Skocz do zawartości

boguslaw

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O boguslaw

  • Urodziny 20.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    boguslaw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. No to podwoiłeś wartość samochodu
  2. Stukałem w kółko na wałku rozrządu po zluzowaniu nakrętki nie mogłem go zbić a bałem się żeby nie pękło chyba na tym stożku się zapiekło czy co
  3. Panowie mam pytanie. Czy gdy pompa paliwowa jest zblokowana na kółku,koło zamachowe na zero ustawione w okienku to czy dopuszczalne jest minimalne odchylenie wałka rozrządu Tydzień temu oddałem passata 1.9 ahu do uszczelnienia całkowitego pompy z wyjęciem.Pompa już w pożądku .Silnik pali lekko przynajmniej teraz ale zauważyłem jakieś dudnienie z filtra powietrza czego wcześniej nie było.Postanowiłem sprawdzić rozrząd i właśnie nie podoba mi się ten wałek.Nie mam specjalnych blokad ale gdy zblokuje wałek dokładnie płaskownikiem i szczelinomierzami to zero na kole ucieka w prawą strone i znika w obudowie a gdy cofne silnik tak by się ukazało to wałek się ruszy w bok gdy nie jest zblokowany.Ta strona wałka od kierowcy jest 0.5 mm nad głowicą a druga strona 0.5mm pod głowicą.[Mieżone według dolnej krawędzi
  4. W nowym silniku 1.0-1.3mpa a minimalne w starym 0.75mpa.Sprawdza się na ciepłym ale nie gorącym.
  5. To chyba logiczne.Skoro miałeś dziurawą chłodnicę to nie mogłeś mieć dużego ciśnienia w układzie bo ci tamtędy po trochu z płynem uciekało.Najprawdopodobniej ta dziura w chłodnicy mogła być wywołana dużym ciśnieniem z uszkodzonej uszczelki głowicy
  6. Fakturę z warsztatu za wymianę zawieszenia oczywiście masz?
  7. Może zmierz ciśnienie oleju.Po rozgrzaniu sie oleju traci ciśnienie i niedokładnie napełnia popychacze dlatego na zimnym jest dobrze
  8. No raczej dzisiejsze serwisy to nie PGRy żeby można było części hurtowo wynosić
  9. I dlatego masz problem bo w dieslu powinno być
  10. U mnie z licznikiem 1/2 fis i z Can aktywacja tej kontrolki się nie powiodła.Podłączyłem kabel pod moduł pod kabel ten czarno- brązowy a pod licznik pod pin16 niebieskiej kostki.Gdy włącze zapłon albo odpalę samochód i otworzę bagażnik pojawia się właściwy komunikat słowny na fisie ,jest też ten pisk ale kontrolka się nie zapala.Widać ją że jest przy dobrym świetle z latarki. W tym czasie lekko żarzy się kontrolka smarowania i klocków hamulcowych.Widać tylko w pełnych ciemnościach. Dodam jeszcze że dziś pierwszy raz od kupna samochodu ujrzałem u siebie jak wygląda kontrolka smarowania.Po prostu nie pali sie ona nigdy nawet jak włączę zapłon.Sprawdzałem czujnik i kable i myślałem że może w licznikach się przepaliła ale teraz przynajmniej wiem że jest cała
  11. Oleju nie musisz spuszczać.Przegub wewnetrzny jest wypukły od strony skrzyni biegów i jeśli odkręcisz te 6 śrób od przegubu to go raczej nie wyjmiesz i najlepiej wymontować całą półoś
  12. Nie no panowie przestańcie puszczać wodze fantazji bo ktoś kto nigdy w życiu nie rozpoławiał silnika jeszcze jest gotów uwierzyć w takie głupoty że w 30 min. można wymienić wał razem z demontażem silnika Takiej roboty na pewno nie zrobi się w 30 minut
  13. Ale przecież podczas jazdy na zakręcie koła mają różną prędkość a jakoś ABS i komputer nie świruje to jak to wyjaśnić
  14. Może i rafinerie męczą się ale nie żeby zadowolić kierowców tylko ekologów przede wszystkim .Jeszcze z 15 lat temu diesla na ulicy można było poznać z daleka po tłustej plamie koło wlewu paliwa a teraz tego praktycznie nie spotyka się.Raczej nie dlatego że kierowcy uważniej tankują, tylko dlatego że ropa jest bardziej sucha i odparowuje tak prawie jak benzyna
  15. Nie jakiś wynalazek tylko bardzo dobry japoński akumulator yuasa także nie dziw sie że tyle lat kręci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności