Skocz do zawartości

MSK

  • Liczba zawartości

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MSK

  • Urodziny 01.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Witam. Temat grzecznościowy. Silnik jak w temacie. błąd - 00575 - czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Poniżej logi dynamiczne kanałów 008, 010, 011. (z góry mówie, że nie wiem czy dobre) http://vaglog.rtnet.pl/msk_92196.html Objawy: Spadek mocy (odcina turbo) przy 3800 (tak sądzę z logów i z jazdy) wzwyż, po zgaszeniu i włączeniu zapłonu wszystko wraca do normy, aż do kolejnych 3800. Czegoś jeszcze można się dopatrzeć po logach? Dzięki z góry i pozdrawiam.
  2. Witam, coś mi ETKA padła. Potrzebuję numer serwa hamulcowego, autko jak w profilu, WWWZZZ3BZ3P191791, wiem, że numer starego to 3B0 614 105 A, a nie wiem, które kupić do siebie bo do wyboru są 3 rozmiary: 7/8", 8/9" i 10". Pozdrawiam.
  3. Ja może się podepnę. U mnie w czasie jazdy z hamowaniem wszystko jest ok. (jeszcze - mam nadzieję, że nie zaliczę jakiegoś nieoczekiwanego dzwona). Zdziwiło mnie jednak, że wsiadając do samochodu po kilkugodzinnym postoju (z przyzwyczajenia przed odpalaniem silnika sprzęgło i hamulec), pedał hamulca był twardy. Myślę sobie, może tak się gramoliłem w tym samochodzie przed wyjściem, że go "podpompowałem" i tak został. Pojechałem do domu, po nocy było jednak tak samo. Na dodatek podczas powrotu do domu, górka, ruszanie z ręcznego. Zaciągnąłem ręczny na 3-4 ząbki i jak już go odpuściłem to zrobił się luz jakieś 2-3 cm. Tak jakby szczęki nie odskoczyły i linka została luźna. Może to zbieg okoliczności, ale akurat nagle przy twardym hamulcu, miała by się później z nienacka poluzować linka od ręcznego? Na podnośniku koła kręcą się jednak swobodnie. Co do toczenia auta (np. tocząc się rozpędzonym autem na luzie) też nie mam zastrzeżeń. Zdziwiło mnie to, że twardy pedał hamulca i ręczniak "poszły" w tym samym dniu jedno za drugim. Po każdym dłuższym postoju jest tak samo. Twardy pedał hamulca. Tak, jakby coś go samo "pompowało". --------- Pisałem już o tym w innym poście, ale byłem trochę nieświeży, a teraz znalazłem temat bardziej adekwatny, więc sorka, że się powtarzam. Poza tym za otrzymana w tym innym temacie radę "problem się rozwiązał kiedy sprzedałem auto", serdecznie nie dziękuję
  4. Dziś rano powtórka. Hamulec znów jak kamień przed odpaleniem auta. Powyższe rozwiązanie problemu fajne, ale jakby to powiedzieć, póki co nie stać mnie na kupno czegoś nowego.
  5. Hm. No wiesz, generalnie pedał twardnieje na wyłączonym silniku jak się go "podpompuje" kilka razy - to oczywiste. Ale teraz nacisnąłem go i od razu nie chciał nawet drgnąć Po prostu zachował się inaczej niż zawsze (moim zdaniem inaczej niż normalnie) i stąd to moje gdybanie. Dlatego też napisałem, że przed pozostawieniem go na postoju nie "pompowałem" pedału hamulca, bo to mogłoby być wyjaśnieniem twardego hamulca Jak odpaliłem silnik, to działał już normalnie i teraz po zgaszeniu też działa normalnie (popompuję pare razy i dopiero robi się twardy).
  6. Witam. Ja pozwolę sobie odgrzać kotleta smakującego hamulcem ręcznym. Otóż dzisiaj pojechałem samochodem jakieś 30-40 kilometrów, po czym zaparkowałem go na około 8 godzin na parkingu. Wróciłem do samochodu, odpalając go z przyzwyczajenia lewa noga na sprzęgło, prawa na hamulec i przekręcenia klucza. Ku mojemu zdziwieniu, jak nigdy, hamulca nie dało się nawet nacisnąć (był tak twardy). Po odpaleniu silnika wszystko wróciło do normy. (dodam, że przed wcześniejszym wysiadaniem z samochodu nie "pompowałem" hamulca w żaden sposób nogą). Auto hamowało i hamuje normalnie. Podczas drogi do domu do pokonania jedno skrzyżowanie z dość stromą górką, tak więc popisując się jakże wspaniałymi umiejętnościami ruszania z ręcznego, zaciągnąłem go na 3-4 "ząbki". Zwolniłem hamulec, ruszyłem, pojechałem dalej. Okazało się jednak, że na hamulcu ręcznym został luz (około 2-3cm odchylenia i dopiero łapie). Moje pytanie jest następujące: Czy twardy pedał hamulca i późniejszy luz na hamulcu ręcznym idą ze sobą jakoś w parze, czy to czysty zbieg okoliczności i poluzowanie linki ręczniaka? Skąd jednak twardy hamulec? Dodam jeszcze, że praktycznie nigdy nie zostawiam auta na postoju na ręcznym (chyba, że jest znaczny spadek terenu). Tak jednak dzisiaj nie było. Płyn wymieniany jakieś pół roku temu, dzisiaj sprawdzany, wykazało 1% więc jest ok, jego poziom - ok, klocki i tarcze (przód tył) zmieniane też pół roku albo parę miesięcy wcześniej, tak czy siak, nie mają przejechane więcej niż 25tys. Pozdrawiam
  7. wladek, zakup sobie lepiej oryginał z ASO. Na bezpieczeństwie się nie oszczędza Ja też wymieniałem kiedyś te przewody z dwóch stron. Były strasznie zapieczone z tymi metalowymi przewodami idącymi z zacisków. W rezultacie wymieniłem dwa metalowe i dwa elastyczne. Te metalowe to koszt 15zł jeden w ASO. Elastyczne to chyba 100zł za jeden. A przynajmniej będziesz miał pewność, że zatrzymasz auto jak będziesz tego potrzebował
  8. kolego jest kilka numerów maglownicy, podaj VINa to spróbujemy dojść, który jest prawidłowy
  9. kolego, podejżewam, że jest to króciec śrubowy i ma numer 028 145 786 Schemat wstawiam poniżej. Na schemacie numer 4A. Cena w ASO... około 115 zł... (zdzierstwo ;P) Pozdrawiam kolektorzturbo.pdf
  10. To raczej oznaki, że kiedyś był automat, który zamienił się w ręczniaka. Najlepiej jakbyś podał kody z wlepy z wnęki koła (o ile nie została podmieniona tudzież zniszczona) odnośnie kodu skrzyni to zobaczymy, co tam była początkowo za skrzynka.
  11. Jak widać koledze o to właśnie chodzi Takie coś jak widać do pasztetka jest Zasugerowałem się słowem SCHOWEK i tym, że kolega wspomniał o tej Jettcie i chciałem mu wcisnąć szufladę pod fotel - mój błąd. wg. ETKI (jeśli chodzi o model z opisu w profilu) to do Ciebie jest micha 06B 103 601 AQ i jest to zamiennik wycofanej wcześniej 06B 103 603 AQ, czyli ta z końcówka 603 powinna pasować.
  12. no szczerze Ci powiem, że nie wiem, ale mogę podesłać Ci schemat. Wydaje mi się jednak, że nie będzie pasowało to do Passka. W kolorze czarnym jest tylko z EOSa.
  13. MSK

    kody od poduszek

    Ja pozwolę sobie trochę odgrzać kotleta. Przy poduchach na adresie 15 wywaliło mi błąd 00532. Może być to spowodowane brakiem napięcia spowodowanym rozładowaniem i wymianą akumulatora? Czy raczej szukać przyczyny gdzieś w elektryce? Kontrolka poduch nie świeci. Tzn zapala się przy zapłonie i gaśnie później tak jak być powinno(?).
  14. No właśnie, jest do Jetty, Golfa i EOSa. Do Paska nie widzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności