bolooo17 Zgłoś #781 Napisano 7 Lutego 2013 u mnie problem z długim rozruchem czli to ze długo krecił zanim zapalił rozwiązany ..... Wymiana rozrusznika i uszczelki na pompkach wczesniej robiłem regeneracje rozrusznika niby nowe tulejki i szczotki a jednak cos nie tak było .... bo niby krecił ok ale z 4-5 obrotów zanim zaskoczył na swiezym rozruszniku 1,5 max 2 obrót juz pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #782 Napisano 7 Lutego 2013 powiem wam jaki ja mam problem z odpalaniem ,, w moim kochanym AFN wymienilem swiczki na nowe BOSH -5 , niewazne czy czekam az kontrolka zgasnie czy sam od razu go pokrece odpala po 2-3 sek krecenia ,stare swieczki mimo ze spalone 3 odpalal po 1 sek , wiec nie kupujcie nigdy swieczek bosh bo to porazka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #783 Napisano 8 Lutego 2013 Spójrzcie jak odpala moje AHU na gorącym silniku, może ktoś ma pomysł dlaczego nim tak szarpie i co to za dźwięk słychać jak już silnik załapuje? [video=youtube;ah2oh7ic-vQ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #784 Napisano 8 Lutego 2013 Spójrzcie jak odpala moje AHU na gorącym silniku, może ktoś ma pomysł dlaczego nim tak szarpie i co to za dźwięk słychać jak już silnik załapuje?[video=youtube;ah2oh7ic-vQ] Myślę że nim tak telepie ponieważ mogą być zużyte poduszki silnika i skrzyni biegów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #785 Napisano 8 Lutego 2013 Wtedy telepałoby chyba też na zimnym, a to zdarza się wyłącznie na gorącym i to nie zawsze. Na dodatek występuje ten dźwięk jakby coś grzechotało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pupi Zgłoś #786 Napisano 8 Lutego 2013 Witam. Kupiłem Passata B5 2004 rok 2,0L TDI. Jest problem z odpalaniem .Zaprowadziłem go do serwisu gdzie stwierdzono brak płynu uszlachetniającego do paliwa.Powiedziano mi że ten samochód posiada jakiś zbiorniczek na tyle samochodu na ten właśmnie płyn i kosztuje on za 4 litry 1000 zł. Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy faktycznie trzeba ten płyn uzupełniać i gdzie ten zbiorniczek się znajduje i czy jest jakiś tańszy i jak się nazywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #787 Napisano 8 Lutego 2013 Witam.Kupiłem Passata B5 2004 rok 2,0L TDI. Jest problem z odpalaniem .Zaprowadziłem go do serwisu gdzie stwierdzono brak płynu uszlachetniającego do paliwa.Powiedziano mi że ten samochód posiada jakiś zbiorniczek na tyle samochodu na ten właśmnie płyn i kosztuje on za 4 litry 1000 zł. Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy faktycznie trzeba ten płyn uzupełniać i gdzie ten zbiorniczek się znajduje i czy jest jakiś tańszy i jak się nazywa? Pierwsze słyszę o czymś takim:oszit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #788 Napisano 8 Lutego 2013 Pierwsze słyszę o czymś takim http://forum.vw-passat.pl/threads/16912-plyn-do-filtra-czastek-stalych-prosze-o-pomoc?highlight=ADBLUE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #789 Napisano 12 Lutego 2013 (edytowane) Witam, podłączę się do tematu. Mam czasami problem z odpaleniem silnika a mianowicie przez jakiś czas ( tydzień , dwa jest dobrze) silnik odpala elegancko a czasem jak mu coś najdzie to nie chce odpalić. Tak jakby dostawał jakiegoś odcięcia. Rozrusznik kręci , z wydechu czuć zapach benzyny a silnik nie odpala. Pojazd to Passat 3BG 2.3 v5 170km(AZX) Co może być tego przyczyną ? Edytowane 12 Lutego 2013 przez Marek_r23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati8994 Zgłoś #790 Napisano 18 Lutego 2013 Witam dołącze się do tego tematu , posiadam passata b3 2.0E 115KM z gazem. Problem polega na tym że nie odpala paliwo dochodzi , rozrusznik kręci , tylko robia się dziwne wystrzały przez wydech . Passat z tego powodu stoi już 3 lata. Łączyłem się vagiem ale bez skutku nie morzna nawiązać połączena ze sterownikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #791 Napisano 18 Lutego 2013 kolego nie ten dział, to dział B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati8994 Zgłoś #792 Napisano 19 Lutego 2013 TO sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zabayo Zgłoś #793 Napisano 21 Lutego 2013 Witam starałem się przesortować to forum ale nie odnalazłem tego co szukałem jestem właścicielem B5FL 130km po lifcie z 2001 roku i od pewnego czasu trapi mnie coś takiego: jak samochód postoi kilka dni to ciężko odpalić i muszę go chechłać i po jakimś tam czasie załapie... natomiast jeśli jest jeżdżone z dnia na dzień to odpala na raz... co to może być zapowietrza się ? pompka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mscream Zgłoś #794 Napisano 21 Lutego 2013 (edytowane) Witam, Też chciałbym podpiąć się pod temat. Od 5 lat jestem posiadaczem B5FL 2.5 180KM, 4x4 z silnikiem BDH. Mój problem z odpalaniem jest nieco inny niż te, które pojawiały się na forum. Otóż samochód ma problem z zapaleniam w ściśle określonych okolicznościach - tylko jak jest "letni". Po nocy, nawet bardzo mroźnej samochód odpala bez problemu, tak samo jak jest ciepły. Problem pojawia się tylko wtedy kiedy nie jest wystarczająco ciepły żeby wystartować bez podgrzania świec żarowych. Świece działają, wymieniony był też czujnik temperatury cieczy. Kompletny rozrząd był wymieniany 10.000km temu. Jak odłącze czujnik (komputer myśli, że samochód jest zimny i włączą się świece) to odpala od razu. Co ważne nie ma żadnych błędów na komputerze, nie występują też żadne problemy podczas jazdy (spadki mocy, nierówne obroty, dymienie, itp). Jedyna rzecz, którą obserwuje to, to że bardzo szybko gaśnie kontrolka świec żarowych bez względu na temperaturę silnika. Tak było od początku więc nie wiem czy to normalne. Bardzo proszę o pomoc bo mechaniory rozkładają ręce albo chcą robić proteze, która za każdym razem będzie włączała świece. Wieże, że jest jakieś logiczne wytłumaczenie tego problemu i tym samym metoda na jego rozwiązanie. Pozdrawiam, Michał Edytowane 21 Lutego 2013 przez mscream Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #795 Napisano 21 Lutego 2013 świece załączają się na dłużej przy minusowych tem. przy plusowej tem. mignie tylko kontrolka na sekundę - to jest normalne. jak masz problem z odpalaniem na nie dogrzanym motorze podnieś mu vag-iem dawkę startową na probe- silnik-login 12233-adaptacja(01)-kanał 5 i podnoś wartość na max jak pomoże to zostaw i będzie dobrze. Na lekko ciepłym moto za nic nie załączą się świeczki http://forum.vw-passat.pl/threads/23875-Dawka-rozruchowa-%28startowa%29-paliwa?p=249007&viewfull=1#post249007 Witam starałem się przesortować to forum ale nie odnalazłem tego co szukałem jestem właścicielem B5FL 130km po lifcie z 2001 roku i od pewnego czasu trapi mnie coś takiego:jak samochód postoi kilka dni to ciężko odpalić i muszę go chechłać i po jakimś tam czasie załapie... natomiast jeśli jest jeżdżone z dnia na dzień to odpala na raz... co to może być zapowietrza się ? pompka? układ zasilania paliwem do przeglądu ,paliwo za pewnie się cofa, zrób testa postaw go przodem w dół z dość dobrej górki na te kilka dni - jak odpali bez problemu to na 100% problem w tym, teraz to tylko szukać co nie trzyma -zaworek, pompa vacum czy mała dziurka/nieszczelność na łączeniu gdzieś. Jak nie masz możliwości z górki postawić to wymień wężyk od filtra do vacum (zasilanie) na przeźroczysty, oraz od filtra do tych na środku silnika ( koło egr.)-powrót i zasilanie i po tych kilku dniach jeden kręci drugi patrzy czy lecą bąble powietrza. Wężyk 8-mka średnica jak już byś kupował to ułatwię + opaski x6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mscream Zgłoś #796 Napisano 21 Lutego 2013 Dzięki za podpowiedź - spróbuję. Swoją drogą początek problemów zbiegł się dziwnie z wymianą rozrządu. Mechanik sprawdzał i podobno rozrząd nie przeskoczył. Z tego co czytałem przy wymianie powinien jeszcze sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku. Czy to może mieć wpływ na zapalanie nie powodując jednocześnie problemów przy jeździe? Co do świec i kontrolki to napisałem o tym bo kontrolka gaśnie szybko niezależnie od tego jaka jest temp. na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #797 Napisano 24 Lutego 2013 u mnie był problem z odpalaniem .... wymiana uszczelek na pompkach ... regeneracja rozruszniak ... nowy czujnik cieczy .. i bez poprawy i co sie okazało ze jednak rozrusznik ... po mimo nowych tulejek i szczotek niby krecił szybko ale to nie było to po załozeniu innego rozrusznika auto na dotyk pali tak samo na ciepłym jak po całej nocy przy - 16 niby nic a rozrusznik był wszystkiemu winien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #798 Napisano 24 Lutego 2013 a może wystarczyło przestawić mu mapę z automatu i przy mniejszych obrotach by sobie już dawkę podawał a nie od osiągnięcia pewnego pułapu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych86 Zgłoś #799 Napisano 13 Marca 2013 Witam, mam pytanko bo nigdzie nie mogę tego znaleźć. Jakie są objawy uszkodzonego czujnika g72/71 czyli czujnika ciśnienia doładowania? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #800 Napisano 13 Marca 2013 Witam, mam pytanko bo nigdzie nie mogę tego znaleźć. Jakie są objawy uszkodzonego czujnika g72/71 czyli czujnika ciśnienia doładowania? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękiNp. http://forum.vw-passat.pl/threads/6293-G71-G72?p=132177&viewfull=1#post132177:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach