Skocz do zawartości
Gość sfinx

Błędy ABS i ESP

Rekomendowane odpowiedzi

Tak do tematu z wyciaganiem czujnikow, jezeli nie dziala wyzej wymieniony sposob i jestes pewien ze nie zadziala,to wyjmij sobie przegub nastepnym razem i podkladajac cos wmiare miekiego,probuj go wypchnac,to takze DZIALA.

z Tym się zgodzę bo już też o tym pisałem w jakimś temacie, jak nie można z zewnątrz to można od "środka" więcej roboty ale wykonalne, z zewnątrz właśnie najłatwiej uszkodzić połączenia elektryczne , wystarczy że się go ciut za bardzo obróci a on siedzi nie ruchomo a plastyk zacznie się okręcać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zapytam tak. Czujniki u mnie wychodzą ok, są luźne i poscierane bo siedzialy za mocno wcisniete. Mam nowe do zamontowania ale nie wiem jak mam je przecisnąc przez kolumnę czyli przez ten tunel w niej. Może ktos napisac jak to szybko zrobic zeby nic nie uszkodzic? Bardzo będę wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jesli to jest tez temat dot. czujnika stopu, to coś się spytam. Parę dni temu zaświecił mi się schemat kontrolek od czujnika stop. Wyminiłem na zamiennik EBS z stopką, troche inny, ale sprzedawca powiedział ze bedzie OK. Generalnie jest OK, ale czasem mimo to zaswieci się bład :/ Najciekawsze, że wtedy, gdy np stoje na swiatlach i dlugo naciskam na pedał. Wtedy 'bang' kontrolka błędu, ale światła później działają:/ Wina słabej jakości zamiennika?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam kolejny, nowy czujnik. Model ten sam, czyli z stopką. Na drugi dzień, podczas postoju na światłach i trzymania wciśniętego hamulca, pojawił się błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 4B0 614 517 G

Component and/or Version: ABS/ESP front 1728

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

Kolejny czujnik do wymiany, czy wymienić obie żarówki stopu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolejny czujnik do wymiany, czy wymienić obie żarówki stopu?

Wyciagnij żarówki i sprawdź czy sa dobrze wpiete. JAk po tym zabiegu będzie to samo to jedź do ASO i kup nowy koszt 30-50zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź tez bezpiecznik, bodajże S13.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dwie, nowe żarówki. Zaraz je wymienię. Co do czujnika, to jest różnica pomiędzy tym co miałem, a tym nowym? Chodzi mi czy mogę go stosowac jako zamiennik?

 

EDIT:

Cześć

Wymieniłem i niestety to samo. Rozebrałem stary czujnik i połamał się w nim plastyk, ta niebieska mała wypustka. Rozebrałem nowy, jest zupełnie innej konstrukcji. Wyczyściłem styki, dogiąłem je ale i jak wywali błąd
:/

 

EDIT2:

Wymieniłem ten czujnik z EPS na oryginalny. Póki co jest wszystko OK, światła stop łapia jak wcześniej.

Dzieki i pozdrawiam

Edytowane przez Poochini

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a mi tylko w momencie odpalania pala się kontrolki od ABS i ESP pika 3 razy i gaśnie Co to może oznaczać żadnych bić na pedale nie ma VAG wykrył błąd napięcia elektrozaworu ABS - błąd sporadyczny skasowałem i wymieniłem aku na inny nie nowy ale podładowany od taty:) 2 tygodnie było ok i rano dziś też pikało tylko przy rozruchu silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sebastian może sprawdź na kostce przy pompie abs pod maską może styku niema dobrego a może wilgoć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rowniez mam problem z abs i esp a mianowicie przy rozruchu silnika pojawiaja sie wszystkie ikonki i gasna normalnie wbijam wsteczy a wtenczas zapalaja sie ikonki od abs i esp po kilkukrotnym odpaleniu i zgaszeniu silnika problem sie nie pojawia. Mam to z dluga przerwa pierwszy raz tak mnie sie przydazalo w marcu kwietniu pozniej byla przerwa i teraz z owu wydaje mnie sie ze to jest wina temperatury niskiej albowiem w dzien jest normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Waldi a jakoś można sprawdzić te styki czy są ok czy po prostu wypiąć i wpiąć a wilgoć hmmm ale gdzie a te styki czymś można przeczyścić

 

---------- Dodano o 22:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:04 ----------

 

zastanawia mnie czemu przy rozruchu silnika się zapalaja i pika 3 razy potem gaśnie i w trakcie jazdy cisza nic a nic Czy to coś poważnego można jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś kolejny raz problem tym razem przy odpaleniu się zapaliły te dwie kontrolki pomarańczowe pik pik pik zgasły potem po włączeniu świateł zapaliły się ponownie na włączonym silniku zgasze świała naciskam hamulec a tam podświetlenie zegarów się włącza mimo iż mam pokrętło świateł wyłączony czy to normalne że po wciśnięciu hamulca zapala się podświetlenie zegarów o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to normalne że po wciśnięciu hamulca zapala się podświetlenie zegarów o co chodzi

 

oczywiście, ze nie. Bez wizyty u dobrego elektryka się chyba nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprubuj wymienic zarowki stopu moga miec jakies zwarcie mialem tak u siebie po wymianie jednej zarowki problemy sie skonczyly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde ostatnio wymieniałem może dlatego te od stopu miałem tam P21W ale żarówki 2 żarnikowe tzn 2 ogniwa a wymieniłem na 1 żarnikowe takie zwykłe i jakie mają być w moim pasku te żarówki stop 4W czy 5W po lifcie mają 4W a ja już sam nie wiem

Edytowane przez seba86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurde ostatnio wymieniałem może dlatego te od stopu miałem tam P21W ale żarówki 2 żarnikowe tzn 2 ogniwa a wymieniłem na 1 żarnikowe takie zwykłe i jakie mają być w moim pasku te żarówki stop 4W czy 5W po lifcie mają 4W a ja już sam nie wiem

 

Witam,wydaję mi się że właśnie tu masz rozwiązanie,takie objawy wydaje mi się będą właśnie jak już Ci pisali od jakiegoś zwarcia a jak piszesz że wymieniłeś dwu żarnikowe na jedno...to właśnie tam jest zwarcie.Jak dobrze kojarzę to w każdej lampie są po cztery te podwójne.Aha i nie każde takie podwójne pasują do passata na pewno porównaj sobie bolce w oprawce samej żarówki(takie wypustki na metalowej obwódce żarówki) spotkałem się już kiedyś faktem gdzie te inne miały te bolce na innych wysokościach niżu mnie.

Daj znać jak dojdziesz co to było.

 

Co do tych styków,są jakieś preparaty do styków do psikania a wzrokowo też możesz dojrzeć jak będą styki zaśniedziałe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mieliście racje zwarcie robiły 2 żarówki od stopu te co kupiłem po prostu nieodpowiednie były P21W ale jednowłóknowe i dlatego wciskając stop zegary mi się podświetlały ale teraz pierwszy problem czyli ABS i ESP wymieniłem akumulator na inny nie nowy ale podładowany ten co kupiłem przy kupnie auta mam go miesiąc czasu akumulator Varta niemiecka ale jakiś duży 80 AH na 640 odpaliłem i błędu ABS i ESP nie było nie pikało ale dziś rano odpaliłem i pikało hehe wyczytałem gdzies że to normalne jak napięcie spada poniżej 10V to sterownik daje sygnał od ABS VAG błedów nie ma na początku był błąd sporadyczny o napięcie elektrozaworu ABS czy to coś powaznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mieliście racje zwarcie robiły 2 żarówki od stopu te co kupiłem po prostu nieodpowiednie były P21W ale jednowłóknowe i dlatego wciskając stop zegary mi się podświetlały ale teraz pierwszy problem czyli ABS i ESP wymieniłem akumulator na inny nie nowy ale podładowany ten co kupiłem przy kupnie auta mam go miesiąc czasu akumulator Varta niemiecka ale jakiś duży 80 AH na 640 odpaliłem i błędu ABS i ESP nie było nie pikało ale dziś rano odpaliłem i pikało hehe wyczytałem gdzies że to normalne jak napięcie spada poniżej 10V to sterownik daje sygnał od ABS VAG błedów nie ma na początku był błąd sporadyczny o napięcie elektrozaworu ABS czy to coś powaznego

 

 

a jak Ci kręci? normalnie czy jakoś opornie?

U teścia w golfie 4 właśnie chyba rozrusznik pada i nawet na nowym aku podczas odpalania napięcie spada przez to że ciężko kręci i pojawiają sie te obie kontrolki ale jak złapie to gasną czyli problem nie leży po stronie pompy ABS tylko gdzieindziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpala od kopa ale identycznie jak u Twojego teścia w momencie odpalania pikają te kontrolki 2 potem gasną i już w trakcie jazdy nic się nie zapala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odpala od kopa ale identycznie jak u Twojego teścia w momencie odpalania pikają te kontrolki 2 potem gasną i już w trakcie jazdy nic się nie zapala

 

Więc moim zdaniem jak pisałem,problem jest ze spadkiem napięcia w trakcie rozruchu,a z jakiego powodu to musisz szukać.U teścia podejrzewam rozrusznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności