy abs w tych rocznikach jest w standardzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #372 Napisano 8 Grudnia 2012 Jak najbardziej tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #373 Napisano 8 Grudnia 2012 Wygląda że wszystko jest ok. Sterownik 4B0 614 517 G ma prawidłowe kodowanie wiec jeżeli nie zgłasza błędów powinno wszystko działać. Możesz jeszcze sprawdzić kodowanie bramki CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kromka Zgłoś #374 Napisano 11 Grudnia 2012 (edytowane) vag numer 6n0 909 901 gateway k >can 0001 kodowanie 00006 wsc 05311 Ostatnio nawet postanowilem zakodowac abs na nowo czyli 09555 login i potem 04255 kodowanie i oki... Potem login na basic setting 40168 i naciskam basic settings i oki... Nastepnie sprawdzilem bledy a tu: 01486 - System function test activated... maly test drive w lewo w prawo i blad znikł... i dalej nic. Widze ze sensory dzialają a sam system esp jakos nie... Czy jest to mozliwe ze ktos kiedys cos pokombinowal i naprzyklad permanentnie go zdezaktywował albo jakos go obszedl.. bo to tez mi chodzi po głowie a moze brak jakiegos bezpiecznika moze cos takiego wyłączyć.... Ewentualnie jakby ktos mi mogl polecic jakiegos dobrego magika na poludniu polski ktory moglby to sprawdzic Edytowane 14 Grudnia 2012 przez kromka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolson Zgłoś #375 Napisano 5 Lutego 2013 Witam. Mam problem z moim passatem B5 FL 2001 1.9 130 High Line. Podczas zimy po przejechaniu kilku kilometrów zapalała sie kontrolka trakcji i wyłaczała sie dopiero po ponownym uruchomiieniu silnika. Teraz dy tempetarura jest nieco wyższa wszytsko jest okej. Dopiero gdy auto rozpedzi sie do predkości powyżej 140 km/h problem sie powtarza. Byłem na diagnostyce i pokazało siadający pierwszy pompowtrysk i blad pompy abs. pytanie...czy pompa abs moze byc powodem ? czy to raczej czujnik ? Wiem ze temat był wałkowany na forum ale nie moge znależc problemu podobnego do mojego . Z gory dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #376 Napisano 6 Lutego 2013 Podłącz kompa i zobacz czy zarejestrował jakiś błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #377 Napisano 6 Lutego 2013 Przecież zostało napisane: Byłem na diagnostyce i pokazało siadający pierwszy pompowtrysk i blad pompy abs. Po skasowaniu błędów, powracają ponownie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolson Zgłoś #378 Napisano 6 Lutego 2013 Tak po wysasowaniu błędów problem pojawia sie ponownie. Nie wiem czy wymieniac czy tez regenerowac pompe abs i pompowtryski, czy moze poszukac przyczyny w czujnikach,okablowaniu czy tez bezpiecznikach. Dzisiaj spadl snieg i kontrola znowu sie wlaczyla po kilku minutach jazdy. Natomiast jak wracalem z pracy i temperatura byla juz powyzej zera wszytsko bylo okej. Zapomnialem dodac ze podczas wlaczenia sie kontroli trakcji samochod strasznie drga gdy jade rownomierna predkoscia. Wymienialem wczesniej klocki,tarcze i kola i to tez nie pomoglo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #379 Napisano 6 Lutego 2013 Przecież zostało napisane: Racja Ale to nie zmienia faktu, że do dokładnej diagnozy przydałby się te błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturstockholm Zgłoś #380 Napisano 18 Lutego 2013 Witam, mam problem z moim paskiem i prosiłbym o pomoc, a więc wszystko zaczeło się kilka tygodni temu co raz zapalały się dla mnie kontrolki ABS ESP ale po wyłączeniu zapłonu gasły i zapałały się sporadycznie, natomiast kilka dni temu zauważyłem że kontrolki zapalają się częściej przy pierwszym mocniejszym hamowaniu na dodatek doszła migająca kontrolka świec, pojechałem do warsztatu i zostało stwierdzone że nie ma światła stopu żarówki były przepalone a komputer wskazał czujnik świateł stop, po wymianie stop wrócił ale kontrolki nadal się zapalały ,dzień pózniej miałem wymianę przegubu i bezpośrednio po tej wymianie zaczęła się dziać jeszcze inna dziwna rzecz nim kontrolki się zaświecą a mianowicie przy końcowej fazie hamowania zaczyna bić abs na suchej nawierzchni . dziwna rzecz bo chyba abs się załancza przy poślizgu. w warsztacie pokazało błąd 1435 a mianowićie jakiegoś czujnika ciśnienia, ale pan elektryk powiedział że to nie wiadomo co może być, że to może być pompa, sterownik lub czujnik, auto trzeba zostawić i on będzie coś działał. czy ktoś miał taki problem ? proszę pomóżcie, jakie mogą być koszta? jako że mój sąsiad pracuje ASO zaproponował dla mnie wizytę u nich ze zniżką, co polecacie jakiegoś elektryka z prywatnego warsztatu czy ASO? pozdrawiam i proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach