Skocz do zawartości

mscream

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mscream

  • Urodziny 12.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
  • Rok produkcji
    2004
  1. Dzięki za hint ale w podanym przez Ciebie wątku nie ma rozwiązania. Podobnie jak autor postu próbowałem podanych rozwiązań i kodów. IMHO wina jest w nieodpowiednim kodzie do tego silnika. Kody, które znalazłem są ewidentnie do silników 4 cylindrowych.
  2. Spróbowałem pójść za Twoją radą. Niestety login 12233 nie pasuje do mojego silnika/sterownika. Szperałem nieco w necie i podobno kod 12233 jest do TDI 4 cylindrowych. Nigdzie nie znalazłem kodu dla 2.5 TDI. Podpowie ktoś ? Dzięki, M.
  3. Dzięki za podpowiedź - spróbuję. Swoją drogą początek problemów zbiegł się dziwnie z wymianą rozrządu. Mechanik sprawdzał i podobno rozrząd nie przeskoczył. Z tego co czytałem przy wymianie powinien jeszcze sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku. Czy to może mieć wpływ na zapalanie nie powodując jednocześnie problemów przy jeździe? Co do świec i kontrolki to napisałem o tym bo kontrolka gaśnie szybko niezależnie od tego jaka jest temp. na zewnątrz.
  4. Witam, Też chciałbym podpiąć się pod temat. Od 5 lat jestem posiadaczem B5FL 2.5 180KM, 4x4 z silnikiem BDH. Mój problem z odpalaniem jest nieco inny niż te, które pojawiały się na forum. Otóż samochód ma problem z zapaleniam w ściśle określonych okolicznościach - tylko jak jest "letni". Po nocy, nawet bardzo mroźnej samochód odpala bez problemu, tak samo jak jest ciepły. Problem pojawia się tylko wtedy kiedy nie jest wystarczająco ciepły żeby wystartować bez podgrzania świec żarowych. Świece działają, wymieniony był też czujnik temperatury cieczy. Kompletny rozrząd był wymieniany 10.000km temu. Jak odłącze czujnik (komputer myśli, że samochód jest zimny i włączą się świece) to odpala od razu. Co ważne nie ma żadnych błędów na komputerze, nie występują też żadne problemy podczas jazdy (spadki mocy, nierówne obroty, dymienie, itp). Jedyna rzecz, którą obserwuje to, to że bardzo szybko gaśnie kontrolka świec żarowych bez względu na temperaturę silnika. Tak było od początku więc nie wiem czy to normalne. Bardzo proszę o pomoc bo mechaniory rozkładają ręce albo chcą robić proteze, która za każdym razem będzie włączała świece. Wieże, że jest jakieś logiczne wytłumaczenie tego problemu i tym samym metoda na jego rozwiązanie. Pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności