Skocz do zawartości

Konrad_Norge

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Konrad_Norge

  • Urodziny 28.03.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nord Trondelag

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2010
  1. Mam pytanie do kolegw odnosnie rolety elektrycznej do b6. Czy jest mozliwe i w miare latwe zamontowanie takowej z innego auta w moim pasacie, u mnie nie bylo rolety a mam ochote zamontowac sobie rolete na tylna szybe i wymienic boczki drzwi na takie z zaluzjami. Mam paska z 2010r.
  2. Passat 2010, 40tys przebiegu. Dwa dni temu wsiadam klik i błąd, tylne lewe zablokowane. Laweta. Warsztat za wymontowanie silnika skasowal mnie 4 tys koron. Nie maja części więc nie zrobili nic wiecej. Dziś otwieram silniczek i zonk- jak nowy, czysty wszystko sie kręci. Nie wiem czy mechanik wogole zrobił diagnostykę czy tak tylko stwierdził problem. Auto na gwarancji. Laweta zabrała auto do serwisu nie współpracującego z vw i teraz muszę walczyć o zwrot kasy za usługę i o nowy silniczek. Korci mnie żeby założyć ten stary ale jeśli znów mi koło zablokuje to ****. Myśle ze to tylko zwarcie bo bezpiecznikami był wywalony i po wymianie zacisk nie odpuścił, ale twardoglowy mechanik nawet nie miał pewnie wiedzy ani softu do cofania tlokow żeby sprawdzić czy nie można z innej strony tego ugryźć. Norwegia... Dziś jadę do polski bez ręcznego i z choinka w zegarach...
  3. Ostatnio po nieudanej reanimacji mojego modułu abs zakupiłem używany, znalazłem w necie że to odpowiedni do mojego auta. Wymieniłem przeguby i sensory abs po obu stronach/front. Po odpaleniu zero zmian na lepsze. Choinka na desce jak była tak jest. Po zapieciu Vaga jest juz jasne ze: 1. kodowanie sterownika 0000 jest przyczyną - code 18256, 00778 brak odpowiedzi ze sterownika ABS. Kolejny błąd na szynie CAN, brak komunikacji ze sterownikiem ABS, błąd sporadyczny. Sprawdziłem już wielokrotnie że nie ma jak zakodować sterownika z vag com 2.5/4.9 czy innych tego typu skanerow. po skanowaniu vcds lite (ful nie widzi mojego kabla od polskiego waga, pewnie to jakis okrojony kabelek, wiadomo - z allegro.) widzi sterownik i komunikuje sie z nim bez problemu. Wiadomo że wersja demo nie zapisuje nic w epromie. 2. Moge zalogowac sie do sterownika, czy to znaczy że jest sprawny ale nie pracuje bo kodowanie jest złe?: VCDS Lite: Passat 3b6 AWT 1.8T automat : login - 09577 kodowanie - 04277 prod code wpisuje 12345 i program zmienia kodowanie sterownika. Brak błędów. Jestem w stanie kupić aktywację do vcds lite ale polityka tej firmy jest powalająca, dwa dni już czekam na odpowiedz na moje zamowienie. No i nie jestem pewien czy napewno wina leży tylko w kodowaniu. 1. Czy jest jakis inny program ktorym moge to zrobić szybko i "tanio"? 2. Stary sterownik to 4B0614517G ABS/ESP front 3428 a nowy to 4B0614517G ABS/ESP front 1728. Czy to coś zmienia? Zastanawia mnie odczyt predkosci kół na vcds lite. Podczas jazdy brak odczytów z przednich kół. Tył jest ok ale g45 i g47 stoi na 1km/h. 3. Zle zamontowałem czujniki czy coś innego jest przyczyną? Oba są nowe. Ktoś ma jakieś pomysły?
  4. Ja zapytam tak. Czujniki u mnie wychodzą ok, są luźne i poscierane bo siedzialy za mocno wcisniete. Mam nowe do zamontowania ale nie wiem jak mam je przecisnąc przez kolumnę czyli przez ten tunel w niej. Może ktos napisac jak to szybko zrobic zeby nic nie uszkodzic? Bardzo będę wdzięczny.
  5. ******* ! Właśnie wymieniam przeguby w 3b6 i mam do wymiany jeszcze czujniki przednie abs ale nie wiem jak przepchnac te gumki i kostki przez otwor w kolumnie?! Prosze o info jak to zrobic. Bardzo dziękuję za pomoc. Przeglad za 3 dni a ja mam rozbebrane auto. Nigdzie w necie nie znalazłem tuta jak krok po proku te czujniki wymienic.
  6. Koło odkręcałem kilka razy przy zmianie na inne felgi i potem przy zmianie na zimowe, więc to nie wina źle dokręconego koła. Sruby mocujące wahacze i banana też są ok. Czy aby dokręcić przegub wystarczy tylko dokręcić tę śrubę mocującą czy muszę zdemontować całość i sprawdzić, przeczyścić wszystko i zmontować dla pewności jeszcze raz? Właśnie przeglądam wątek tu na forum, jak wymienić przegub. Nie jest to wielka filozofia, jestem po szkole mechanicznej. Jak mam sprawdzić ten wieloklin? Mam wymontować przegub i obejrzec końcówki? Przejeździłem już z tym latającym kołem 4tys km. Mam nadzieje że więcej szkód nie stwierdzę po demontażu. Czytałem że czasami trafiają się wadliwe przeguby i dopiero wychodzi po jakims czasie. Dodam że montowane części były oryginalne z VW.
  7. Witam. Ja miałem ten sam problem z abs/esp w 1.8T awt 2004. Stało się tak po wymianie przegubu i wahacza lewego. Teraz gdy mroz odpuscił koło zaczęło się kiwać i piszczeć. Kontrolki palą się non stop a system nie działa wcale. Vag pokazuje kilkanaście błędów. Przy sprawdzaniu czujników okazało się że są osadzone na szarą pastę silikonową. W kole w którym był robiony przegub jest za duży luz i cały pierścień abs jest brudny od piachu! Koło się kiwa lekko na wszystkie strony. Wyczyściłem czujnik ale widać że był stukniety z boku czymś i jest lekko starty na końcu, jakby gdzieś ocierał. Do tego okazało się że kostka od sterownika abs jest połamana i wilgoć na stykach generuje błędy. Zamówiłem nową kostkę i sterownik używany też w razie czego ale nie wiem co mam zrobić z luźnym przegubem. Jestem obecnie w Norwegii a auto robiłem w warsztacie w Szczecinie. Najsmieszniejsze że gdy wyczulem to chrobotanie dzien po wyjechaniu z warsztatu to wrocilem do mechanika i tam sam sie przejechal i powiedzial ze to normalne, ze klocki sie musza dotrzec... Klocki sie dotarly a ja nie mam abs ani esp, prawdopodobnie czujnik do wymiany jesli nie caly przegob, ktory zaczyna juz byc slychac.
  8. Chyba znalazłem problem. Wtyczka sterownika pompy ABS zamykana jest na taki zatrzask. Sanki tego zatrzasku są u mnie połamane i wtyczka jest luźna. Po odczytach z VAGa podczas dociskania wtyczki widzę tylko dwa błędy, zupełnie inne, coś o ciśnieniu głównym i nieznany błąd sporadyczny. Usunąłem wilgoć z wtyków przy pomocy sprayu kontaktowego ale nie wiem czy zwarcie na stykach nie uszkodziło modułu. Moja wtyczka nie da się zapiąć ponownie. Chyba pozostaje kupić nową.
  9. Sprawdziłem czujniki, wtyczki, przewody i dalej to samo. Jutro wymontuję sterownik od pompy. Swiatło stopu juz działa, lampa ma pekniety klosz i wilgoc spowodowala ze styki oprawki zasniedzialy troche. Mam tylko pytanie odnosnie modułu komfortu. Czy w moim stv 2004 1.8T awt High znajduje sie on pod siedzeniem kierowcy? Co jest w tej duzej czarnej skrzynce pod maską na podszybiu kierowcy?
  10. Sprawdziłem że koło z przodu - robili mi przegub latem przy nim - ma za duży luz, lata na boki jakby było nie dokrecone mimo że jest. Coś skopali, czujnik abs też jest luźny, moge go wyjac i wsadzic dwoma palcami bez problemu... Chyba nie powinno tak być no i na czujniku z boku jest wgniecenie jakby ktos go potraktował młotkiem. Na luz już nie poradzę bo jestem w Norwegii a tu nie bede przepłacał a sam nie poprawię. Auto robione w pozadnym serwisie w Szczecinie... Partacze. Czy żeby wymontować stycznik z nad pedału hamulca muszę rozmontować dużo? Ma ktoś jakiś schemat? Nie mam kanału żeby sprawdzić przewody pod autem. Jak nie przełącznik hamowania to chyba wymontuję pompę abs.
  11. Witam, mam paska B5 FL 1.8T AWT 150K Highline 2004r w automacie. Latem robiłem przegub lewy przód i gumy w tylnym moście, wymieniłem tarcze i klocki z regeneracją zacisków, wymieniłem olej i płyn hamulcowy, wydech srodkowy i kilka innych pierdół. Wczoraj gdy zima odpuściła straciłem ABS/ESP - choinka na desce, na sniegu zupełny brak kontroli, drift na każdym zakręcie. Podpiąłem pod vag 4.9 i komunikacja jest czyli sterownik jest ok ale lista błędów jest długa. Nie wiem co mam sprawdzić i gdzie. Moj sterownik to 480614517G ABS?ESP front 3428 kodowanie programowe 0 A lista błędów : Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: bledy abs Nie wydaje mi się możliwe zeby te czujniki obrotów nagle padły. Czy to wina zwarcia gdzieś do masy i gdzie są te czujniki, jak mam je sprawdzić? Znalazłem czujnik G200/G202 pod tylną kanapą ale nie wiem jak go sprawdzić, wydaje sie ok tak jak i wylacznik esp ktory nie reaguje, mozliwe ze wysiadł. Ktos ma jakies pomysły? Wlasnie zauwazylem ze prawe swiatło hamowania nie działa. Sprobuje wymienic zarowke i napisze ponownie.
  12. Muza to techno, dubstep, rock, trochę popu. Napewno dobry bas ale musi być czysto w całym zakresie. Fundusze ok 3-4k na wzmacniacz, głośniki i okablowanie.
  13. Panowie witam, jestem tu nowy . Jestem ze Szczecina. W kraju będę od 20 czerwca do 15 lipca. Muszę zrobić rozrząd kompletny w moim AWT(z pompką i łańcuchem włącznie i możliwe że popychaczami bo troche głośno chodzi po doktorze do czyszczenia układu...), wymienić uszczelkę pod klawiaturą i uszczelkę pod kolektorem wydechowym, sprawdzić i raczej wymienić kilka przewodów od podciśnienia, odmę, możliwe że dv, czujnik temp cieczy i najlepiej odrazu termostat. Filtr paliwa do wymiany jeszcze i raczej poduszki pod silnikiem i kto wie czy nie coś więcej dlatego pilnie potrzebuje kogoś dobrego, znającego się na rzeczy kto nie zaśpiewa kosmicznie za robotę. No i mam mało czasu na to wszystko więc ktoś musiałby poważnie podejść do tematu i tak żebym nie musiał wracać co 3 dni na poprawy bo 15 lipca jadę 2kkm do siebie i jak coś walnie na trasie to masakra. Ciekawe w sumie jaki koszt tego co wymieniłem... Moj mech ze stargardu jest na urlopie w tym czasie dlatego musze szukac gdzies indziej. Bardzo liczę na waszą pomoc.
  14. Witam, ja też mam pytanie. zastanawiam się nad czymś takim od jednego z allegro: 2 głośniki JBL GTI 660, 2 tweetery 25mm, maskownice oraz zwrotnica, pełny zestaw kabli, zarówno zasilające jak i głośnikowe(nie ustaliłem jakie) oraz wzmacniacz Signat fury 1200. Zestaw ponad roczny ale podobno stan idealny. Cena 2400pln. Warto? Nie szukam tanich rozwiązań ale nie chcę się pakować w coś co nie jest warte swojej ceny a nie znam się na car audio. Jednak nie znalazłem w szukajkach złych opinii o tym sprzęcie. Poza tym chyba i tak muszę dokupić sub JBL do tego i kondensatory. Chcę to do mojego kombi, znalazłem ten sub w schowek, z głośnikiem JBL gt5 10. Potrzebuje jeszze kondensator? Ten wydaje się być ok: http://allegro.pl/show_item.php?item=1634029854&msg=Aukcja+zosta%C5%82a+dodana+do+obserwowanych. Czy nie pakowac się w ten sprzet?
  15. Skoro już jesteście w temacie gwintu to zapytam jaka jest różnica w jakości towaru np tych zestawów z przedziału 900-1300pln jak wymienione przez Insomnia a np tego zestawu: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-supersport-vw-passat-3b-3bg-i1615745680.html Nie chcę wydawać 6k na KW Variant 2 skoro i tak nie będzie odczuwalnych różnic. No i jeszcze pytanie o talerze obniżające. Ktoś to stosował? Mapet piszesz że szurasz osłoną. Ja w starym po pół roku miałem już tylko szczątki osłony, tej z tworzywa. Co ty tam masz podautem? Metalową pod silnik i skrzynię? Myślę o czymś mocnym ale nie wiem co do mojego AWT.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności