tomlib
-
Liczba zawartości
169 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tomlib
- Urodziny 09.07.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
podkarpacie
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
tomlib obserwuje zawartość → Gdzie blisko aku dobra mase zrobic?, Jak się dostać do głośników w drzwiach?, Kontrolka od poduchy :) i oraz 7 innych
-
w EDC16 (np. BKD 2.0) nie ma takiej zabawy jak w edc15. A co ciezko pali na cieplym? Korekta dawki rozruchowej ale w mapach sterownika a nie jakimiś smiesznymi półśrodkami...
-
sprzęgiełko alternatora - dwie wersje szerokości ?
tomlib odpowiedział serek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
póki co nie spotkalem sie z chinskimi sprzegielkami... Rouville, INA, SKF... 120zl, 150zl ceny sprzegielek w normalnych sklepach. Hurt 80 i 120... IC nigdy nie był tanim sklepem -
sprzęgiełko alternatora - dwie wersje szerokości ?
tomlib odpowiedział serek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
skąd Ty takie ceny wział? ładnie Cie ktoś kroi... -
250 za scyzoryk czy zwykly? Jak za zwykly to znow nie tak tanio Doszlifowanie kluczyka (obudowa z miejscem na transponder) kosztuje 50-90zl, transponder 20zl. Robote sam zrobisz VAGiem Wtajemniczeni wiedza, że nawet bez znajomosci PINu. Ooo a na Allegro nowe scyzoryki, z transponderem po 120zl <szok>
-
Wymiana sterownika air bag 8D0 959 655 C
tomlib odpowiedział turbobenzin → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Najlepiej odczytać ze starego i wklepac do nowego... Polecenie Recode/Kodowanie -
jesli wszystko wykonacie poprawnie od strony mechanicznej to wszystko bedzie ok
-
komputerem nie ustawia sie pompowtryskow!!! Jesli silnik ok pracuje to nie ma potrzeby kasowania ewentualnych bledow, lepiej chodzil nie bedzie (wbrew krazacym u niektorych pogladom). Warto było przy całej tej robocie ustawić pompowtrysk-wałek rozrzadu...
-
Wymiana sterownika air bag 8D0 959 655 C
tomlib odpowiedział turbobenzin → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jakie bledy wyrzuca sensor? Kodowanie nigdy nie znika podczas wymontowania sensora, jedyne co to sensor mogl byc zakodowany na inna konfiguracje poduszek/napinaczy. Jesli bledy pochodza od sensorow bocznych to niestety albo wymiana na orygnalny sensor - wspolpracujacy z bocznymi, lub wymiana bocznych sensorow - wspolpracujacych z glownym. Narazie podaj bledy jakie wyrzuca sensor po zamontowaniu. Sensor mozesz wymienić nawet podczas wylaczonego zaplonu... -
Brak polaczenia ze sterownikiem airbag....
tomlib odpowiedział makas1982 → na temat → Diagnostyka VAG
interfejs sprawdzony? Podlacz K-line bezpośrednio pod sensor i zobacz czy jest komunikacja... -
a moze napisz jaki bład ciagle powraca, od poduszki kierowcy? Załóż opornik przed tasme - oczywiście tymczasowo i wykluczysz tym sposobem tasme
-
teoretycznie tak choć na kilka przypadków które mialem okazje testować zawsze troche falowalo... Ale niech wypowiedza sie profesjonalni gaziarze...
-
no, fakt... Że też na to nie wpadlem... Szkoda tylko że w VW nie ma kabla czerwonego i żółtego a jest czerwono-niebieski (stały plus na styk 7 i 5) oraz czerwony po włożeniu kluczyka (styk S) na styk 4. Oczywiście zakładając że mówimy o fabrycznym radiu i fabrycznym podlaczeniu... Niech kolega pawel80 oblooka wtyk zasilajacy radio i wtedy bedziemy myśleć co dalej z tym robić bo tak to jest kilka możliwość na samym radiu kończąc...
-
Do posiadających "duży zakres wiedzy": po co odlaczac aku skoro nic to zmienia przy wylaczonym zaplonie??? Ale nie psujmy tej smiesznej paniki bo niektorzy tez chca zarobic... Może lepiej zaczac od odczytania bledów, niż przedlubać auto (i znajac życie później wszystko wisi pod siedzeniem niezapiete) skoro tak czy inaczej trzeba blad skasowac?
-
Jeśli radio fabryczne to zobacz czy masz ustawienia FADER (przód/tył). Jeśli go nie masz to sprawa jasna - passat mimo swojej "klasy" nieczęsto montował głośniki z tyłu. Równie prosto sprawdzić lampka czy w tylnich maskownicach są dziurki do głośnika, jak w przednich... Temat do ogarniecia - maskownice kupić, sciagnac boczek drzwi i zamiast starych zamontować takie z dziurkami (ok. 25zl/szt w serwisie), glosniki oryginalne, lub jakiekolwiek na tzw. dystansie i kable do kostki w radiu... Nooo pod warunkiem, że je obsłuży radio...
-
gość pisze że radio oryginalne, więc gdzie znajdzie ten żółty i czerwony kabel??? Sprawdz bezpiecznik od radia kolego, choć nie tutaj będzie tkwił problem. VW ma specyficzne podlaczenie radia (nie do końca zgodne z ISO), ma + w miejscu gdzie inne marki/radia maja sterowanie antena automatyczna. Ktoś miał pewnie radio niefabryczne i odcial tego +. Wyciąg radio i zobacz czy nie ma jakiś manewrów przy kostce robionych...