Skocz do zawartości

tommy376

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tommy376

  • Urodziny 28.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podlasie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy ja mam problem takowy. Łączę się z silnikiem lub licznikiem a nie mogę np. z klimą czy xenonami wyskakuje mi komunikat -No Response from Controller. W innych autach tak samo
  2. Koledzy jakie są objawy uszkodzonego czujnika paliwa. Mam problemy z rannym odpaleniem auta. Pompa vacum wymieniona na bosch. Vag pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa 17571, czy to może mieć jaki kolwiek związek
  3. dobrze a jak wykonać kodowanie licznika ? mam vag com311 i vag comander
  4. koledzy podpowie ktoś muszę wymienić cały licznik znalazłem i zakupiłem już licznik o takim samym numerze po przekładce liczników wystarczy wyciagnąć pin z szafy i zakodować nowe klucze ? czy jeszcze coś muszę zrobić
  5. Koledzy mam pytanie mam problem z moim licznikiem prędkość rośnie jak wskazówka sekundnika zegarka ściennego więc chcę go wymienić , nie palą ie też wszystkie kontrolki, teraz pytanie czy wymienić sam prędkościomierz , czy cały licznik , znalazłem już taki jaki ja mam. Czy przy podmianie na drugi wystarczy przełożyć ,wydobyć pin i zakodować nowy kluczyk ? Koledzy teraz tak czytam mój licznik to 1/2 FIS 3B0920822A auto passat b5 2000r czy dało by radę zmienić licznik na nowszy po lifcie bez większych przeróbek typu zmiana wsadu itd. mam vag 311 idzie vag can commander
  6. Proszę o analizę logów statycznych pompowtrysków 1.9 AJM miałem dziś problem z uruchomieniem silnika a jak uruchomiłem po 2,3 długich kreceniach auto po około minucie zgasło http://vaglog.rtnet.pl/tomeczek376_149595.html ---------- Dodano o 14:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:26 ---------- Dodam jeszcze ze na innym programie diagnostycznym blok 23 miał wskazania wahające sie od -4 do -27 i nie przekraczał -30 na którym kolwiek cylindrze. Po sprawdzeniu błędów wyskoczyło 16706
  7. Mam małe pytanie , ponieważ mam podobny problem co koledzy z uruchomieniem auta. Dlaczego zaworek zwrotny montowany jest na powrocie z pompy vacum ? To paliwo przy zgaszonym silniku spływa przez powrót ? to jak w takim razie mam zamontować dodatkowy zaworek zwrotny na powrocie, gdy zamontuje go zgodnie z przeznaczeniem on również przepuści paliwo przy zgaszonym silniku, a jeżeli odwrotnie to zablokuję powrót.
  8. koledzy jest jakiś zamiennik dla tego numeru ?
  9. http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=93200&d=1354870906&thumb=1 witam potrzebuję numeru części
  10. witam koledzy potrzebuję dowiedzieć się co to za część, to jest z tyłu silnika pod pompą vaku
  11. czyli co ktoś już zmieniał i włożył inną. A czy przy tym mógł coś spi....ić w aucie
  12. Witam koledzy zakupiłem czujnik dziś po zdjęciu kierownicy okazało się że numer jest inny 1j0959654j więc o co chodzi ? kto się myli ? zauważyłem że po przekręceniu kluczyka nie palą mi się lampki od ABS i ESP. Ktoś potrafi mi to wytłumaczyć
  13. tommy376

    Kod lakieru

    Witam koledzy potrzebuję numeru lakieru, bo wlepa w bagażniku się odbarwiła oto numer vin WVWZZZ3BZYE260311 Pasek 2000r
  14. Dzięki koledzy teraz czas na szukanie.Pozdrawiam
  15. czy ten czujnik jest razem z taśma czy to oddzielna część.mielke jeszcze zapytam jesteś pewny na 100 % że to ten numer, pytam dla pewności. dzięki pozdrawiam ---------- Dodano o 14:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:35 ---------- http://moto.allegro.pl/vw-audi-seat-skoda-tasma-pod-kierownic-1j0959654ag-i2746499249.html czy tu jest ten czujnik o który nam się rozchodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności