Skocz do zawartości

matriks87

  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matriks87

  • Urodziny 09.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szydłowiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. miałem wymieniany komplet zawieszenia na lemfordera kilka miesięcy temu i myślę że to mało prawdopodobne żeby poleciał już któryś ale oczywiście sprawdzę i to w sumie to wszystko jest możliwe w dzisiejszych czasach, jak pojadę na Stacje kontroli pojazdów to na szarpakach wyjdzie czy jeszcze jakoś inaczej mam sprawdzić?? . A jeśli to nie wahacze to gdzie jeszcze może być przyczyna, żeby nie jeździć co chwila na STP co jeszcze mam sprawdzić??
  2. Geometria sprawdzona i jest ok, była trochę zbieżność przestawiona ale minimalnie, tyle że dalej mnie ściąga podczas przyspieszania ale wydaje mi się że tylko na 2 i 3 biegu przy mocnym przyspieszaniu. Gdzie teraz szukać przyczyny??
  3. Witam ponownie. Panowie potrzebuje znowu małej porady mam kolejny problem mianowicie ściąga mnie w prawo podczas przyspieszania, na luzie i podczas hamowania samochód trzyma się prosto drogi tylko podczas przyspieszania. Powiedzcie czy to może mieć związek z tą wymianą łożyska z lewej strony czy nie koniecznie bo nie wiem czy jechać to mechanika z jakąś reklamacją czy to zbieg okoliczności?? Z góry dzięki za pomoc.
  4. No i problem rozwiązany , okazało się że padło łożysko w lwem kole
  5. No to klops jak nie ma łożyska, a to w takim razie wychodzi na to że amorek się nie obraca razem ze zwrotnicą. Pojade dziś na jeszcze jedną diagnostykę i wezmę auto na trzepaki i powiem żeby posprawdzali sprężyny i amorki i zobaczymy co powiedzą PS Nie chce ktoś kupić mojego Paska bo mnie już wkurwia....... i chyba go w końcu sprzedam
  6. A powiedzcie mi jeszcze jeśli chodzi o sprężyny i amortyzatory to czego się trzeba czepić muszę jeszcze dokładnie sprawdzić tą kwestie. Przy sprężynie sprawdza się tylko czy jest pęknięcie czy coś jeszcze ?? A jeśli chodzi o amorki to coś słyszałem o jakimś łożysku na nim i że też może powodować stuki jak to można sprawdzić samemu jeśli się da w ogóle bez jakiegoś sprzętu??
  7. Panowie powracam z problemem z pieszego postu tego tematu, byłem u mechanika ponoć miał być dobry jednak usterka ciągle pozostała:( ten że mechanik stwierdził że przyczyną stukania był przegub zewnętrzny z prawej strony bo faktycznie miał delikatny luz, więc go wymienił. Po skończonej robocie zrobiłem jadze próbną i dalej stuka, wróciłem więc do niego (facet był bardzo zdziwiony) i powiedziałem że nic to nie dało, no to ten mi stwierdził że musi być półośka krzywa bo on nic innego nie widzi. Postanowiłem to sprawdzić ale już samemu dziś przyjechał szwagier swoim paskiem i przerzuciliśmy jego półośki z przegubami do mojego passka i dalej stuka, wiec temat półosiek i przegubów uważam za zamknięty. Tylko pytanie gdzie teraz szukać?? Jeśli chodzi o mechanizm różnicowy to tenże mechanik powiedział że luz delikatny taki jak mam musi być i że to normalne, zresztą u szwagra też był. Nie wiem jeszcze jak to jest z tym układem kierowniczym, podniosłem dziś cały przód do góry i jest delikatne stukanie i jakiś gdzieś chyba na maglownicy jak ruszam kołami w poziomie, ale jak odpalę silnik to już wtedy nie wyczuwam tego luzu ani stukania, nie wiem czy tak musi być?????? doradzie mi czego mogę się jeszcze czepić i gdzie może być przyczyna???
  8. A filtr paliwa wymieniałeś ???
  9. Dzięki za cenną uwagę zwrócę uwagę i na to
  10. A powiedzcie mi jeszcze czy mechanizm różnicowy pracuje też gdy jest wrzucony luz ?? bo mi na luzie też stuka i nie wiem czy to ma znaczenie dla mechanizmu różnicowego ??
  11. Byłem dziś na stacji diagnostycznej zawieszenie poszło na szarpaki i diagnosta stwierdził że wszystko jest idealnie, według niego to będzie albo przegub z drugiej strony albo według niego bardziej prawdopodobne mechanizm różnicowy;( i mam teraz takie pytanie do was bo nie miałem bardzo czasu gadać z mechanikiem czy mechanizm różnicowy to jest element który można by ewentualnie naprawić? czy da się go dostać osobno czy tylko razem ze skrzynią biegów? Powiedzcie jakich kosztów mogę się mniej więcej spodziewać ??
  12. Ten luz wykryłem jak wymieniałem przegub wewnętrzny po wyjęciu całej półosi poruszałem tym "kołem" do którego jest przegub wewnętrzny zamocowany do skrzyni i tam zauważyłem luz ale podejrzewam że podobnie wyjdzie ruszając kołem, czyli proponujesz najpierw wymienić drążki kierownicze i sprawdzić zbieżność kół po wymianie ?
  13. przeguby są raczej dobre na pełnym skręcie nic nie słychać tylko przy minimalnym ruchu kierownicą, ciekawi mnie czy te luzy na skrzyni i tych drążków kierowniczych mogą takie coś powodować, dodam jeszcze podczas tego minimalnego skręcania nie ma żadnego bicia na kierownicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności