bmateuszd Zgłoś #1081 Napisano 19 Grudnia 2014 Maż kłopoty z odpalaniem? Poczekaj na przymrozki. A czy grzeje czy nie to w jaki sposób kontrolujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1082 Napisano 19 Grudnia 2014 problem z odpaleniem gdy wystygnie. jak były przymrozki właśnie najgorzej. kontrolka błyśnie a nie słychać cyknięcia przekaźnika, prąd nie dochodzi do świec.wogóle sie tam nie pojawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #1083 Napisano 19 Grudnia 2014 witam , termostat wymieniony, na desce 90 na vagu engine 77 na instr.75 czy tak powinno byc , jezdzic dalej i dac se spokoj czy walniety czujnik, odpala normalnie ,spalanie srednie 6.5-7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1084 Napisano 19 Grudnia 2014 na desce 90 na vagu engine 77 na instr.75 czujnik do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1085 Napisano 19 Grudnia 2014 spostrzeżenie na Vagu przy odpięciu czujnika temp. płynu Ecu widzi temperature paliwa przy odpięciu czujników temp paliwa i cieczy Ecu widzi temp. -5st. a wszędzie piszą że powinien widzieć -40 jaki byłby z tego wniosek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1086 Napisano 19 Grudnia 2014 (edytowane) to dlaczego do cholery nie grzeje świec po zapłonie przy wpiętym czujniku?Bo jest za ciepło. Do kitu zima w tym(i nie tylko tym) roku. Serio. Potraktuj wyjęty czujnik(ale wpięty w instalację) np. tym http://www.tme.eu/pl/details/prf-101e_520/preparaty-chemiczne-pozostale/prf/ lub przyłóż do niego lód. Świece powinny zadziałać. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1087 Napisano 20 Grudnia 2014 przed chwilą zrobiłem pomiar, na zewnątrz +2st. termometr w zderzaku 2st czujnik paliwa 2.7st zasysane powietrze 3.6 czujnik temp.cieczy 3.6 skacze do 4.5 i tak na zmiane czujnik na zegary 2st. świeczek nie uruchamia, przy odpięciu czujnika załącza świece Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #1088 Napisano 20 Grudnia 2014 A ma kto dostęp do dobrych sprawdzonych części bo czujnik bym zakupił no najlepiej oryginał w dobrej cenie :mlask ja kupiłem jakis za 30 zł przed nagrzaniem różnica 7C licznik i 3C ECU po nagrzaniu 90 licznik i 108 ECU dziwne to oczywiście pomiar vag Ja też miałem problem z czujnikiem i tylko ori się sprawdził, kupowałem u kolegi z forum co handluje częściami i płaciłem coś ok. 80 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #1089 Napisano 20 Grudnia 2014 wiem że powyżej 5 nie grzeje, u mnie też nie grzeje poniżej 5st. Z tym sie niezgodze ze powyzej 5 stopni nie grzeja bynajmniej u mnie wczoraj było 8 stopni w garazu samochód po nocy i normalnie grzał swieczki przekaznik cyknał po odpaleniu dogrzxewał tylko chwilowo w komorach... Wiec jak to jest kto ma racje ?? W lato na pewno nie grzeje mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #1090 Napisano 20 Grudnia 2014 ale przewody mam zimne tak jakby nie otwieral termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1091 Napisano 20 Grudnia 2014 termostat wymieniony, na desce 90 na vagu engine 77 na instr.75 czy tak powinno byc , jezdzic dalej i dac se spokoj czy walniety czujnik, odpala normalnie ,spalanie srednie 6.5-7 Dać se spokój Termostat na duży obieg otwiera sie chyba powyżej 85. A jak chłodnica nie daje rady, to wtedy włącza sie dodatkowo wentylator. Wiec sądzę, ze jest OKEY. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #1092 Napisano 20 Grudnia 2014 czujnik do wymiany ale po dynamicznej jezdzie mam 88 na vagu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolsxp Zgłoś #1093 Napisano 20 Grudnia 2014 Widzialem ten schemat. a klapka dziala 444 00 czyli zero bledów a nie dodalem ze jak weze mam gorace przy nagrzewnicy to nagrzewnica zimna ale czasami cos zalapie jak sprawdzalem na komputerze to jakby temp ktora daje sygnal do komputera auta jak sie zwieksza to i cieplo sie robi a tak to caly czas stoi 30 +/- 3-4 stopnie ale lodowka a dzis po wymianie pompy kpl rozrzad + przy pasku wieloklinowym napinacz rolki paski i olej wymieniony i nadal zimno. Dodam, ze dzis po wymianie sprawdzalem na kompie i dziwnie temp sie pokazywaly na wskazowce juz 80 a na kompie 67 lecz po czasie sie wynormowalo ale az taka rozbieznosc powinna byc? a 2 temp to nim 90 bylo na wskazowce to tamta 30 nie miala nawet. czujnik termostat byl wymieniany czy cos z kostka? kable? juz nie mam pojecia co w pon. jade do kolegi co ma taki sam silnik zobaczyc jak to u niego wszystko wyglada. i pod kompa podepne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1094 Napisano 20 Grudnia 2014 (edytowane) przed chwilą zrobiłem pomiar, na zewnątrz +2st. termometr w zderzaku 2st czujnik paliwa 2.7st zasysane powietrze 3.6 czujnik temp.cieczy 3.6 skacze do 4.5 i tak na zmiane czujnik na zegary 2st. świeczek nie uruchamia, przy odpięciu czujnika załącza świece Skoro piszesz, że test elementów załącza świeczki, to oznacza, że układ jest sprawny, lecz z jakiś powodów nie są spełnione poniższe wymogi w engine 08/016: Okienko nr 1 - obciążenie alternatora ma być <50%, ale spotkałem się z obciążeniem nawet 80% i podgrzewacz działał. Okienko nr 2 wskazuje stan poszczególnych elementów. "0" oznacza spełnienie warunku, "1" brak: Od lewej: - bez znaczenia/może być 1 - bez znaczenia/może być 1 - uszkodzony czujnik płynu G62 lub powietrza w dolocie G72 - silnik uruchomiony >10s - obroty silnika >903 (czasem muszą być wyższe) - napięcie aku >9V - uszkodzony alternator - temp. płynu <70st., a temp. powietrza w dolocie podczas uruchamiania <5st. Okienko nr 3 - stan grzałek, czyli "1" włączona grzałka, 0 wyłączona grzałka/grzałki: 00 świece nie grzeją 01 grzeje Lo (1 świeca) 10 grzeje Hi (2 świece) 11 grzeje Hi i Lo (3 świece). Należy wsiąść tez pod uwagę, że może twoja mapa podgrzewacza byc napisana dla niższych temp., dlatego nie staruje podgrzewacz przy podanych przez ciebie temperaturach. Podaj numer ecu, a najlepiej podeślij zrzut twojego softu, to zobaczę co i jak. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #1095 Napisano 20 Grudnia 2014 Masz może linka lub namiary ? Ja kupowałem u tego kolegi http://forum.vw-passat.pl/threads/42335-Nowe-cz%C4%99%C5%9Bci-do-VW-Rozrz%C4%85d-OE-VW-038198119A-330PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1096 Napisano 21 Grudnia 2014 DAREK_S tak dla upewnienia się mówimy o świecach żarowych silnika potrzebnych do jego uruchomienia bo odniosłem wrażenie że piszesz o dogrzewaczu płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1097 Napisano 21 Grudnia 2014 Pisałem o dogrzewaczu. Jeśli mowa o grzaniu świec żarowych przed rozruchem i po rozruchu, to są odpowiednie mapy za te czasy odpowiadające. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1098 Napisano 21 Grudnia 2014 sprawdziłem już wszystko łącznie z przekaźnikiem 103. cała istalacja świec jest sprawna. na wpiętym czujniku temperatury cieczy ECU ni podaje sygnału masowego sterującego pracą przekaźnika. na wypiętym wszystko działa, w teście wykonawczym Vaga również,przekaźnik pięknie cyka i daje prąd na świece toteż kabelek od sterowania jest sprawny. czyżby nowy ori czujnik z ASO za 160!!!zł byl do d..py? skoro tak to czemu podaje właściwe temperatury i nie ma z nim jak również na starym czujniku żadnych problemów oprócz grzania świec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #1099 Napisano 22 Grudnia 2014 Michał mam dokładnie ten sam problem co Ty tylko że w silniku AWX. Dwa tygodnie temu też wymieniłem czujnik temp. płynu na oryginalny z ASO mimo iż stary pokazywał prawidłowe temp. Jednak po odpięciu go samochód odpalił idealnie, więc go wymieniłem. Niestety na nowym nic się nie zmieniło. Dalej za krótko grzeje świece i ciężko zapala. Teraz mam dwa sprawne czujniki i dalej problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #1100 Napisano 22 Grudnia 2014 Zerknij na wtyczkę,potrafi być "zielona".W materii czujników naprawdę straciłem zdanie,co czujnik,to inne wskazanie.Materia czujników zespolonych to ciężka sprawa w VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach