Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałeś to, co mówiłem? Widzę,że kombinujesz jak się da, a ogarnąć to można szybko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzałeś to, co mówiłem? Widzę,że kombinujesz jak się da, a ogarnąć to można szybko...

 

Marcin ja wiem że można ogarnąć to szybko tak jak wczoraj mówiłeś ale to jest cieżkie do wyłapania bo odpala bez problemu aktualnie ale podczas jazdy dzis zabierało turbo , a później paliwo.. w vagu wyrzuciło 00550

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a później paliwo.. w vagu wyrzuciło 00550

łap ściągawkę:

00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.

- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku

- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy

- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa

- powietrze w ukł. zasilania paliwem

- przestawiony poczatek wtrysku

 

Możliwe sposoby usunięcia usterki:

- sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80

- wyregulować początek wtrysku

- zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie skupil na ukladzie zasilania

bo jajprosciej i najlatwiej w domowych sposobach

na poczatek szczelnosc rurki zbiornik-silnik (szybkozlaczka moze nie trzymac przy zbiorniku i sie zapowietrza)

caly filtr z glowiczka (sprawdz uszczelke pod ta sruba co sie zalewa filtr)

i ogolnie wszystkie zlaczki-auto ma pare lat juz wiec uczczelki/obejmy moga puszczac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jak w temacie mam problem z odpaleniem silnika AGZ stary AZX. Chodzi o to że nie odpala w ogóle. Jeszcze nie dawno zapalił za 5 6 7( częściej od razu) razem teraz stoi u mechaników i nic, nie chce odpalić. Kręci rozrusznik i tyle. Na początku błędów było podobno co niemiara. Błędy dotyczyły silnika było ich sporo ale nie jestem w stanie powiedzieć co i jak bo auto zostało oddane przez moją siostrę do mechanika we Wrocławiu. ( ja Cz-wa) I teraz pytanie pierwsze:

Co może być przyczyną? Czy można go szybko odpalić i sprowadzić auto do Cz-wy w celu zdiagnozowania problemu. Najlepiej tak do 11? Bo jak odpali to już chodzi dobrze. Bo tak się zdarzało. I wtedy bez gaszenia można by przyjechać do Cz-wy i wtedy już ja będę kombinował.

i Pytanie nr 2:

Czy ktoś z uprzejmych forumowiczów mieszkających we Wrocławiu coś poradzić w tej sprawie podjechać sprawdzić kompa, doradzić coś co moze być przyczyną, naprawić cokolwiek? aha i jeszcze jedno czy jest w stanie to zrobić jutro?

A może ktoś miał podobny problem i może zaradzić od ręki.

 

Jutro z rana będe rozmowiał z mechnikiem u którego stoi auto. Będe wiedział więcej szczegów ale chętnie zobacze pytanie o co pytać już dziś.

A moze ktoś poradzi dobrego mechanika we Wrocku.

nadmienie tylko że auto było u mechanika który stwierdził zalany komputer zainkasował 250 zł i po tygodniu problem wrócił.

Ale tym razem na dobre ze już nie odpala w ogóle.

Prosze o pilną pomoc.

 

Podobno z tego co wiem pierwszy mechanik oraz drugi (elektryk) sprawdzili wszystko i nic(nawet nie ma żadnych błędów, a nie odpala). Ale to jest relacja mojej siostry, jutro ( a właściwie dziś) będe wiedział więcej to napisze.

 

Czy to nie wygląda na dodatkowe zabezpieczenie ? skoro żadnych błędów nie ma kręci normalnie i nie odpala? Nie chce więcej sugerować bo mam jeszcze inne pomysły ale chciałbym poznać inne opinie.

 

P.S.

Co sądzicie o Peters Auto we Wrocławiu??

 

Dzięki za wszelkie odpowiedzi

 

Do moderatorów czytałem wszystkie wątki podobne do tego problemu, prosze nie kasować

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt . 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany dzięki koledze z forum. Kolega Łukasz nick Martyna13 po rozmowie telefonicznej zasugerował sprawdzić czujnik położenia wału i ... strzał w dziesiątkę. Został wymieniony na parkingu pod blokiem gdzie padł i stał. I działa wszystko super wreszcie spokój. Dzieki Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno z tego co wiem pierwszy mechanik oraz drugi (elektryk) sprawdzili wszystko i nic(nawet nie ma żadnych błędów, a nie odpala).

 

No to tych mechaników omijaj szerokim łukiem :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z Paskiem 1.9 tdi 131 km. Mianowicie pewnego dnia po przejechaniu ok 5 km auto zgasło.. Kręciłem, kręciłem i nie odpalał... Pomógł plak (wiem - najgorszy z możliwych pomysłów, ale cóż...). Po dwóch dniach rano wsiadam i kręcę, kręcę i nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i skróciłem nieco jeden wąż - mógł być przyczyną zapowietrzenia. Problem pozostał, czyli auto raz pali "na strzała", a czasami trzeba z 5-6 razy pokręcić i nie ważne czy to na ciepłym czy na zimnym silniku. Wymieniłem akumulator, na VAG-u zero błędów. Po paru dniach auto zaczęło gasnąć w trakcie jazdy, przed zgaśnięciem zauważyłem, że wzrasta spalanie chwilowe, a także szarpie jakby nie dostawało paliwa. Po kilkukrotnym zakręceniu odpala i jedzie dalej. Wymieniłem następnie pompkę w baku. Problem pozostał. Przy tym dławieniu i szarpaniu na biegu jałowym zauważyłem wzrost spalania chwilowego do ok 1,7 l/100km , gdzie normalnie wynosi ok 0,8 l/100km i czuć lekko niedopalony olej napędowy. Auto nie dymi.

Jutro mam zamiar sprawdzić przewody paliwowe od filtra do baku i uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia.

Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ? Bo ręce opadają mi od 3 tygodni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Passat 1.8 125KM, + LPG. Problem polega na tym ze silnik ma momenty kiedy nie chce odpalić. Jezeli odpali to chodzi w zakresie obrotów od 1100-1300 i tak sie buja i nic nie moge zrobić.Kiedy wyłącze i ponownie uruchomie chodzi normalnie.Mam zabezpieczenie i diagnosta mówi że to może być przyczyną. Zabezpieczenie po załaczeniu trzyma ok+- 30sekund.do właczenia zapłonu.Ale wczoraj nie chciał odpalić i kiedy odpalił chodził i bujał obr.kiedy wyłączyłem i nie czekałem az zabezpieczenie sie wyłączy ponownie odpalił normalnie. Wyswietla bład 17925" przekaznik silnika przerwa"Nie wiem czy zabezpieczenie kiksuje,czy przewód luzny czy ten czujnik silnika.Gdzie ten czujnik sie znajduje,czy to ten który otwiera paliwo? Moze coś z przełaczaniem gazu.Jak wyłacze na gazie moze on pózniej blokuje otwarcie czy zał.tego przkaznika.

Edytowane przez zbigniewz01@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie! podłączam się do tematu,Mianowicie Mój pasek 1,9 tdi 90 km ma problem z odpalaniem.Zanim go oddałem do "mechanika" musiałem go palić naciskając pedał gazu,mechanik stwierdził że jest problem z układem paliwowym i ponoć wymienił wąż gdzieś koło baku bo tam ponoć było przetarcie i łapał powietrze. Teraz Pali za pierwszym razem ale po nocy muszę go pokręcić ze 3,4 sekundy na ciepłym szybciej.Przy odpalaniu nie zauważyłem żadnego niepokojącego dymu z rury,jest czysto,auto ładnie pracuje,nie ma żadnych problemów.Ale to samo odpalanie mnie niepokoi zresztą zobaczcie: raz szybciej odpali a raz tak:

 

https://www.youtube.com/watch?v=XXdWWzVnbKk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

od dluzszego czasu nie moge odpalic mojego passata. Przy probie odpalenia silnik caly czas kreci, nie iskrzy na dwoch cewkach pierwszej oraz trzeciej. Przelozenie cewek oraz swiec nie pomaga, wiec sa sprawne. Przejrzalem wszystkie bezpieczniki, wywalony byl 40amperowy obok sterownika( http://i.imgur.com/bnJs8xM.jpg ) oraz 20amperowy zza kierownica ( http://i.imgur.com/m5nMGVy.jpg ), o ile ma to cos do rzeczy. Bezskutecznie szukam modulu zaplonowego. W wiekszosci passatow jakie znalalazlem modul znajduje sie na kopulce filtru powietrza, jednak w tym wyglada to tak http://i.imgur.com/WJBm1Te.jpg . Silnik to 1.8T ( http://i.imgur.com/RCEDUvc.jpg ). Sprawdzilem czujnik halla, ktory wedlug mnie jest sprawny ( http://i.imgur.com/9t4HbTL.jpg ). Przy okazji sprawdzilem czujnik przy rozrzadzie, ktory rowniez pokazuje podobne parametry na mierniku ( ten czujnik: http://westmoto.nazwa.pl/zdjecia/nowe4/5542.jpg ).

Kompletnie brak mi pomyslow, watpie ze padl komputer poniewaz jednak pali na te dwie cewki, ale jest to moja teoria.

Podlaczenie czytnika ukazuje kody:

P0351 Ignition Coil A Primary/Secondary Circuit

P0352 Ignition Coil B Primary/Secondary Circuit

P0353 Ignition Coil C Primary/Secondary Circuit

P0354 Ignition Coil D Primary/Secondary Circuit

(mimo, ze nie pali tylko na dwie cewki to ukazuje bledy na kazdym)

 

Moze poszedl jakis przekaznik?

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. ptk. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Troszkę odgrzewam kotleta gdyż nie mogę założyć tematu.

Problem z passkiem 1.6 benzyna 97r 102km

Problem przejawia się następująco:

Od jakiegoś czasu gdy chcę odpalić to nie ma żadnej reakcji, ale gdy wyłącze zapłon i ponownie spróbuję to odpala. Czesem odpala od razu jakby nigdy nic. Czasem jak przekręce rozruch dopiero po czasie łapie rozrusznik. Lampki na desce zachowują sie następująco: Lamka od aku się świeci przekręcam rozruch lampka gaśnie. wyłączam rozruch znowu się zaświeca. Wyłączam zapłon i znowu rozruch to odpala. Dodam że rozrusznik, alternator i aku wymieniane. Rozważam 3 problemy:

Najprawdopodobniejszy ze stacyjką /bębenkiem

Immobilajzerem

Rozrusznikiem

Panowie podpowiedzcie co uważacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Mam taki problem, mianowicie:

Wsiadam do paska przekręcam kluczyk i słychać że kreci rozrusznik ale słychać takie cykanie... Próbowałem pare razy odpal ale nic z tego i dalej to samo. Wie może ktoś o co może chodzi bo auto potrzebne a nie mogę odpalić.

 

Moje autko to Passat 1.6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

Mam taki problem, mianowicie:

Wsiadam do paska przekręcam kluczyk i słychać że kreci rozrusznik ale słychać takie cykanie... Próbowałem pare razy odpal ale nic z tego i dalej to samo. Wie może ktoś o co może chodzi bo auto potrzebne a nie mogę odpalić.

 

Moje autko to Passat 1.6

 

a żwawo kręci? Bowiem jak rozrusznik kręci a nie odpala to może być immobilajzer. Jeśli jesteś pewien że nie to, to sprawdź czy masz iskrę na świecy.

 

edit: możesz też sprawdzić czy pompa podaje paliwo.

Edytowane przez djczesiu1989

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

djczesiu1989, jak świece mokre to nie immo. Raczej kostka.

 

xxxatlasxxx, rozrusznik kręci i gwiżdże jak odkurzacz, ale silnik nie kręci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem z passatem silnik 2.0 ALT 20 V. Nie chce odpalać na zimnym, jak odpali chodzi nie rowno jak by na dwoch cylindrach chodził. Dzisiaj rano krecilem go ze 2 minuty, dopiero po przełączeniu na tryb awaryjny na gaz odpalił na LPG. Jak się nagrzeje chodzi dobrze i odpala dobrze. Zauważyłem duży wzrost spalania. Czy możliwe żeby uszkodził się czujnik cieczy chłodzącej?? Na Vagu błędów brak. Pod którą pozycją w Vagu sprawdza się wartości czujnika cieszy chłodzącej?? Chodzi o ten czujnik co podaje temperature do komputera bo z tego co mi się kojarzy są dwa.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo pompa nie podaje paliwa i zapalił dopiero po przyłączeniu na gaz, albo odpala jednocześnie mając i gaz i paliwo. Zakręć gaz przy butli wypal to co pozostało w parowniku i sprawdź co się dzieje na samej benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo pompa nie podaje paliwa i zapalił dopiero po przyłączeniu na gaz, albo odpala jednocześnie mając i gaz i paliwo. Zakręć gaz przy butli wypal to co pozostało w parowniku i sprawdź co się dzieje na samej benzynie.

To raczej odpada bo przy podpiętym kompie do LPG Techa listwa wtryskowa gazu nie podaje przy opalaniu z paliwa. Jest wyłączona. Paliwo też raczej leci, bo skoro jak się motor rozgrzeje to czemu przy zatkanym filtrze paliwa miało by przechodzić, a przy zimnym nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być tak że któryś wtryskiwaczy gazu jest nieszczelny i jak samochód postoi przez noc to gaz się gromadzi w kolektorze i rano jest problem z odpaleniem bo zaciąga nagromadzony gaz z kolektora i daje dawkę paliwa na ssaniu, mieszanka jest tak bogata że nie powstaje zapłon. Oczywiście przyczyną może być co innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem. Reduktor puszczał. Zakręć butle i zobacz jak pali na samej benzynie. Jak jest dobrze to bierz się od razu za reduktor. Regeneracja lub montaż nowego. U mnie był starego typu jeszcze BRC więc zmieniłem na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności