Skocz do zawartości

luka0199

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luka0199

  • Urodziny 01.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wloclawek

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam wszystkich.Mam takiego pacjenta dokładnie samochód kuzyna, który się skarży,że autko nie ciągnie mu z dołu.Niby wszystko chodzi ale jakoś mnie tkneło żeby zczytać wsad.I Po porównaniu z ori widać spore różnice. Mam do was pytanko czy wsad w miarę czy nowy lepiej zapoda?. Kiedyś się bawiłem programem ale niestety wszystko gdzieś uleciało. Po zlogowaniu widać że mapa n75 do poprawy i to sporej. Volkswagen.Bin
  2. Witam mam chwilkę wolnego więc wstawiam wsad od swojego avb z turbiną brd i jeszcze na oryginalnych wtryskach. Proszę o ocenę, docelowo planuje zmiane wtrysków narazie brak funduszy.Pozdrawiam wszystkich. http://www40.zippyshare.com/v/8iwgrrZd/file.html http://www40.zippyshare.com/v/wLxPKSju/file.html
  3. http://www.bl2.ru/matematic/extrapolation.html Coś do obliczenia ekstrapolacji dla początkujących jak ja, od naszych wschodnich sąsiadów. Ps. dlaczego u mnie nie mam limitera MAF? Wgralem te swoje wypociny i powoli robie mape n75. Po logach widze jednak że i tak maf obcina mi dawki nie wiem tylko dlaczego? http://vaglog.pl/log-004_008_010_vVYI52.html http://vaglog.pl/log-000_001_003_De2Q9t.html http://vaglog.pl/log-011_f8ozZv3.html i ostatnia wersja wsadu https://ufile.io/6cf30 OK już wiem smoke limiter, poprostu mam za mało zasysanego powietrza. Co teraz z tym zrobić?
  4. Tak też myślałem. U mnie problem jest tylko z tym że ja mam założoną turbinę BRD do silnika avb i musze zrobić chyba całą mapę.
  5. Troszkę grłupie pytanie ale jakoś nie moge sie doczytać. Dla jakich dawek zmieniamy mape? W calym zakresie czy tylko dla najwyzszych dawek? np. powiedzmy, ze według logów grupy 11 przy 2000 tysiącach nie doładowuje mi 0.5 bara dla jakiej dawki paliwa opusćić pare procent wartość N75?
  6. https://ufile.io/6a331 kolejna poprawka, liczenie idzie coraz szybciej. Dziękuje za cenne rady.
  7. O kurde faktycznie ja siedzialem i liczyłem ekstrapolacje przez pół dnia a teraz widze ,ze korzystalem ze złego wsadu. W moim aucie juz ktos grzebał i zamiast ori wsad wziołem ten modzony. Ale wtopa.
  8. Witam ponownie , troszke policzyłem pozmieniałem według waszych rad.Nie ruszałem jeszcze N75 chce przelogowac autko i zobaczyc co pozmieniac https://ufile.io/af422. ps zmieniłem wsad poprzedni był błedny.
  9. wiem wiem ze to nie takie łatwe postaram wasze rady wziasc jakos do kupy i poprawic. Zanim wgram wolalbym byc pewny tego co robie. Dziekuje za odzew postaram sie troche doksztalcic.
  10. Wiatm wzystkich. Jako ze ostatnio troszke grzebałem w swoim AVB ,wymiana uszczelki pod głowica, nowy dwumas popstanowiłem załozyć turbine BRD która juz dawno zalegała mi na pułce. Popatrzyłem troszke na rózne mapy i oto co mi wyszło. MAP mam 3 barowy. Prosze oceńcie moje wydumki, z góry dziekuje i pozdrawiam. https://ufile.io/6fb13
  11. Niestety nie. - - - - - aktualizacja - - - - - Logi robione na rozgrzanym, termostat nie trzyma
  12. Witam proszę o analize logów, pacjent passat avf podczas gwałtownego przyspieszania na 5 i 6 biegu czasem jakby wypadał zapłon ,czuć delikatne szarpmięcia. Dziekuje Grupa 000: http://vaglog.pl/log_252132.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_252133.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_252134.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_252135.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_252136.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252137.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252138.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252139.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_252140.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_252141.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_252142.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_252143.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_252144.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_252145.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_252146.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_252147.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_252148.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_252149.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_252150.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_252120.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_252121.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252122.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_252123.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252124.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_252125.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_252126.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_252127.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_252128.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_252129.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_252130.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_252131.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_252113.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_252114.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_252115.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_252116.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_252117.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_252118.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252119.html
  13. Witam wszystkich na forum. Pacjent jak w tytule zero błedów pali od strzała bloki 018 i 013 w poządku natomiast 023 nie do końca. Auto pod gwaltownym nacisnięciem pedału gazu zaczyna co jakiś czas przerywać od 3 biegu w zwyz. Stwierdziłem również dzisiaj,że przybyło oleju w silniku na jakies 1500 km jeden litr. Moja diagnoza idzie w kierunku wadliwych uszczelniaczy na pd i wycieku ropy do oleju. Czy dobrze kombinuje oto logi 023 nie za ladne.http://vaglog.pl/log_236171.html
  14. A ile tobie to spala ja dużo jeżdrze od zakupu autka to jest od kwietnia ok 40 tys, pomysle o zmianie turba jak moje zacznie padac , patrzac po logach to ma się calkiem dobrze nawet wizualnie jest jak nowe jakby poprzedni wlasciciel niedawno je zmienial. Myslalem, że na starych gratach cos się jeszcze wydusi w granicach rozsądku choć nawet sam nie wiem ile toto ma konii. Chyba już się do niego za bardzo przyzwyczaiłem i już nie czuje tej frajdy z jazdy co na początku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności