Skocz do zawartości

lechma

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lechma

  • Urodziny 15.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świdwin

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Panowie , no to ja właśnie się pytam mądrzejszych niż ja jestem. jakim cudem nie trzyma ciśnienia. Czyszczenie gruchy coś pomoże? - - - - - aktualizacja - - - - - kata już dawno nie ma . a pomimo to mocy nie przybyło i chodzi bardziej topornie. ale doznania akustyczne sa nie istotne. Niby to tylko stare 1Z tdi a w sumie to nie znam nikogo kto by je rozgryzł do końca - - - - - aktualizacja - - - - - moim skromnym Vagiem to jedynie moge błędy usunąć, dlatego szukam kogoś kto mi to ogarnie.
  2. egr zaslepiony. Czego szukać? Szukam przyczyny problemow z turbo. Nie trzyma ciśnienia
  3. Bardzo proszę o pomoc w analizie logów: statyczne: http://vaglog.pl/log_255533.html http://vaglog.pl/log_255530.html http://vaglog.pl/log_255529.html http://vaglog.pl/log_255528.html oraz dynamiczne: http://vaglog.pl/log_255532.html http://vaglog.pl/log_255531.html Bardzo proszę o pomoc Obiecuje że postawie dobre piwko
  4. Witam wszystkich klubowiczów. Aktualnie posiadam B4 kombi Pacyfic TDI 1Z. Panowie powiem krótko po dwóch latach eksploatacji mam dosyć pseudo mechaników, diagnostów, specjalistów którzy nie potrafią poprawnie zdiagnozować usterki a tym samym skutecznie jej naprawić. Szukam kogoś kto ma pojęcie o silniku TDI 1Z z okolic Koszalina, Świdwina ( zachodniopomorskie). 1) Potrzebuje pomocy w zrobieniu logów oraz jej analizie. Od jakiegoś czasu auto nie ma już tego kopa. Posiadam w aucie manometr który pokazuje wartość ciśnienia doładowania. Podczas przyspieszania w górnych partiach obrótów tj 4000-4500 obr/min , wskazówka zaczyna tańczyć tzn. nie trzyma wartości. Pierwszy skok jest do ok 1,2 Bar a następnie spada do 0,7 Bar. Potrafi też często skakać pomiędzy tymi wartościami. W tym momencie auto nie przyspiesza słuchać jak turbina wariuje. Próbowałem sam zdiagnozować problem , mój stary prosty vag pokazuje błąd 575( ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica doregulowania). Tak jak pisałem mam dosyć wysłuchiwania od pseudo specjalistów ze może to a może tamto i w sumie. Proszę o pomoc kogoś doświadczonego kto ma pojęcie o czym mówi. Liczę ze na tym forum są takie osoby z okolic Koszalina. 2) Mój drugi problem jest stary jak świat ale fora są tak zaśmiecone że nie mam siły szukać jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego zapewne powtarzam temat i proszę o pomoc. Auto odpala i gaśnie po chwile, Potrafi tak kilka razy pod rząd a potem spokoj na kilka dni. Vag pokazuje błąd 17978( moduł sterujący zablokowany) osobiście mnie to denerwuje i przeszkadza. Jak usunąć to najprościej. Wyciąć immo raz na zawsze czy znacie inne metody. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ i znaczenie ale czasami resetują mi się zegary tzn godzina i przebieg tak jakby prąd zanikał, dodam że tylko zegary radio nie. Czyli teoretycznie AKU jest dobrze podłączone.Bezpieczniki sprawdzone bieguny i klemy wyczyszczone az się świecą. Czy to jest jakoś związane z immo? proszę o o odpowiedź na priv moj numer telefonu 608 392 022 Pozdrawiam Michał z Świdwina
  5. Witam wszystkich klubowiczów. Aktualnie posiadam B4 kombi Pacyfic TDI 1Z. Panowie powiem krótko po dwóch latach eksploatacji mam dosyć pseudo mechaników, diagnostów, specjalistów którzy nie potrafią poprawnie zdiagnozować usterki a tym samym skutecznie jej naprawić. Szukam kogoś kto ma pojęcie o silniku TDI 1Z z okolic Koszalina, Świdwina ( zachodniopomorskie). 1) Potrzebuje pomocy w zrobieniu logów oraz jej analizie. Od jakiegoś czasu auto nie ma już tego kopa. Posiadam w aucie manometr który pokazuje wartość ciśnienia doładowania. Podczas przyspieszania w górnych partiach obrótów tj 4000-4500 obr/min , wskazówka zaczyna tańczyć tzn. nie trzyma wartości. Pierwszy skok jest do ok 1,2 Bar a następnie spada do 0,7 Bar. Potrafi też często skakać pomiędzy tymi wartościami. W tym momencie auto nie przyspiesza słuchać jak turbina wariuje. Próbowałem sam zdiagnozować problem , mój stary prosty vag pokazuje błąd 575( ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica doregulowania). Tak jak pisałem mam dosyć wysłuchiwania od pseudo specjalistów ze może to a może tamto i w sumie. Proszę o pomoc kogoś doświadczonego kto ma pojęcie o czym mówi. Liczę ze na tym forum są takie osoby z okolic Koszalina. 2) Mój drugi problem jest stary jak świat ale fora są tak zaśmiecone że nie mam siły szukać jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego zapewne powtarzam temat i proszę o pomoc. Auto odpala i gaśnie po chwile, Potrafi tak kilka razy pod rząd a potem spokoj na kilka dni. Vag pokazuje błąd 17978( moduł sterujący zablokowany) osobiście mnie to denerwuje i przeszkadza. Jak usunąć to najprościej. Wyciąć immo raz na zawsze czy znacie inne metody. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ i znaczenie ale czasami resetują mi się zegary tzn godzina i przebieg tak jakby prąd zanikał, dodam że tylko zegary radio nie. Czyli teoretycznie AKU jest dobrze podłączone.Bezpieczniki sprawdzone bieguny i klemy wyczyszczone az się świecą. Czy to jest jakoś związane z immo? Pozdrawiam Michał z Świdwina
  6. Witam wszystkich . Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie dot. on wyrzucania płynu chlodniczego przez zawór w zbiorniku wyrownawczym cieczy. Dochodzi do tego gdy silnik zostanie obciążony i osiągnie temperature ok 90 stopni . Gdy pokonuje krotkie odcinki i silnik nie zdązy osiągnać 90 stopni problemu nie ma, lecz gdy tylko jazda jest w miare dynamiczna tzn. ponad 2000 obr to obserwuje fontanne z okolic zbirniczka. Samochód posiadam od listopada, włożyłem w to auto jego rownowartość, Dla jasności zrobiłem tym samochodem ok 15 tyś km , problem ujawnil się pierwszy raz gdy jechałem do Dani, podczas jazdy niemiecką autostradą z prędkościami powyżej 150 km/h po dwóch godzinach zaswiecila sie lampka dot braku płynu dolałem dwa litry, w drodze powrotnej to samo. Od tamtej pory probuje zdiagnozować problem. Zdołałem wyeliminować takie zjawiska jak: - dymienie na biało lub siwo -brak masła pod korkiem -oleju nie ubywa tzn( około 0,5 litra na 10 tys km dolewam -poziom oleju nie rosnie -w oleju nie widac wody - w płynie chłodnicznym brak sladów oleju i bulgotania na biegu jałowym Czylli wnioskując brak typowych objawów dot. uszczelki pod glowica. Cały czas łudziłem się że to wyciek , lecz silnik jest suchy, wkońcu zauważyłem ze płyn wylatuje zbiornikiem. Drodzy koledzy bardzo proszę o pomoc co zrobić w takiej sytuacji, nastawiam się na najgorsze tzn:zrzucenie glowicy , planowanie głowicy i zmiana uszczelki. Lecz obawiam się że to nie uszczelka tylko pęknięcie glowicy ? Dodam na koniec ze ostatnio zamienilem korki od zbiorniczka i efekt był taki że na zegarze po kilku km 100 stopni woda, a olej ledwo 88 stopni łapał, i cały płyn po 10 km wywaliło, musiałem dolać 3 litry, więc sądze że moj oryginalne stary korek jest dobry.a Zauważyłem jeszcze jeden objaw po zgaszeniu silnika z okolic zbiorniczka płynu słychać syczenie a gdy odkrece korek to poziom płynu rośnie gwaltownie , płyn nagle wyrzuca, Objaw ten występuje nawet po godzinie od zgaszenia silnika. Proszę o jakąś pomoc, wskazowke po robi sie cieplo i silnik chwila moment łapie temp i jazda na dluzszych odcinkach bedzie cieżka.. Przebieg silnika to 200 tys km, wydaje sie w miare realny bo wymienialem niedawno sprzeglo i poduchy i wygladaly na oryginalne jeszcze ale to tylko moja opinia, wiem ze raczej wszytskie TDi-ki w polsce maja grubo ponad 300 tys km nalatane.
  7. moge sprzedac AFE za 300 złoty.. jak cos??
  8. prosze szanownych kolegow o podanie mi przelożeń dla skrzyni AFE i dla skrzyni CAT, CHA bo niestety jestem tutaj nowy i nie umiem zalozyc nowego watku o przelozeniach tych skrzyn. mam jeszcze jedna prosbe czy po numerze vin powiecie mi z jakim silnikiem wyjechal z fabryki i jaka skrzynia i w jakim kolorze??
  9. jest to nie mozliwe ze skrzynia afe ma takie same przelozenia w 64 konnym dieslu i 136 konnej benzynie... to nie kombajn tylko samochod... i jak sie zmienia moc to i skrzynia czyli jak wstawie skrzynie od wolnossacego diesla do mojego AAZ to nic to nie zmieni?? SILNIK 1Y i AAZ roznia sie tylko ok 10 PS wiec teoretycznie to zadna roznica a skrzynia z 1Y AFE ma tak krotie przelozenia w AAZ dziwne.... prosze o podanie mi przelożeń dla skrzyni AFE i dla skrzyni CAT, CHA ALBO AOG dziekuje pozdrawiam
  10. drogi kolego widac ze nie zrozumiales mojego posta. wyraznie napisalem tam, ze nic zrozumialego nie wynika z zamieszczonych tutaj oznaczen. zadałem dwa pytanie prosze o odpowiedz powtorze je jeszcze raz... w bagazniku mam nie oryginalna naklejke wiec nic mi to nie daje .. Czy jest kilka rodzaji skrzyn AFE bo nie mozliwe jest ze passat 2.0 136 ps i 1,9 D 64ps maja takie same przelozenia. Najwazniejsze pytanie, jaka skrzynia powinna byc w passacie b3 kombi 1989r 1,9 TD AAZ 75ps. sprzegło hydrauliczne
  11. Witam Kupilem passata b3 z silnikiem 1,9 td 75 AAZ auto wedlug poprzedniego własciciela bylo benzynowe. auto ma bardzo krotka skrzynie 5 bieg wrzuce przy 30km/h i bede jechal bez problemu a przy 100 auto bardzo mocno wyje ma wysokie obroty silnika. oznaczenie mojej skrzyni to AFE stosowana byla ona w dieslu 1Y wolnossacym ale takze w benzynach. Czy jest kilka rodzaji skrzyn AFE bo nie mozliwe jest ze passat 2.0 136 ps i 1,9 D 64ps maja takie same przelozenia. Najwazniejsze pytanie, jaka skrzynia powinna byc w passacie b3 kombi 1989r 1,9 TD AAZ 75ps. sprzegło hydrauliczne, Podkreslam ze zalezy mi na niskim obrotach auto sluzy do pracy w trasie. nie uzywa,m go jako rajdowki wiec przyspieszenie nie jest mi potrzebne. Potrzebuje jak najdluzsze przelozenia aby jechac 120km/h z niskimi obrotami.. dzwonilem do serwisu vw to mi powiedzieli ze nie ma takiego Vinu wogole w internecie tez nic madrego nie znalazlem. doczytalem sie tylko 3 symboli CAT AOG CHA dla silnka AAZ.. prosze o pomoc pilne... w niedlugim czasie jade do paryza i nie wyobrazam sobie jazdy przez niemcy na skrzyni AFE.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności