Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problemy z odpaleniem zimnego passata musze troche pokrecic zeby odpalił potem pali od strzala do momentu wychlodzenia .Wymieniłem swiece zarowe (dwie były spalone 2 mocno okopcone) ale po tym nic sie nie zmienilo a moze nawet na gorsze .Mam kabel vag moge podlaczyc na zimnym tylko powiedzcie co mam sprawdzic . Z góry dzieki za pomoc

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie przytrafiła się również podobna sytuacja dzisiaj rano. Mróz z -10 na dworze, przy zapalaniu kręcił chyba z dobrych 10 sek nim zaskoczył... tak jest codziennie z rana, potem jak już się silnik nagrzeje to odpala tak jak powinien. Jeżdżę z jedna przepaloną świecą, bo sprawdzałam i pewnie ma ona duże znaczenie w odpalaniu, a już zwłaszcza po 6 rano, ale to dłuuuuuuugie kręcenie z rana mnie przeraża

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić czujnik temperatury silnika na VAGu. Może przekłamuje, stąd kłopoty z odpalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz sprawdzić czujnik temperatury silnika na VAGu. Może przekłamuje, stąd kłopoty z odpalaniem.

 

Gdzie to sprawdzic vagiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Najlepiej odepnij od niego wtyczkę i zaobserwuj czy coś się zmienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Najlepiej odepnij od niego wtyczkę i zaobserwuj czy coś się zmienia

 

 

Gdzie jest ta wtyczka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tylnej części bloku silnika patrząc od przodu pojazdu.Zdejmij osłonę silnika,wtyczka jest zabezpieczona spinką,znajdziesz bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grupie 007 temperatury przy zimnym silniku powinny byc zblizone do temperatury otoczenia ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodaje screeny z bloku 003 i 007

 

http://zapodaj.net/06f5ee70613bb.png.html

 

http://zapodaj.net/0d484b1ebd339.png.html

 

Dodam ze temperatura na desce wskazywała 0,5 stopnia samochod stal dzien i noc nie ruszany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gra:ok

 

 

Czyli co moze byc nie tak ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema , zaczne od tego ze przy -11 zaczeło mi auto gasnąć podczas jazdy , wpierw wymieniłem filtr paliwa , problem sie nie zmienił to przeczyściłem ssaka oraz przwody paliwowe , było lepiej do dzisiejszego dnia po całodniowym jezdzeniu autem gdzie nei bylo zadnego problem w pewnym momencie nie chciał odpalć kręcił kręcił a potem klekoczacym tonem odpalił .. co może być tego przyczyna?? w vagu błedów mi nie wyrzuca..

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki masz filtr paliwa?

wkrecany w glowiczke czy zwykly przelotowy

jak wkrecany w glowiczke to moze glowiczka pekla wiec kup zwyklu z wlotem/wylotem rurkowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pewnie głupie pytanie ale może paliwo ujowe jest i po pewnym czasie przytyka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie w tych temperaturach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie masz racje, ja to jeszcze bym sprawdził czy paliwo normalnie idzie do filtra i czy układ się nie zapowietrza, bo jakby rozrząd skoczył to problem byłby cały czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ci nastawnik klęka. Co prawda u mnie poświrował na odcinku 10km i auto już nie odpaliło. Zaczęło się od braku mocy późnij szarpania i bardzo ciężko było odpalić auto. (piszę o Audi a4 b5 z silnikiem 1z czyli prawie twoje AHU)

Edytowane przez kbc85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaczęło się od braku mocy późnij szarpania i bardzo ciężko było odpalić auto. (piszę o Audi a4 b5 z silnikiem 1z czyli prawie twoje AHU)

 

Tego nie mam..

 

 

jaki masz filtr paliwa?

wkrecany w glowiczke czy zwykly przelotowy

jak wkrecany w glowiczke to moze glowiczka pekla wiec kup zwyklu z wlotem/wylotem rurkowym

 

Wkręcany od dołu w głowiczkę .. na starym filtrze i nowym było to samo .. filtr manna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności