Skocz do zawartości

Knal

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Knal

  • Urodziny 05.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Kolos
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Majstry pacjent B5 AJM 115KM. Dzisiaj był na zczytaniu błędów. Sprawa ma sie tak: kąt synchronizacji aż 5.5 Wywaliło błedy: 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-10 - - - Intermittent 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent 17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded P1264 - 35-00 - - Co to oznacza? Zrobiłem test pompek i tak wyszlo: Z tego co widzę mieszcza sie w normie ale BIPY są wysokie. Czy to wszystko jakby jedno łączy sie z drugim? https://zapodaj.net/5ea33190af7a2.jpg.html https://zapodaj.net/98b95933a3518.jpg.html https://zapodaj.net/698fe775de796.jpg.html Rozrzad bedzie niedlugo wymieniany to i kąt synchronizacji zostanie powrocony do normy. A co z reszta? Styki na kostkach podgiąć? I chyba n75 widzę do wymiany. Auto ogolnie odpala jezdzi ale czasem ma moc a czasem mułowaty
  2. Knal

    Klimatyzacja nie działa

    A powiedzcie mi dlaczego czasem moze sie rozpinać na chwile i od nowa dzialac klima?
  3. POtrzebuje pomocy w wymianie rozrządu AJM 115km. Instruuje się tym filmikiem https://www.youtube.com/watch?v=wv0p0aTvmU0 1. żeby rozrząd był na znakach to muszę sprawdzić zeby było 0 na wale? tak jak w 90KM (bo robilem 90KM rozrząd) 2. Jak wsadzę blokade na koło wału i wałka to musze też tak przestawić koło wałka rozrządu? Po co on to zrobił? 3. o co chodzi z tym znakiem 3Z na obudowie plastikowej? 4. O co chodzi ze znakiem 4Z na początku filmiku? 5. Czy nowy napinacz aby wsadzam i tak samo napinam jak luzuje i tyle? Czy ma on cs w sobie co trzeba wyjac? 6.Czy muszę wymieniać ten cały napinacz ktory blokuję? Da sie stwierdzić zuzycie? POZDRAWIAM (nowy uzytkownik)
  4. Więc tak, Wiec tak, zrobiłem zamianę miedzy N75 a N18. trochę męki było ale mniejsza. Dodatkowo zrobiłem 2x test sztangi, pochodziła sobie trochę. Po przejeździe próbnym niby problem nie wystąpił ale przejazd nie był az strasznie długi. Jedynie zauważyłem że po tej zamianie i teście sztangi po odpaleniu i z1km kopcił czarno-niebiesko... Potem to ustało, tak nei jest na co dzien. Czy to wina zamiany zaworków? Dodatkowo czy można jeździć na takich zamienionych? Czy to kopcenie to objaw że cos nie halo z n75 jak tam wsadzilem bo w sumie n18 steruej egr itd? Od n239 był jeden też odpięty i podpiąłem go. Sztanga niby rusza sie góra dół. Jak myślicie? Jeszcze nie robilem drugiego przejazdu ale może taki kopciciel był chwile że coś nie halo z tym n75?
  5. Czyli czyszczenie turbo? N75 jest zamiennie stosowany z N18 tak? Gdzie znajdę n18 oraz wejscia identycznie pasują w tym iw tym? Chce go wyeliminowac. a z tym o co kaman?
  6. Co to jest PD? I ktore styki? te w kostkach pod pokrywą zaworów?
  7. witajcie, mam pacjenta TDI 115KM. Sprawa wyglada tak, że przeważnie zostaje to zauważone na rozgrzanym silniku z racji tego, że dzieje sie to na trasach i w sumie nie bylo kiedy sprawdzić w mieście. Potrafi być tak, że jedziemy i nagle chcemy przyspieszyc a tu się nie da. Pedał w podłogę a on wisi na max 2700 gdzieś może 2800. Redukcja nic nie daje. Dopiero zgaszenie silnika i odpalenie likwiduje probem "na chwile". Nie ma bardzo reguły raz dziala z 30min dobrze raz po 10min strzela focha. Na odpalony ciepłym potrafi i z 20km przejechać dobrze i znowu sie przywiesić. Zrobilem LOGI + zczytałem błędy. Jest coś o pompowtryskach jakby błąd który już od roku jest gdzieś. + ten jeden nowy. Błąd to 17964. Niestety nie zrobił mi sie screen z błędem z wtryskami. Na dniach akurat był serwis filtry + olej ale nie poprawiło. Dodatkowo zauważyłem odpięte podciśnienie które idzie to takiego zaworka jakby przy filtrze powietrza. Drugi koniec idzie do gruchy EGRu chyba ale chyba nie poprawiło się. Czyzby to był zawór n75? Poprosiłbym o pomoc w interpretacji logów i błędów i sugestie od czego zacząć. http://vaglog.pl/log_252314.html http://vaglog.pl/log_252313.html http://vaglog.pl/log_252312.html Link do pozostałych logów https://picasaweb.google.com/108628422771595778548/VAG?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOHXrZDlitH45wE&feat=directlink
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności