Skocz do zawartości

gre.k

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. 11 grupa dynamiczne, wszystko jest ok, to jak nie trzyma?
  2. A czego tam szukać? Egr nie pracuje, napięcie pompy mieści się w normie ale głowiczka pompy jest przestawiona na bogatą dawkę. Równomierność pracy silnika cyl 1 i 3 są gorsze niż 2 albo 2 podaje za dużą dawkę, wykresu 4 cyl. brak.
  3. Po włożeniu kluczyka pracuje przez chwilę, ale nie jestem pewien czy za każdym razem. Po odpaleniu silnika powinna cały czas pracować. Może vcds-em wysteruj pompę i wtedy sprawdź napięcie.
  4. gre.k

    jaja po mechaniku ...

    Z tego co widać na zdjęciach to czwarty wtryskiwacz nie podaje odpowiedniej ilości paliwa, znaczy sprawność 4 cyl. jest za mała. Pokaż grupę 004 na rozgrzanym silniku.
  5. Czyli jak rozumiem to na samym końcu zrobiłeś logi turbo, czyli próba 7 i problem już się nie pojawił. Błąd wskazuje na przeładowanie turbo, zrób logi grupy 11 wtedy kiedy występuje problem. Inaczej nic nam to nie powie.
  6. Zróbcie logi 13, 18, 23 grupy podczas ruszania jak ten obiaw występuje, może to coś powie.
  7. Chodzi o kierownicę turbo. Wcześniej sprawdź czy podciśnienie na gruszce turbo jest ok, bo wakumpompa może siadać albo wyjście podciśnienia z wakum jest luźne. N75 raczej będzie ok bo w logach widać że turbo pompuje dobrze przy maksymalnym obciążeniu, problem może być jak jedziesz ze stałą prędkością, wtedy ciśnienie turbo spada i samochód wchodzi w awarię. A sprawdź jeszcze czy sama Gruszka turbo nie jest dziurawa i czy wszystkie węże ciśnieniowe są dobrze zamocowanie oraz czy nie są pękniente.
  8. Postawił bym na to po tych objawach co napisałeś 17964 / P1556 - Charge Pressure Control: ujemne odchylenie możliwe Objawy Zredukowana moc wyjściowatryb Limp Możliwe przyczyny Zbyt niskie ciśnienie doładowaniaWęże / Rury nieprawidłowe podłączeniu odłączony lub nieszczelnyŁadowarka Kontrola ciśnienia uszkodzonyVNT (zmienna Dysza turbo): Dysze zatrzymanyZawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdź Węże elastyczne / przewody do / między komponentamiSprawdzić zawór elektromagnetyczny kontroli ciśnienia doładowania (N75)Sprawdzić / wyczyścić / wymienić Charge Pressure ControlSprawdzić / wyczyścić mechanizm zmiennych dysz
  9. gre.k

    Prożba o analize logów

    Spróbuj zrobić 23 grupę wtedy gdy ten błąd będzie się pojawiał. A filtr paliwa był wymieniony?
  10. gre.k

    Prożba o analize logów

    Szczerze mówiąc to nic ciekawego w tych logach nie ma. Wszystko w normie. Czy jak logowałeś grupę 23 to szarpanie występowało?
  11. Może być tak że któryś wtryskiwaczy gazu jest nieszczelny i jak samochód postoi przez noc to gaz się gromadzi w kolektorze i rano jest problem z odpaleniem bo zaciąga nagromadzony gaz z kolektora i daje dawkę paliwa na ssaniu, mieszanka jest tak bogata że nie powstaje zapłon. Oczywiście przyczyną może być co innego.
  12. Albo pompa nie podaje paliwa i zapalił dopiero po przyłączeniu na gaz, albo odpala jednocześnie mając i gaz i paliwo. Zakręć gaz przy butli wypal to co pozostało w parowniku i sprawdź co się dzieje na samej benzynie.
  13. Nie doszukiwał bym się braku paliwa bo w bloku 8 ograniczenie dymu osiąga max przy 2000 obr/min czyli przy tych obrotach turbo też powinno być bliskie max
  14. Z logów wynika że przepływomierz działa Ok. Wygląda to tak jakby ogranicznik turbo był za bardzo wykrecony a sztanga gruszki za bardzo skrócona, dlatego przez źle ustawiony ogranicznik nie pompuje od dołu a przez źle ustawioną gruche w górnym zakresie prędkości obrotowej turbo pompuje za dużo. Oczywiście podciśnienie musi być sprawne. Reasumując albo turbo jest źle ustawione albo jak kolega wyżej pisał chińczyk. Jeśli przy tej turbinie zaczniesz walczyć z softem i będziesz chciał mieć moc od dołu to będzie kopciuch i większe spalanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności