szczyku
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O szczyku
- Urodziny 15.05.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
FNW
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2016
-
szczyku obserwuje zawartość → najlepsze teksty z forum, Ciekawe aukcje, VCDS 12.12.0 i sprawdzenie stanu licznika i oraz 6 innych
-
Czy ktoś wie w jakich komórkach jest regulacja natężenia jasności fisu, aby zlikwidować ten przeskok "świetlny".
-
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
szczyku odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Pytanie tylko PO CO? To są dwie takie same navi. Sam przerabiałem navi G na D. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
szczyku odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Napisz PW, na pewno się odezwie. Ja się z nim tak kontaktowałem, później przeszliśmy na email. -
Na to wychodzi :dupablada Problem w tym ze to passat szwagra, u którego byłem na weekend, logi zrobiłem żeby się dowiedzieć czy wyciągać i czyścić turbo, czy nie? Ale mi nie wyszło. Właśnie on nie posiada kabla i nic nie zrobi. N75 został zmieniony i ma niecały rok.
-
Przy około 3000rpm odcina turbo, co dziwne przy 4 czy 5 logowaniu przestało. Po każdorazowym odcięciu turbo błąd w sterowniku silnika: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_252539.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_252540.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_252542.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_252543.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_252544.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_252541.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_252545.html
-
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
szczyku odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Nie, do wersji D nie potrzebujesz tunera TMC. Weź pod uwagę że zmiana nawigacji mcd na mfd nie jest p&p. -
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
szczyku odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Wzmacniacz DSP podepniesz pod każde MFD -
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
szczyku odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Zmieniarka mp3 symuluje ori zmieniarkę CD, więc utwory znajdują się w 6 folderach po 99 utworów i są widoczne jak ze zwykłej zmieniarki. Przeważnie wszystkie zmieniarki mp3 mają port USB na pendrive, gniazdo kart SD i wyjście JACK AUX. tak wyglada ori antena GPS: http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mOG0IRau0drBsYJvNQt_Vwg.jpg -
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
szczyku odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
ad.1 - w skład wchodzi radio MCD (monochromatyczny ekran) i MFD (kolorowy ekran), MFD jest kilka wersji: A, B, C, D i G, antena GPS, płyta z mapami - do działania jest potrzebna antena GPS (ori jest na dachu razem z anteną radiową), sygnał ABS i w przypadku MFD wersji G potrzeba dodatkowo tuner TMC (ale tylko do wyświetlania informacji na FIS-e) - dedykowane radia nie mają wbudowanego GPS-u, ale przeważnie w zestawie jest dołączona antena GPS, do ori nawigacji od VW wystarczy najtańsza antena GPS z allegro z odpowiednim wtykiem, działa bardzo dobrze - jeśli kupisz firmowe radio 2din to po podłączeniu anteny GPS będzie działać ad.2 - mała różni się tym że posiada monochromatyczny wyświetlacz (jak stare nokie 3310) i ma możliwość odtwarzania płyt CD Audio na frontowym wsadzie płyt, duża ma kolorowy ekran, który można lekko przestawiać (zmienia się jego kąt), brak możliwości odtwarzania płyt CD audio, (wsad jest tylko na płyty z mapami) trzeba dokupić zmieniarkę lub popularną zmieniarkę mp3, ma dodatkowo możliwość podpięcia tunera DVBT, playstation2, kamery cofania (nie wszystko na raz bo ma tylko jedno wejście audio-video) ad.3 spotkałem się z nawigacjami 1din od blaupunkta, bebechy (płyta główna, napęd CD) mają identyczne jak MCD lub MFD (MCD i MFD to są nawigacje VW produkowane przez blaupunkta) i mają możliwość zgrania ich z fisem ad.4 manetki różnią się tylko ułożeniem przycisków, z pierwszego foto jest nowego typu (łatwiejsza obsługa), a z drugiego starego typu ad.5 do ori systemu nie podłączysz nowych smartfonów, nie są produkowane uchwyty pod nowe smartfony, ale po zmianie centralki zestawu głośnomówiącego na taką z bluetooth masz możliwość łączenia się każdym telefonem z modułem bluetooth, do tego jak z nowej centralki puścisz kabel audio do navi MFD, to wtedy możesz nawet puszczać muzykę ze smartfona na głośniki auta nawigacje MFD w wersji A i B nie mają możliwości odtwarzania map w wersji DX, czyli tych najnowszych, dopiero od wersji C jest taka możliwość mam nadzieje że pomogłem -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
szczyku odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Darek, podziękował teraz to tylko ustawie na hyperfisa A turbo przy ładowania pokazuje ujemne wartości? W grupie 10 jest stała wartość a w grupie 11 zmienia się od plus do minus... -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
szczyku odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Pytanie, chciałbym się dowiedzieć w której grupie i komórce jest pokazywane doładowanie turbo (w ECU), jest kilka grup gdzie można odczytać Mbar, które to te prawdziwe? Licznik passat, silnik 1.9tdi. -
Pytanie, chciałbym się dowiedzieć w której grupie i komórce jest pokazywane doładowanie turbo (w ECU), jest kilka grup gdzie można odczytać Mbar, które to te prawdziwe? Licznik passat, silnik 1.9tdi.
-
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
szczyku odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Musisz mieć płytę z mapami i jak jest w środku to wtedy wchodzisz w ustawienia nawigacji i tam zmieniasz język. -
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
szczyku odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Pewnie tak, dowiadujesz się jaka to wersja i wygrywasz soft z MFD VW -
Witam, czy ktoś może posiada schemat elektryczny solardachu z passata b5fl, chce go zaadaptować do innego vag-a.