Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie problem z długim rozruchem czli to ze długo krecił zanim zapalił rozwiązany ..... Wymiana rozrusznika i uszczelki na pompkach wczesniej robiłem regeneracje rozrusznika niby nowe tulejki i szczotki a jednak cos nie tak było .... bo niby krecił ok ale z 4-5 obrotów zanim zaskoczył na swiezym rozruszniku 1,5 max 2 obrót juz pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem wam jaki ja mam problem z odpalaniem :),, w moim kochanym AFN wymienilem swiczki na nowe BOSH -5 , niewazne czy czekam az kontrolka zgasnie czy sam od razu go pokrece odpala po 2-3 sek krecenia ,stare swieczki mimo ze spalone 3 odpalal po 1 sek , wiec nie kupujcie nigdy swieczek bosh bo to porazka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spójrzcie jak odpala moje AHU na gorącym silniku, może ktoś ma pomysł dlaczego nim tak szarpie i co to za dźwięk słychać jak już silnik załapuje?

[video=youtube;ah2oh7ic-vQ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spójrzcie jak odpala moje AHU na gorącym silniku, może ktoś ma pomysł dlaczego nim tak szarpie i co to za dźwięk słychać jak już silnik załapuje?

[video=youtube;ah2oh7ic-vQ]

Myślę że nim tak telepie ponieważ mogą być zużyte poduszki silnika i skrzyni biegów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy telepałoby chyba też na zimnym, a to zdarza się wyłącznie na gorącym i to nie zawsze. Na dodatek występuje ten dźwięk jakby coś grzechotało :wsciekly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pupi

Witam.

Kupiłem Passata B5 2004 rok 2,0L TDI.

Jest problem z odpalaniem .Zaprowadziłem go do serwisu gdzie stwierdzono brak płynu uszlachetniającego do paliwa.Powiedziano mi że ten samochód posiada jakiś zbiorniczek na tyle samochodu na ten właśmnie płyn i kosztuje on za 4 litry 1000 zł.

Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy faktycznie trzeba ten płyn uzupełniać i gdzie ten zbiorniczek się znajduje i czy jest jakiś tańszy i jak się nazywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Kupiłem Passata B5 2004 rok 2,0L TDI.

Jest problem z odpalaniem .Zaprowadziłem go do serwisu gdzie stwierdzono brak płynu uszlachetniającego do paliwa.Powiedziano mi że ten samochód posiada jakiś zbiorniczek na tyle samochodu na ten właśmnie płyn i kosztuje on za 4 litry 1000 zł.

Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy faktycznie trzeba ten płyn uzupełniać i gdzie ten zbiorniczek się znajduje i czy jest jakiś tańszy i jak się nazywa?

Pierwsze słyszę o czymś takim:oszit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłączę się do tematu. Mam czasami problem z odpaleniem silnika a mianowicie przez jakiś czas ( tydzień , dwa jest dobrze) silnik odpala elegancko a czasem jak mu coś najdzie to nie chce odpalić. Tak jakby dostawał jakiegoś odcięcia. Rozrusznik kręci , z wydechu czuć zapach benzyny a silnik nie odpala. Pojazd to Passat 3BG 2.3 v5 170km(AZX)

Co może być tego przyczyną ?

Edytowane przez Marek_r23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dołącze się do tego tematu , posiadam passata b3 2.0E 115KM z gazem. Problem polega na tym że nie odpala paliwo dochodzi , rozrusznik kręci , tylko robia się dziwne wystrzały przez wydech . Passat z tego powodu stoi już 3 lata. Łączyłem się vagiem ale bez skutku nie morzna nawiązać połączena ze sterownikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego nie ten dział, to dział B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam starałem się przesortować to forum ale nie odnalazłem tego co szukałem jestem właścicielem B5FL 130km po lifcie z 2001 roku i od pewnego czasu trapi mnie coś takiego:

jak samochód postoi kilka dni to ciężko odpalić i muszę go chechłać i po jakimś tam czasie załapie... natomiast jeśli jest jeżdżone z dnia na dzień to odpala na raz...

co to może być zapowietrza się ? pompka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Też chciałbym podpiąć się pod temat. Od 5 lat jestem posiadaczem B5FL 2.5 180KM, 4x4 z silnikiem BDH.

 

Mój problem z odpalaniem jest nieco inny niż te, które pojawiały się na forum. Otóż samochód ma problem z zapaleniam w ściśle określonych okolicznościach - tylko jak jest "letni". Po nocy, nawet bardzo mroźnej samochód odpala bez problemu, tak samo jak jest ciepły. Problem pojawia się tylko wtedy kiedy nie jest wystarczająco ciepły żeby wystartować bez podgrzania świec żarowych.

 

Świece działają, wymieniony był też czujnik temperatury cieczy. Kompletny rozrząd był wymieniany 10.000km temu. Jak odłącze czujnik (komputer myśli, że samochód jest zimny i włączą się świece) to odpala od razu. Co ważne nie ma żadnych błędów na komputerze, nie występują też żadne problemy podczas jazdy (spadki mocy, nierówne obroty, dymienie, itp). Jedyna rzecz, którą obserwuje to, to że bardzo szybko gaśnie kontrolka świec żarowych bez względu na temperaturę silnika. Tak było od początku więc nie wiem czy to normalne.

 

Bardzo proszę o pomoc bo mechaniory rozkładają ręce albo chcą robić proteze, która za każdym razem będzie włączała świece. Wieże, że jest jakieś logiczne wytłumaczenie tego problemu i tym samym metoda na jego rozwiązanie.

 

Pozdrawiam,

Michał

Edytowane przez mscream

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świece załączają się na dłużej przy minusowych tem. przy plusowej tem. mignie tylko kontrolka na sekundę - to jest normalne.

jak masz problem z odpalaniem na nie dogrzanym motorze podnieś mu vag-iem dawkę startową na probe- silnik-login 12233-adaptacja(01)-kanał 5 i podnoś wartość na max jak pomoże to zostaw i będzie dobrze. Na lekko ciepłym moto za nic nie załączą się świeczki

http://forum.vw-passat.pl/threads/23875-Dawka-rozruchowa-%28startowa%29-paliwa?p=249007&viewfull=1#post249007

 

Witam starałem się przesortować to forum ale nie odnalazłem tego co szukałem jestem właścicielem B5FL 130km po lifcie z 2001 roku i od pewnego czasu trapi mnie coś takiego:

jak samochód postoi kilka dni to ciężko odpalić i muszę go chechłać i po jakimś tam czasie załapie... natomiast jeśli jest jeżdżone z dnia na dzień to odpala na raz...

co to może być zapowietrza się ? pompka?

 

układ zasilania paliwem do przeglądu ,paliwo za pewnie się cofa, zrób testa postaw go przodem w dół z dość dobrej górki na te kilka dni - jak odpali bez problemu to na 100% problem w tym, teraz to tylko szukać co nie trzyma -zaworek, pompa vacum czy mała dziurka/nieszczelność na łączeniu gdzieś. Jak nie masz możliwości z górki postawić to wymień wężyk od filtra do vacum (zasilanie) na przeźroczysty, oraz od filtra do tych na środku silnika ( koło egr.)-powrót i zasilanie i po tych kilku dniach jeden kręci drugi patrzy czy lecą bąble powietrza. Wężyk 8-mka średnica jak już byś kupował to ułatwię + opaski x6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź - spróbuję. Swoją drogą początek problemów zbiegł się dziwnie z wymianą rozrządu. Mechanik sprawdzał i podobno rozrząd nie przeskoczył. Z tego co czytałem przy wymianie powinien jeszcze sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku. Czy to może mieć wpływ na zapalanie nie powodując jednocześnie problemów przy jeździe?

 

Co do świec i kontrolki to napisałem o tym bo kontrolka gaśnie szybko niezależnie od tego jaka jest temp. na zewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie był problem z odpalaniem .... wymiana uszczelek na pompkach ... regeneracja rozruszniak ... nowy czujnik cieczy .. i bez poprawy i co sie okazało ze jednak rozrusznik ... po mimo nowych tulejek i szczotek niby krecił szybko ale to nie było to po załozeniu innego rozrusznika auto na dotyk pali tak samo na ciepłym jak po całej nocy przy - 16 niby nic a rozrusznik był wszystkiemu winien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może wystarczyło przestawić mu mapę z automatu i przy mniejszych obrotach by sobie już dawkę podawał a nie od osiągnięcia pewnego pułapu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko bo nigdzie nie mogę tego znaleźć. Jakie są objawy uszkodzonego czujnika g72/71 czyli czujnika ciśnienia doładowania? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam pytanko bo nigdzie nie mogę tego znaleźć. Jakie są objawy uszkodzonego czujnika g72/71 czyli czujnika ciśnienia doładowania? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki
Np. http://forum.vw-passat.pl/threads/6293-G71-G72?p=132177&viewfull=1#post132177

:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności