Skocz do zawartości

Piotr1986

  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Piotr1986

  • Urodziny 29.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  • Link do tematu o samochodzie
    102025
  1. Nie jest srebrny ale ma białe soczewki. [/img] Uploaded with ImageShack.us
  2. W moim przypadku cztery górne MS wytrzymały niecałe 8tys km i wszystkie nadawały się na śmieci więc nigdy więcej tego nie kupie. Obecnie założyłem regenerowane oryginalne wahacze i dam sobie rękę uciąć że wytrzymają dłużej. Dodam że autko mam obniżone co skutkuje szybszym zużyciem elementów zawieszenia ale bez przesady żebym wymieniał zawieszenie dwa razy w roku. Pozdrawiam
  3. Dziś pracowity dzień pasztecik dostał 8 nowych wahaczy z przodu, nowe górne gumy na amorach, wyregulowałem gwint żeby się miło jeździło, wymieniłem również tuleje belki, ustawiłem zbieżność i wywaliłem zgliszcza osłony pod silnikiem (będzie trzeba kupić nową) a po wszystkim mycie i sprzątanie środka. Ogólny czas działania jakieś 7 godzin. Pozdrawiam
  4. Witam. Chciałem się dowiedzieć nr zawiasu drzwi kierowcy góra i dół do passata b5 o ile idzie je osobno kupić.
  5. Śmigam passatem z takiem silnikiem i ogólnie spalanie rzędu 7-8 litrów to norma i nie widze w tym nic złego wkońcu auto jest dosyć duże, ciężkie i mocą nie grzeszy więc coś musi palić a wszystkie historyjki że auto pali po 5litrów w mieście lepiej brać z przymrużeniem oka. Spalanie oczywiści zależy w dużej mierze od stylu jazdy i warunków używania samochodu czyli miasto-trasa, długie odcinki czy nie itp.
  6. W poprzednim aucie miałem zimówki z Markgumu i nie moge powiedzieć złego słowa wyważyły się bez problemów, nie hałasowały za bardzo, dwie zimy przejeździły i jeszcze sporo bieźnika zostało i przy tym wszystkim nie kosztowały fortuny natomiast po kupnie passata na przodzie miałem dwie prawie nowe tanie nalewki i była katastrofa opony biły pomimo że dwa razy je wyważałem, strasznie huczały, na mokrym strach było jeździć, były strasznie ciężkie. Ogólnie do dużego i cięzkiego auta jakim jest passat nigdy bym z własnej woli nie kupił nalewek lepiej dołożyć troche pieniędzy i kupić tanie nowe opony np dębice.
  7. Uploaded with ImageShack.us Tylko takiego znalazłem. Pozdrawiam
  8. Spawanie to najgłupszy pomysł jaki słyszałem przecież używana półoś to wydatek 50-100zł maksymalnie więc żaden pieniądz a przynajmniej jest bezpiecznie. Sama wymiana to też nic trudnego jak masz troche chęci i zdolności to 30 minut i po robocie.
  9. Moim faworytem jest Continental Contisportcontact miałem okazje ją porównać z innymi jak fulda,pirelli,goodyear i kilkoma innymi. Na Conti auto się świetnie prowadzi na suchym jak i na mokrym jest bardzo cicha, dobrze tłumi jedyny minus jaki zaobserwowałem to dosyć szybko się zużywa a niestety mało nie kosztuje. Pozdrawiam
  10. Z tego co sie orientuje to passat po lifcie ma szersze nadkola w porównaniu do tego przed liftem i dlatego może mieć inne ET, zawieszenie jest takie same w obu modelach. Zmiana z 15 na 16 raczej nie zmieni nic pod względem prowadzenia ani komfortu jazdy natomiast na pewno auto zyska na walorach wizualnych.
  11. Piotr1986

    Sruby do felg

    Jeżeli felgi są oryginalne to są przykęcane śrubami o długości 28mm i są sferyczne, natomiast jeżeli są to podróbki to najlepiej poczekać i wymierzyć dokładnie felge bo różnie to bywa.
  12. Magiel wyciągniesz bokiem jednak bez chociażby kanału bym się za to nie zabierał bo jest kilka śrub do odkręcenia z dołu auta chyba że chcesz leżeć pod autem i kręcić. Ustawiasz kierownice prosto rozkręcasz przekładnie wewnątrz auta śrubka na klucz 13 następnie odkręcasz i zbijasz końcówki klucz 13 i 16 dodatkowo z lewej strony rozpinałem wahacze górne długa śruba na klucz 16 dosyć upierdliwa jeżeli nigdy nie była ruszana, (rozpięcie ułatwia wyciągnięcie przekładni jednak idzie wyciągnąć również bez tego), z obu stron pościągać należy plastikowe osłonki w okienkach przez które przechodzi przekładnia montowane są na plastikowe klipsy i te należy kupić nowe bo na bank się połamią przy wyciąganiu jak to już jest zrobione to odkęcić należy przewody od wspomagania na dole przekładni bodajże na klucz 19 i 21? zostaje już tylko odkręcenie samej przekładni czyli dwie śrubki od góry są pod akumulatorem schowane i jedna od dołu auta obok wyjścia końcówki przekładni do wnętrza auta klucz do odkręcenia to z tego co pamiętam dwunastokątna 11 po tym wszystkiem wyciągasz przekładnie w lewą strone wkładasz nową skręcasz w odwrotnej kolejności zalewasz płynem do wspomagania ustawiasz geo i cieszysz się wykonaną pracą. Jeżeli coś przeoczyłem lub pomyliłem to sorry robiłem to jakiś czas temu i wszystkiego dokładnie nie pamiętam. Pozdrawiam
  13. Pierwsze słysze żeby lemforder miał w ofercie przeguby napędowe więc myśle że znajomy musiał się pomylić z nazwą części. Dobre przeguby to Spidan, Lobro, Metalli, Ruville ceny zależnie od firmy, najlepiej poczytaj na forum bo było już kilka wątków o przegubach na pewno coś znajdziesz.
  14. Kolega motylek opisał nie wiedzieć dlaczego sposób czyszczenia zacisków z tyłu natomiast pytanie było o tarcze i klocki z przodu i tam faktycznie jest potrzebny imbus 7 a nie klucz 13 co do smarowania to tylko smar sylikonowy ponieważ od miedzianego czy grafitowego guma się niszczy. Piter najlepiej ściągnij zacisk sprawdź czy klocki są luźne, czy tłoczek prawidłowo pracuje, sprawdź stan gumowych prowadnic w zacisku bo właśnie z nimi jest często problem gdyż się zużywają i zacisk podczas hamowania się przechyla co skutkuje nierównym dociskaniem klocka do tarczy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności