makfronius
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O makfronius
- Urodziny 03.05.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Sędziszów
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
-
Witam. Ktoś pomoże na podstawie logów czy mechatronika działa poprawnie. http://vaglogi.pl/log-006_013_014_550Cdk.html Ewentualnie które kanały zalogować dodatkowo.
-
makfronius obserwuje zawartość → Pompowtryski logi analiza, Proszę o analizę logów Passat B5 FL Silnik 1.9 AVB, AVB przeładowuje logi i oraz 1 inny
-
Witam. Proszę o analizę logów. Chciałbym się dowiedzieć o kondycji silnika ale podczas robienia logów dynamicznych złapał mi dwa razy błąd 17965 -Regulacja ciśnienia doładowania przekroczona granica regulacji widać to w logach bez literki i z literką "A" za trzecim razem logi wyszły. Dziękuję wszystkim za cenne komentarze...:):) Logi Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-003_004_010_DOFMJ17.html http://vaglogi.pl/log-003_004_010_2ZmDI.html http://vaglogi.pl/log-003_004_010_La3V7k.html http://vaglogi.pl/log-011_001_008_BzDlNN.html Logi Statyczne: http://vaglogi.pl/log-010_018_023_FkmA046.html http://vaglogi.pl/log-004_007_013_FIqwz.html http://vaglogi.pl/log-000_001_003_U62qu.html Basic Settings: http://vaglogi.pl/log-011_0YKa25.html http://vaglogi.pl/log-003_G5TaK5y.html
-
Pomoże ktoś w temacie
-
Witam proszę o analizę Logów dynamicznych. Passat 1.9 TDI AVB Logowane dwie grupy 003 i 011 Dynamiczny: Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_ihVqY.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_RnjU2.html
-
Witam. Mam zmieniony licznik z 1/2 na full Fis. Licznik to 849. Jak zmienić spalanie na postoju aby na liczniku wyświetlało sie tyle co pokazuje VAg czy wystarczy zmienić komórkę 187. W nowym liczniku wskazówka paliwa nie dochodzi do końca po zatankowaniu do pełna,a w tescie Vag zatrzymuje się przed połową. Licznik jest z kombi. Może to być spowodowane tym że jest zapisana inna wartość pełnego zbiornika w eeprom. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
-
Ma ktoś może jeszcze jakieś sugestie
-
Auto zapala rano, ale czasem tak nie równo z 2 sek. Zadażyło się kilka razy tak że po zgaszeniu i próbie ponownego odpalenia po 30 min auto złapało i zgasło, i trzeba było kręcić długo rozrusznikiem żeby zapalił. Brak błędów w komputerze. Spalanie na postoju komputer pokazuje 0.9 l/h -1.1 l/h bez klimy. Czasem na wolnych obrotach czuć takie jak by chwilowy brak zapłonu czy paliwa trwa to może nie całą sekundę, wyczuwalne zarzucanie silnikiem, nie wiem jak to inaczej opisać. Poniżej wklejam logi proszę o ocenę pompowtrysków. LOGI STATYCZNE Log (0 - 023,013,018) Log (0 - 013,018,023) LOGI PO URUCHOMIENIU SILNIKA PO NOCY I CAŁYM DNIU Log (0 - 013,018,023) LOGI DYNAMICZNE 2X Log (0 - 013,018,023) Log (1 - 023,013,018) LOGI PODCZAS ODPALANIA NA CIEPŁYM SILNIKU Log (0 - 013,018,023) Log (1 - 013,018,023) POMOCY!!!!!
-
Proszę o analizę logów statycznych pompowtrysków. 1.9 TDI AVB 101 KM Na rozgrzanym silniku występują szarpnięcia na biegu jałowym. Log (0 - 013,018,023)
-
Tutaj jeszcze log dynamiczne kanałów 013,018,023 Log (0 - 013,018,023) Log (1 - 013,018,023) Tutaj logi podczas normalnej jazdy Log (0 - 013,018,023) Tutaj logi statyczne Log (0 - 013,018,023) Sam już nie wiem co mam robić z tymi pompowtryskami. Pomocy
-
Witam. Ktoś może jeszcze coś w dolegliwościach mojego passata pomóż na podstawie logów. HELP!!!!!!!
-
Zrobiłem dziś nowe logi jak również te z grupy 011 brakujące. Logi dynamiczne Log (0 - 018,023,013) Log (1 - 001,003,004) Log (2 - 008,010,011) Logi Statyczne Log (0 - 018,023) Log (1 - 001,003,004) Log (2 - 007,013,015) Błędów w komputerze zero. Podczas robienia logów turbiny nie odcieło powyżej 3000 obrotów, stało się to jak wracałem do domu i pojawił się taki błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - który znika po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu. Proszę o opinie i sugestie. A co robić z pompowtryskami. Tylko regeneracja wchodzi w grę ,wszystkie czy może jeden, i gdzie robią dobrze, kogo polecacie. Pilnie proszę o odpowiedź.
-
Ktoś pomoże bo nie wiem od czego zacząć. Rok temu pompki czyszczone w serwisie myjką ultradźwiękową. Może uszczelniacze na pompkach do wymiany. POMOCY!!!!
-
Witam mam następujący problem. Auto odpala bez problemu na wolnych obrotach chodzi nierówno. Drugi problem to odłączanie turbiny powyżej 3000 obrotów. nie za każdym razem. Poniżej przedstawiam logi statyczne i dynamiczne. Auto to Passat B5 FL 2003 r. 1.9 TDi 101 KM. Silnik AVB. Pierwszy raz robiłem logi jak będzie trzeba to powtórzę. STATYCZNE Log (0 - 001) Log (1 - 023) Log (2 - 007) Log (3 - 004) Log (4 - 013) Log (5 - 003) Log (6 - 018) DYNAMICZNE Log (0 - 004) Log (1 - 008) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 010)
-
Problemjest następujący: 1.Zagasiłem auto i za godzinę miałem problem z odpaleniem bardzo długo kręciłem rozrusznikiem. 2. Zgasł na skrzyżowaniu wyglądało to jak by zabrakło paliwa. Logi Log (0 - 018,023,013)
-
Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG
makfronius odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam. Jeżeli w moim Passacie B5 FL mam licznik 1/2 fis licznik z pełnym fis będzie działał bez prowadzenia dodatkowych kabli. Proszę o odpowiedź.