kiler1410 Zgłoś #301 Napisano 16 Grudnia 2011 kupiłem dziś cały zestaw osłona podkładki smar itp... i jest jeszcze śruba, ona jest na imbus 19??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wazel Zgłoś #302 Napisano 16 Grudnia 2011 raczej 17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #303 Napisano 17 Grudnia 2011 IMBUS 14. wszystko zrobione wg poradnika i hula, została druga strona ale to po niedzieli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aryjczyk Zgłoś #304 Napisano 4 Stycznia 2012 Jaki rozmiar ma sroba trzymajaca poloske na piascie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #305 Napisano 4 Stycznia 2012 Jaki rozmiar ma sroba trzymajaca poloske na piascie ?M14x1,5x73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #306 Napisano 19 Stycznia 2012 Witam Mam pytanie jak sie wymienia przegub wewnętrzny co trzeba zrobić (rozebrać)? bardzo bym prosił o instrukcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #307 Napisano 22 Stycznia 2012 Pomorze ktoś? Może źle zapytałem ale chodziło mi o to co trzeba zrobić żeby wyciągnąć przegub wewnętrzny? poza tym że trzeba go odkręcić od skrzyni biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #308 Napisano 22 Stycznia 2012 Pomorze ktoś? Może źle zapytałem ale chodziło mi o to co trzeba zrobić żeby wyciągnąć przegub wewnętrzny? poza tym że trzeba go odkręcić od skrzyni biegów. wyjąć pierścień zabezpieczający http://forum.vw-passat.pl/threads/17778-Samodzielna-wymiana-przegubow-prosba-o-rady http://forum.vw-passat.pl/threads/92301-wymiana-przegubu-wew-z-polosia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #309 Napisano 23 Stycznia 2012 Dzięki za pomoc mam jeszcze dwa pytania. 1.żeby wyjąć przegub wewnętrzny to trzeba wyciągać całą półoś czy wystarczy odkręcić od skrzyni biegów i wyskoczy ? 2.jak odkręcę przegub od skrzyni biegów to poleci z niej olej czy nie? (pytam bo gdzieś czytałem że trzeba spuścić olej ze skrzyni przed wymiana przegubu) przepraszam że tyle pytań ale pierwszy raz będę wymieniał przegub wewnętrzny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2004 Zgłoś #310 Napisano 24 Stycznia 2012 Proszę niech ktoś pomoże!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #311 Napisano 24 Stycznia 2012 Proszę niech ktoś pomoże!!! Znaczy tak. Jezeli masz automata to nie poleci olej. Jak manual to chyba tak, juz nie pamiętam. Do wymiany wewnętrznego musisz odkrecic go od skrzyni. Najlepiej wyjac cala pol os. Z tego co pamietam ja to zawsze robilem dwoma przedluzkami do grzechotek i starczalo... Czy trzema, sam nie pamietam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boguslaw Zgłoś #312 Napisano 24 Stycznia 2012 Oleju nie musisz spuszczać.Przegub wewnetrzny jest wypukły od strony skrzyni biegów i jeśli odkręcisz te 6 śrób od przegubu to go raczej nie wyjmiesz i najlepiej wymontować całą półoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody993 Zgłoś #313 Napisano 10 Lutego 2012 Witam, potrzebuje natychmiastowej pomocy. Wymieniałem w moim Passku półośkę w warsztacie i pękniętą rurkę EGR. Wszystko ładnie pięknie, ale komputer wywala błędy ABS i ESP. Byłem wczoraj z tym w warsztacie (auto odebrałem przedwczoraj), podłączyli komputer, były błędy na lewe koło (czyli tam gdzie była zmieniana półośka), wykasowali je, jednak błędy powróciły po kilku metrach jazdy. Dzisiaj byłem ponownie, jednak zrobili mi termin i karzą czekać, a ja nie mam czasu, nie lubię jak mi się coś tam świeci na zegarach. Wyczytałem, że jest to problem z czujnikiem ABS i można samemu go przeczyścić lub spróbować docisnąć. Chcę tego spróbować, bo termin mam dopiero na środę ;/ Jednak ja nie mam za bardzo pola manewru jeśli chodzi o zabawę z autem, przed blokiem nie będę rozbierać auta itp. tzn. mogę rozebrać, ale chce się z tym szybko uporać. Jakbym miał garaż to może auto stać bez koła i mogę się bawić. Chodzi dokładnie o to, żeby ktoś mi dokładnie powiedział najlepiej co do centymetra gdzie znajduje się ten czujnik ABS, żebym mógł odkręcić koło, sprawdzić go, ewentualnie przeczyścić i założyć koło. Fajnie by było gdyby ktoś posiadał zdjęcie. Wszedłem na ten temat, ale zdjęcia już nie działają, myślałem, że na nich wypatrzę gdzie jest czujnik ABS. Swoją drogą, ten warsztat to jakieś osły, jak można oddać niesprawne auto do jazdy? Nie rozumiem, że zrobili auto i nawet nie zrobili jazdy testowej czy wszystko gra. Gdy odbierałem auto, to właściciela pytałem czy wszystko okej, on powiedział, że nie wie bo nie robił nikt jazdy testowej. ;/ A 300 euro zapłacone, się błędów tylko dorobiłem w komputerze. Proszę o szybką odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #314 Napisano 10 Lutego 2012 http://allegro.pl/zwrotnica-piasta-czujnik-abs-prawa-passat-a4-a6-b5-i2058912468.html Na tej aukcji masz zdjęcie pokazujące Ci wszystko co potrzebujesz-przegub wchodzi w piastę, a na nim są rowki, które czujnik absu zlicza-zapewne mechanik ubrudził je smarem i to skutkuje błędem absu. Wpisz sobie w google czy na allegro przegub i zobaczysz o jakich rowkach mówię. Być może wystarczy wyjąć czujnik i go wyczyścić, a być może trzeba będzie wyjąć przegub i rowki wyczyścić. Ewentualnie wyjąć czujnik, i przez otwór w czujniku włożyć coś i obracać kołem starając się w ten sposób wyczyścić. ---------- Dodano o 15:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:59 ---------- http://allegro.pl/czujnik-abs-vw-passat-1-9tdi-97-05-i2074595055.html Tu jeszcze jedno zdjęcie lokalizujące czujnik w piaście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody993 Zgłoś #315 Napisano 10 Lutego 2012 Wielkie dzięki za pomoc, ale w tym czasie sobie poradziłem. Odpaliłem auto, skręciłem koła na maksa w lewo, położyłem się na parkingu i tam był tylko jeden kabel, więc doszedłem do tego czujnika. Zabrakło mi jednak kluczy i lewarka (zostały u matki w domu po ostatnich zmianach kół na zimowe), pojechałem więc, poluzowałem śruby, podniosłem auto odkręciłem śruby, zdjąłem koło i wkładam głowę pomiędzy tarczę a nadkole, patrzę a tam na przerwa pomiędzy jego miejscem a gumką od czujnika 1 cm przerwy. Docisnąłem do końca (trochę się z tym siłowałem, nie chciał wejść), zakręciłem wszystko i jazda próbna, odpalam auto i załamka, ABS i ESP dalej się świecą. No więc ruszam, jadę, pierwsze hamowanie i co? Kontrolki zgasły. Jadę w poniedziałek do tego warsztatu ich opierdzielić, jak można składać auto i nie docisnąć czegoś. W dodatku karzę im na moich oczach odkręcić koło i mają posprawdzać wszystkie śruby, jak coś jest luźne ja nie chce mieć potem problemów i dodatkowych kosztów. Myślę, że dobrze robię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsm18 Zgłoś #316 Napisano 11 Lutego 2012 czy macie jakieś fotki ? z demontażu przegubu ? jak i co zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #317 Napisano 14 Lutego 2012 czy macie jakieś fotki ? z demontażu przegubu ? jak i co zrobić? A czytać to kolega potrafi ? Czytał wątek od początku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #318 Napisano 24 Lutego 2012 A czytać to kolega potrafi ? Czytał wątek od początku ? albo mam pecha albo foty znikly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #319 Napisano 24 Lutego 2012 albo mam pecha albo foty znikly masz pecha bo fotki znikły a było ładnie opisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arsqu Zgłoś #320 Napisano 5 Marca 2012 Witam,mam paska 1,6 benzyna 98 rok i potrzebuje przegubu,nie wiem jaki kupić ,ilość zębów wewnętrznych.zewnętrznych,średnica zewnętrzna.najlepiej jakby ktoś posiadał jakiś schemacik tego przegubu,z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach