Łysy Zgłoś #341 Napisano 17 Czerwca 2011 Czytaj wątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal28 Zgłoś #342 Napisano 17 Czerwca 2011 oki mam tez ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogos71 Zgłoś #343 Napisano 14 Lipca 2011 Witam panowie.Mam problem ze sterownikiem abs.Probowałem naprawic stary sterownik tzn polutowac te dwa przewody ktore w tych sterownikach przewaznie siadaja,lecz niestety pruba nieudana.Sterownik nadaje sie na smietnik.Zakupiłem pompe wraz ze sterownikiem oczywiscie uzywke o identycznych numerach sterownika i pompy jak moja stara pompa.Po przełozeniu samego sterownika do mojej pompy nadal sie pali abs oraz czerwony wykrzyknik juz nie wspomne o tych trzech piknieciach.Probowałem sie połaczyc przez złacze diagnostyczne vag ale wyskakuje brak połaczenia.Panowie probowałem juz z takimi dwoma sterownikami i zadnego diagnostyka nie widzi i nie moge sie połaczyc.Jeszcze musze powiedziec ze z tym starym sie łaczy tylko wyskakuje komunikat ze sterownik uszkodzony a z tymi nowymi brak komunikacji.Prosze o pomoc bo juz tego nieogarniam.moze te nowe trzeba jakos adoptowac tylko jak jak niema z nimi połaczenia.nr mojej pompy to 8E0614111B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #344 Napisano 16 Sierpnia 2011 Brat był w weekend nad morzem autem i po powrocie powiedział ze jak cofa to mu się zapala kontrolka ABS i coś jeszcze czy to czujnik wstecznego padł ? P.S. Nie mam KKL i dlatego pytam choć wiem ze bez tego się nie obejdzie raczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adas3203 Zgłoś #345 Napisano 4 Września 2011 witam serdecznie miałem taki problem w moim pasku 2001 migał czujnik esp ale pojechałem na geometrię kół i po ustawieniu wszystko już jest o.k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy376 Zgłoś #346 Napisano 10 Września 2011 Witam mam małe pytanie na temat systemów poprawiających bezpieczeństwo jazdy a chodzi mi o ASR.Posiadam ten system u siebie,ale nie wiem czy on działa u mnie ,słyszałem opinie innych ludzi na temat działania tego systemu a on u mnie tak nie reaguje poza tym że zapali się kontrolka od ASR i nic poza tym.Vag nic nie pokazuje żadnych błędów.Ktoś miał podobny problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazik Zgłoś #347 Napisano 19 Września 2011 Witam. Mnie też dopadł problem ABS, w grudniu naprawiłem sterownik był brak komunikacji a teraz zaświecił się sam ABS bez czerwonego wykrzyknika, komputer pokazał błąd czujnika prawa strona przód, czujnik wymieniony - bez zmian. Mam pytanie czy jeśli za mało dobiłem czujnik to błąd będzie od razu czy dopiero jak ruszę. Zastanawiam się jeszcze jak sprawdzić czy kabel między sterownikiem a czujnikiem jest sprawny?Czy kabel wychodzi ze sterownika poprzez kostkę u góry i z których zacisków kabel idzie do czujnika prawego z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #348 Napisano 19 Września 2011 nie jestem pewny, ale czy czujnika nie trzeba adoptować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazik Zgłoś #349 Napisano 19 Września 2011 Mój mechanik telefonicznie stwierdził że jeśli czujnik jest ok. to błąd powinien sam się skasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #350 Napisano 20 Września 2011 Jeśli czujnik jest sprawny, nie jest zabrudzony to po przejechaniu ok 5 metrów błąd powinien sam się wykasować i kontrolka zgaśnie. Przerabiałem to w miniony weekend. Po wymianie przegubu załapało błędy. Wyciągnąłem czujnik, wyczyściłem z opiłków rdzy i metalu, wcisnąłem do końca i wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazik Zgłoś #351 Napisano 20 Września 2011 (edytowane) To znaczy że po zamontowaniu nowego czujnika kontrolka po przekręceniu kluczyka nie zgasła? Błąd skasował się dopiero po ruszeniu? Spróbuję jeszcze popryskać styki i jeszcze raz go dobić. Czy czystość gniazda też ma znaczenie? Edytowane 20 Września 2011 przez Kazik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #352 Napisano 20 Września 2011 Czy czystość gniazda też ma znaczenie? jak najbardziej, miedziana tulejka wewnątrz musi być czyściutka, "wianuszek" przegubu też powinien być wolny od zabrudzeń.Czujnik wciskaj, delikatnie kręcąc na boki. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazik Zgłoś #353 Napisano 21 Września 2011 Niestety czyszczenie i dociskanie nie pomogło dalej błąd - przerwa lub zwarcie czujnika chyba naprawiany sterownik do reklamacji, spróbuję jeszcze sprawdzić ciągłość kabla od sterownika do czujnika i mam pytanie - do czujnika dochodzą dwa przewody czy któryś jest zerowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość torezjan Zgłoś #354 Napisano 23 Września 2011 Witam Przy uruchamianiu silnika zapalają mi się kontrolki od ESP i ABS. Migają one przez około 5 sekund, jednocześnie słychać sygnał dźwiękowy (piszczenie). Później objawy zanikają. Sytuacja ta ma miejsce wyłącznie w zimnie dni ( latem nie ma tego problemu) przy pierwszym uruchomieniu silnika. Dodam, że samochód odpala bez żadnych problemów. Po podłączeniu do komputera był błąd 18258 (szyna danych napędu - brak odpowiedzi ze sterownika silnika). Co jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pol27 Zgłoś #355 Napisano 15 Lutego 2012 (edytowane) Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu, podczas odpalania samochodu ,zapalają mi się kontrolki ESP i ABS , dodatkowo trzy krotny piszczący sygnał dzwiękowy którego wcześniej nie było. Poczym wszystko wraca do normalnego stanu. Przy ruszaniu na śliskiej nawierzchni znów zapalają się pomarańczowe kontrolki kontroli trakcji ,oraz czerwona od układu chamulcowego (ta z wykrzyknikiem ) i trzy krotny sygnał dzwiękowy.Kontrolki palą się już cały czas , ta czerwona pulsacyjnie. Dzieje się to przy ruszaniu, chamowanu na -śliskim-.Zauwarzyłem też że światła przedne podczas uruchomienia ABS, czy też ASR działają niczym mały (stroboskop), zapaliłem oświetlenie wewnątrz kabiny i jest to samo. Oczywiście ,po całej sytuacji żaden z systemów nie działa. Wszystko powraca do punktu wyjścia po zgaszeniu silnika. i tak w kółko. Nic nie grzebałem przy kierownicy, ani też w żadnych kablach. Zaczeło się od tego że gdzieś na trasie zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka od ESP. Zatrzymałem auto , zgasiłem silnik, zapaliłem ponownie i wszystko było ok., i od tego czasu problem sukcesywnie narastał aż to tego stopnia. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Jeśli ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie , to za pomoc z góry dziękuje. Edytowane 16 Lutego 2012 przez pol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saxiw Zgłoś #356 Napisano 4 Maja 2012 Witam drogich forumowiczów. Szukałem już na różnych stronach, w tym także i na naszym forum, jednak nadal nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Mianowicie chodzi o to, że rzadko ale jednak się tak dzieje i bardzo mnie to zastanawia, przy wyższych prędkościach potrafią zapalić się jednocześnie kontrolka ABS i ASR. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu samochodu gasną i już się nie zapalają. Co może być tego przyczyną? Podkreślam, że dzieje się to sporadycznie a nie cały czas. Mój samochód to Passat B5, 2000rok 1.9 TDI 115KM silnik ATJ. Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #357 Napisano 4 Maja 2012 Witam Panowie, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki: od jakiegoś czasu zdarza mi się że zapalają mi sie kontrolki od ABS i ESP oczywiście po zapaleniu się kontrolek ani ABS ani ESP nie działa nie ma jakiejś reguły co do zapalania tych kontrolek ale wydaje mi się że w większości zdarza się to wtedy jak mam załadowany tył np 3 osoby siedzą z tyłu i samochód podskoczy na jakimś dołku. Choć zdarzały mi się przypadki że nawet jadąc samemu się zapalały ale nigdy gdy jechałem po prostej nawierzchni. Podpoiłem się Wagiem i takie błędy mi wyszły : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D56 Coding: 04255 Shop #: WSC 00028 2 Faults Found: 01425 - Yaw Rate Sensor (G202): Signal Wire 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 35-10 - - - Intermittent proszę o pomoc gdzie mam szukać przyczyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #358 Napisano 7 Maja 2012 pomoże ktoś ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ron113 Zgłoś #359 Napisano 7 Maja 2012 pomoże ktoś ??? Temat już kilka razy wałkowany, wystarczy poszukać :sciana http://forum.vw-passat.pl/threads/5946-Blad-01423-(G200-i-G202)?highlight=01423 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marecki13 Zgłoś #360 Napisano 8 Maja 2012 A u mnie problem jest taki: wymiana przewodów elestycznych z przodu wraz z wymianą płynu i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że po jakimś czasie chciałem sprawdzić abs. Krótka przejażdżka a tu zonk: hamowanie ok ale abs brak - koła paliły gumę, kontrolki nic nie pokazały (działają ok - po włączeniu zapłonu normalnie gasną). Błędów na Vagu nie było. I tak już jeżdżę ale nie wiem jak długo. I o co tu chodzi? Niby elektronika pokazuje ok, a nie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach