lechma
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lechma
- Urodziny 15.07.1990
Informacje osobiste
-
Imię
jan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Świdwin
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1996
-
lechma obserwuje zawartość → Oznaczenia skrzyń biegów B3-B4(35i) i Ogromna prośba o pomoc w analizie logów-świeżak
-
Ogromna prośba o pomoc w analizie logów-świeżak
lechma odpowiedział lechma → na temat → Analizy logów
Panowie , no to ja właśnie się pytam mądrzejszych niż ja jestem. jakim cudem nie trzyma ciśnienia. Czyszczenie gruchy coś pomoże? - - - - - aktualizacja - - - - - kata już dawno nie ma . a pomimo to mocy nie przybyło i chodzi bardziej topornie. ale doznania akustyczne sa nie istotne. Niby to tylko stare 1Z tdi a w sumie to nie znam nikogo kto by je rozgryzł do końca - - - - - aktualizacja - - - - - moim skromnym Vagiem to jedynie moge błędy usunąć, dlatego szukam kogoś kto mi to ogarnie. -
Ogromna prośba o pomoc w analizie logów-świeżak
lechma odpowiedział lechma → na temat → Analizy logów
egr zaslepiony. Czego szukać? Szukam przyczyny problemow z turbo. Nie trzyma ciśnienia -
Bardzo proszę o pomoc w analizie logów: statyczne: http://vaglog.pl/log_255533.html http://vaglog.pl/log_255530.html http://vaglog.pl/log_255529.html http://vaglog.pl/log_255528.html oraz dynamiczne: http://vaglog.pl/log_255532.html http://vaglog.pl/log_255531.html Bardzo proszę o pomoc Obiecuje że postawie dobre piwko
-
Witam wszystkich klubowiczów. Aktualnie posiadam B4 kombi Pacyfic TDI 1Z. Panowie powiem krótko po dwóch latach eksploatacji mam dosyć pseudo mechaników, diagnostów, specjalistów którzy nie potrafią poprawnie zdiagnozować usterki a tym samym skutecznie jej naprawić. Szukam kogoś kto ma pojęcie o silniku TDI 1Z z okolic Koszalina, Świdwina ( zachodniopomorskie). 1) Potrzebuje pomocy w zrobieniu logów oraz jej analizie. Od jakiegoś czasu auto nie ma już tego kopa. Posiadam w aucie manometr który pokazuje wartość ciśnienia doładowania. Podczas przyspieszania w górnych partiach obrótów tj 4000-4500 obr/min , wskazówka zaczyna tańczyć tzn. nie trzyma wartości. Pierwszy skok jest do ok 1,2 Bar a następnie spada do 0,7 Bar. Potrafi też często skakać pomiędzy tymi wartościami. W tym momencie auto nie przyspiesza słuchać jak turbina wariuje. Próbowałem sam zdiagnozować problem , mój stary prosty vag pokazuje błąd 575( ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica doregulowania). Tak jak pisałem mam dosyć wysłuchiwania od pseudo specjalistów ze może to a może tamto i w sumie. Proszę o pomoc kogoś doświadczonego kto ma pojęcie o czym mówi. Liczę ze na tym forum są takie osoby z okolic Koszalina. 2) Mój drugi problem jest stary jak świat ale fora są tak zaśmiecone że nie mam siły szukać jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego zapewne powtarzam temat i proszę o pomoc. Auto odpala i gaśnie po chwile, Potrafi tak kilka razy pod rząd a potem spokoj na kilka dni. Vag pokazuje błąd 17978( moduł sterujący zablokowany) osobiście mnie to denerwuje i przeszkadza. Jak usunąć to najprościej. Wyciąć immo raz na zawsze czy znacie inne metody. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ i znaczenie ale czasami resetują mi się zegary tzn godzina i przebieg tak jakby prąd zanikał, dodam że tylko zegary radio nie. Czyli teoretycznie AKU jest dobrze podłączone.Bezpieczniki sprawdzone bieguny i klemy wyczyszczone az się świecą. Czy to jest jakoś związane z immo? proszę o o odpowiedź na priv moj numer telefonu 608 392 022 Pozdrawiam Michał z Świdwina
-
Witam wszystkich klubowiczów. Aktualnie posiadam B4 kombi Pacyfic TDI 1Z. Panowie powiem krótko po dwóch latach eksploatacji mam dosyć pseudo mechaników, diagnostów, specjalistów którzy nie potrafią poprawnie zdiagnozować usterki a tym samym skutecznie jej naprawić. Szukam kogoś kto ma pojęcie o silniku TDI 1Z z okolic Koszalina, Świdwina ( zachodniopomorskie). 1) Potrzebuje pomocy w zrobieniu logów oraz jej analizie. Od jakiegoś czasu auto nie ma już tego kopa. Posiadam w aucie manometr który pokazuje wartość ciśnienia doładowania. Podczas przyspieszania w górnych partiach obrótów tj 4000-4500 obr/min , wskazówka zaczyna tańczyć tzn. nie trzyma wartości. Pierwszy skok jest do ok 1,2 Bar a następnie spada do 0,7 Bar. Potrafi też często skakać pomiędzy tymi wartościami. W tym momencie auto nie przyspiesza słuchać jak turbina wariuje. Próbowałem sam zdiagnozować problem , mój stary prosty vag pokazuje błąd 575( ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica doregulowania). Tak jak pisałem mam dosyć wysłuchiwania od pseudo specjalistów ze może to a może tamto i w sumie. Proszę o pomoc kogoś doświadczonego kto ma pojęcie o czym mówi. Liczę ze na tym forum są takie osoby z okolic Koszalina. 2) Mój drugi problem jest stary jak świat ale fora są tak zaśmiecone że nie mam siły szukać jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego zapewne powtarzam temat i proszę o pomoc. Auto odpala i gaśnie po chwile, Potrafi tak kilka razy pod rząd a potem spokoj na kilka dni. Vag pokazuje błąd 17978( moduł sterujący zablokowany) osobiście mnie to denerwuje i przeszkadza. Jak usunąć to najprościej. Wyciąć immo raz na zawsze czy znacie inne metody. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ i znaczenie ale czasami resetują mi się zegary tzn godzina i przebieg tak jakby prąd zanikał, dodam że tylko zegary radio nie. Czyli teoretycznie AKU jest dobrze podłączone.Bezpieczniki sprawdzone bieguny i klemy wyczyszczone az się świecą. Czy to jest jakoś związane z immo? Pozdrawiam Michał z Świdwina
-
Ubywa płynu-test na uszczelkę pod głowicą
lechma odpowiedział lebow → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Witam wszystkich . Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie dot. on wyrzucania płynu chlodniczego przez zawór w zbiorniku wyrownawczym cieczy. Dochodzi do tego gdy silnik zostanie obciążony i osiągnie temperature ok 90 stopni . Gdy pokonuje krotkie odcinki i silnik nie zdązy osiągnać 90 stopni problemu nie ma, lecz gdy tylko jazda jest w miare dynamiczna tzn. ponad 2000 obr to obserwuje fontanne z okolic zbirniczka. Samochód posiadam od listopada, włożyłem w to auto jego rownowartość, Dla jasności zrobiłem tym samochodem ok 15 tyś km , problem ujawnil się pierwszy raz gdy jechałem do Dani, podczas jazdy niemiecką autostradą z prędkościami powyżej 150 km/h po dwóch godzinach zaswiecila sie lampka dot braku płynu dolałem dwa litry, w drodze powrotnej to samo. Od tamtej pory probuje zdiagnozować problem. Zdołałem wyeliminować takie zjawiska jak: - dymienie na biało lub siwo -brak masła pod korkiem -oleju nie ubywa tzn( około 0,5 litra na 10 tys km dolewam -poziom oleju nie rosnie -w oleju nie widac wody - w płynie chłodnicznym brak sladów oleju i bulgotania na biegu jałowym Czylli wnioskując brak typowych objawów dot. uszczelki pod glowica. Cały czas łudziłem się że to wyciek , lecz silnik jest suchy, wkońcu zauważyłem ze płyn wylatuje zbiornikiem. Drodzy koledzy bardzo proszę o pomoc co zrobić w takiej sytuacji, nastawiam się na najgorsze tzn:zrzucenie glowicy , planowanie głowicy i zmiana uszczelki. Lecz obawiam się że to nie uszczelka tylko pęknięcie glowicy ? Dodam na koniec ze ostatnio zamienilem korki od zbiorniczka i efekt był taki że na zegarze po kilku km 100 stopni woda, a olej ledwo 88 stopni łapał, i cały płyn po 10 km wywaliło, musiałem dolać 3 litry, więc sądze że moj oryginalne stary korek jest dobry.a Zauważyłem jeszcze jeden objaw po zgaszeniu silnika z okolic zbiorniczka płynu słychać syczenie a gdy odkrece korek to poziom płynu rośnie gwaltownie , płyn nagle wyrzuca, Objaw ten występuje nawet po godzinie od zgaszenia silnika. Proszę o jakąś pomoc, wskazowke po robi sie cieplo i silnik chwila moment łapie temp i jazda na dluzszych odcinkach bedzie cieżka.. Przebieg silnika to 200 tys km, wydaje sie w miare realny bo wymienialem niedawno sprzeglo i poduchy i wygladaly na oryginalne jeszcze ale to tylko moja opinia, wiem ze raczej wszytskie TDi-ki w polsce maja grubo ponad 300 tys km nalatane. -
moge sprzedac AFE za 300 złoty.. jak cos??
-
Dzieki juz wiem cos wiecej...
-
prosze szanownych kolegow o podanie mi przelożeń dla skrzyni AFE i dla skrzyni CAT, CHA bo niestety jestem tutaj nowy i nie umiem zalozyc nowego watku o przelozeniach tych skrzyn. mam jeszcze jedna prosbe czy po numerze vin powiecie mi z jakim silnikiem wyjechal z fabryki i jaka skrzynia i w jakim kolorze??
-
jest to nie mozliwe ze skrzynia afe ma takie same przelozenia w 64 konnym dieslu i 136 konnej benzynie... to nie kombajn tylko samochod... i jak sie zmienia moc to i skrzynia czyli jak wstawie skrzynie od wolnossacego diesla do mojego AAZ to nic to nie zmieni?? SILNIK 1Y i AAZ roznia sie tylko ok 10 PS wiec teoretycznie to zadna roznica a skrzynia z 1Y AFE ma tak krotie przelozenia w AAZ dziwne.... prosze o podanie mi przelożeń dla skrzyni AFE i dla skrzyni CAT, CHA ALBO AOG dziekuje pozdrawiam
-
drogi kolego widac ze nie zrozumiales mojego posta. wyraznie napisalem tam, ze nic zrozumialego nie wynika z zamieszczonych tutaj oznaczen. zadałem dwa pytanie prosze o odpowiedz powtorze je jeszcze raz... w bagazniku mam nie oryginalna naklejke wiec nic mi to nie daje .. Czy jest kilka rodzaji skrzyn AFE bo nie mozliwe jest ze passat 2.0 136 ps i 1,9 D 64ps maja takie same przelozenia. Najwazniejsze pytanie, jaka skrzynia powinna byc w passacie b3 kombi 1989r 1,9 TD AAZ 75ps. sprzegło hydrauliczne
-
Witam Kupilem passata b3 z silnikiem 1,9 td 75 AAZ auto wedlug poprzedniego własciciela bylo benzynowe. auto ma bardzo krotka skrzynie 5 bieg wrzuce przy 30km/h i bede jechal bez problemu a przy 100 auto bardzo mocno wyje ma wysokie obroty silnika. oznaczenie mojej skrzyni to AFE stosowana byla ona w dieslu 1Y wolnossacym ale takze w benzynach. Czy jest kilka rodzaji skrzyn AFE bo nie mozliwe jest ze passat 2.0 136 ps i 1,9 D 64ps maja takie same przelozenia. Najwazniejsze pytanie, jaka skrzynia powinna byc w passacie b3 kombi 1989r 1,9 TD AAZ 75ps. sprzegło hydrauliczne, Podkreslam ze zalezy mi na niskim obrotach auto sluzy do pracy w trasie. nie uzywa,m go jako rajdowki wiec przyspieszenie nie jest mi potrzebne. Potrzebuje jak najdluzsze przelozenia aby jechac 120km/h z niskimi obrotami.. dzwonilem do serwisu vw to mi powiedzieli ze nie ma takiego Vinu wogole w internecie tez nic madrego nie znalazlem. doczytalem sie tylko 3 symboli CAT AOG CHA dla silnka AAZ.. prosze o pomoc pilne... w niedlugim czasie jade do paryza i nie wyobrazam sobie jazdy przez niemcy na skrzyni AFE.