Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Coś mam ostatnio pecha. Pojawił się u mnie problem. Mianowicie, rano musze zakręcić dłużej, tj. 5 - 6 razy i dopiero odpala. Po tym poleci szara chmurka dymu. Później auto lata bez problemów, nie dymi, po nagrzaniu odpala bez problemów. Dwa tygodnie temu miałem wymieniane same szklanki, gdyż na wałek narazie zabrakło kasy (narodziny córki przede mna), a podobno nie był taki zły. Byłem u gością i stwierdził po podpięciu pod kompa, że 4-ty pompowtryk leje. Pomiary były:

I. -0,69

II. -0,9

III. -0,7

IV. 2,5

Auto przyspiesza normalnie.

Mechanik zaufany, ale jakoś przed oddaniem było OK, palił od strzała. Czy zrobić jakieś screeny gdy auto będzie zimne? Mam VAG-COM 3.11. Ew czy coś mogę zrobić, przed wymianą. Help

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze wtyczka na pompce poluzowana, albo regulacja pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zdjąć pokrywe zaworów, ściągnąć wtyczkę z tego wktrysku i dogiąć? Prysnę tam Konekt`em. Mogli coś z spaprać z regulacją pompki? Jutro zrobię screeny kanałów 013 i 023 z ciepłego i zimnego silnika. Czy jeszcze jakiś inny kanał zrobić? 4 pompka jest od kabiny, czy od zderzaka? Sorry, ale do tej pory tylko sprawdzalem płyny i lałem ON ;)

dzieki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czwartą pompka od kabiny. Przeczysc wtyczke i zrób regulacje, jest na forum opisane jak regulowac, jak ściągali wałek to mogli się coś sknocic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Dzięki. Sprawdzę to w pt. Dziś o dziwo odpalił od strzała, ale poleciała lekka chmura, paliwa nie było czuć, stal na prostej drodze. Zrobię screeny i dam znac.

dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem z moim Pasiakiem 2002 1.8T AWT. Otóż zimny silnik pali idealnie, wszystko pięknie, natomiast jeśli już trochę pojeżdzę, dobrze rozgrzeję silnik, zgaszę auto i za kilka-kilkanaście minut postoju go odpalam, obroty spadają ze standardowych 800-850 do ok. 300 i auto nie reaguje na wciskanie pedału gazu. jak już pisałem na zimnym silniku jest idealnie. Nie wiem co to może być, wymieniłem już CZUJNIK TEMP WODY I PRZEPUSTNICĘ. nadal jest to samo. mam jeszcze takie pytanie czy może mieć z tym coś wspólnego klima? proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam pewien problem z moim Pasiakiem 2002 1.8T AWT. Otóż zimny silnik pali idealnie, wszystko pięknie, natomiast jeśli już trochę pojeżdzę, dobrze rozgrzeję silnik, zgaszę auto i za kilka-kilkanaście minut postoju go odpalam, obroty spadają ze standardowych 800-850 do ok. 300 i auto nie reaguje na wciskanie pedału gazu. jak już pisałem na zimnym silniku jest idealnie. Nie wiem co to może być, wymieniłem już CZUJNIK TEMP WODY I PRZEPUSTNICĘ. nadal jest to samo. mam jeszcze takie pytanie czy może mieć z tym coś wspólnego klima? proszę o pomoc

podepnij vaga na pewno znajdziesz rozwiązanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam, mam pewien problem z moim Pasiakiem 2002 1.8T AWT. Otóż zimny silnik pali idealnie, wszystko pięknie, natomiast jeśli już trochę pojeżdzę, dobrze rozgrzeję silnik, zgaszę auto i za kilka-kilkanaście minut postoju go odpalam, obroty spadają ze standardowych 800-850 do ok. 300 i auto nie reaguje na wciskanie pedału gazu. jak już pisałem na zimnym silniku jest idealnie. Nie wiem co to może być, wymieniłem już CZUJNIK TEMP WODY I PRZEPUSTNICĘ. nadal jest to samo. mam jeszcze takie pytanie czy może mieć z tym coś wspólnego klima? proszę o pomoc

podepnij vaga na pewno znajdziesz rozwiązanie

 

Podłączałem pod kompa, lecz nie wykazało żadnych błędów, więc nie wiem co jest nie tak :( czy to może nowy czujnik temp. walnął?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłączałem pod kompa, lecz nie wykazało żadnych błędów, więc nie wiem co jest nie tak czy to może nowy czujnik temp. walnął?

 

czujnik musisz sprawdzić czy pokazuje prawidłowe odczyty, było to już wałkowane jak setki razy , w grupie silnik i grupie licznik ( oczywiście vag), na zimnym i na ciepłym czy wskazania są takie same , dop. różnica +- 4*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czujnik musisz sprawdzić czy pokazuje prawidłowe odczyty, było to już wałkowane jak setki razy , w grupie silnik i grupie licznik ( oczywiście vag), na zimnym i na ciepłym czy wskazania są takie same , dop. różnica +- 4*

 

Czujnik sprawdzony, nie ma róznic temperatury większych niż 2-3*C na obydwu grupach.

Myślę, że problem tkwi w sterowniku silnika (ECU) w podszybiu, bo po podmianie na inny wszystko było ok i nawet reagował na pedał gazu błyskawicznie..Stary sterownik pojechał do sprawdzenia. Po odbiorze napiszę czy jest naprawiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, słuchajcie czy nie jest coś dziwnego w odpalaniu silnika ? bo szukam przyczyny padnięcia turbo - 0.5cm luzu na wałku i brak pierścienia od strony gorącej.

 

( w regeneracji powiedzieli że albo nie było smarowania albo wina zapchanego kata)

 

smarowanie jest, kat wycięty, ale zaniepokoiło mnie odpalanie gdzie wcześniej nie zwracałem uwagi na to, a zdaje mi się że podchodziło pod 1tys obr a nie aż pod 1,2tys obr..

 

chodzi konkretnie o sam moment odpalenia silnika gdzie obr lecą do 1.2tys - po rozgrzaniu silnika i następnych odpaleniach odpala tak jak powinien - tak jest po dłuższym postoju nocnym...

 

(po drugim odpaleniu dodałem trochę gazu)

 

filmik:

http://picturepush.com/+tvNC

 

macie jakieś pomysły ? bo jak dla mnie to trochę jakby palił ciężko ale tak ze strzała - nie wiem jak to określić

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany - tak na przyszłość dla ludzi jakby ktoś miał identyczne objawy - padnięty był czujnik który był zakupiony jako ori, teoretycznie pokazywał że jest temp na minusie przy odpalaniu - po zakupie nowego Febi jak ręką odjął wszystko wróciło do normy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Posiadam passata 1,9 tdi avf, i mnie rownież napotkal podobny problem.

Auto gdy ma zimny silnik odpala normalnie, raz w czasie jazdy mi zgaslo i nie moglem odpalic. Czasami sie zdarzalo ze jak byl silnik cieply to nie chcial odpalic, czekalem az silnik ostygnie i za pierwszym razem odpala. Gdy zdarzy sie juz ze nie odpala rozrusznik sie kreci, slychac przy odpalaniu elektromagnes w stacyjce. Odpalalem na plaka zalapal ale przepalil plaka i zgasl. Do tego swieci sie sterowanie silnika i blad abgas wekstatt.

Za pierwszym razem oddalem auto do mechanika ktory stwierdzil ze mam zawalony bak pelno syfu i wogole, wiec wyczyscil mi bak i pompe paliwa i do tego wymienil oringi na pompowtryskach bo stwierdzil ze dostaje mi sie olej do paliwa, auto odebralem w poniedzialek i we wtorek blad i wszystkie objawy powrocily :/.

No to nastepnego dnia znowu do mechanika stwierdzil ze walniety czujnik obrotu walu, (vag nic nie pokazywal, jak rozpial wtyczke i podpial ja jeszcze raz to wtedy blad wyskoczyl) tak wiec w sobote wymienili mi ten czujnik

Odebralem auto posmigalem i po kilku km znowu zapalilo sie sterowanie silnika i abgass... i nie idzie odpalic na cieplym silniku.

Pojawiaja sie jeszcze bledy ECU ale to nie powinno byc powodem ze nie mozna odpalic auta.

Przewertowalem caly ten temat ale nie znalazlem nikogo kto by mial podobny problem, nie wiem co mam robic bo strach jechac gdzies tym autem.

Ktos wie co zrobic?? juz wladowalem 500 zl i efektu zandego ;/

(vag nic nie pokazywal, jak rozpial wtyczke i podpial ja jeszcze raz to wtedy blad wyskoczyl) tak wiec w sobote wymienili mi ten czujnik

Zapamiętaj że jeśli odepniesz wtyczkę od czujnika i włączysz zapłon, a potem zapniesz wtyczkę z powrotem vag zawsze pokaże błąd ( urządzenie działa niepoprawnie lub brak urządzenia ). Po wykasowaniu błąd nie powróci.

Przypuszczam że wymieniacz świadomie lub nie naciągną Cię na koszta.

Swoją drogą tak sprawdzałem co jest co w moim pasku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

dziś wróciłem z trasy Zakopane - Łódz i wszystko z autem było ok aż do momentu jak zatrzymałem się ok.70km od celu na stacji aby przeprostować kości i zaliczyć WC. zgasiłem auto i po powrocie ok 5min auto nie chciało odpalić, dopiero po 3 próbie przy dodaniu gazu po jakiś 3sekundach załapał. dodam że teraz też ma ciężko( objaw podobny do zapowietrzenia lub jakby pompa nie podawała paliwa). pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podpinam się pod temat co by nowego nie zakładać. Z moim passatem jest problem taki, że słychać uciążliwe buczenie z okolic prawego tylnego koła. To nie jest związane z jazdą, słychać to cały czas przy zapalonym silniku. Dźwięk kojarzy mi się z odkurzaczem :D wydaje mi się, że to nie może być nic innego jak pompa paliwa, ale w związku z tym pompa umiera czy jak? daję link do filmu z "odkurzaczem". Do dziwnych objawów, które mogą jeszcze mieć związek z tą pompa lub całym układem paliwowym jest też to, że na rezerwie z reguły długo trzeba kręcić żeby załapał. Z reguły nie znaczy zawsze, bo raz na powiedzmy 6 odpaleń na rezerwie odpali na strzała. Gdy ma w baku więcej niż rezerwę nie ma tego problemu. Jakieś 2 miesiące temu miałem problem z wyciekającym paliwem, ale wyciekało na łączeniu pompy vacuum do bloku silnika. Po wymianie uszczelki problem zniknął. To ciężkie odpalanie zostało. Może układ się zapowietrza?

 

Link do filmu:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takze mam problem z odpalaniem 1.8T +gaz:) Auto odpalało ciezko i gasło i łapal dopiero za 2-3 razem:/ dzisiaj juz wogole nie pali...

 

Swiece, cewki? czy cos innego moze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...........

Edytowane przez Manfred

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.nie wiem gdzie mam pisac jestem nowy wiec sie wkleje tutaj.posiadam passata b6 19 tdi pd bkc.mialem problem ze jakbyl cieply nie chcial .trzeba bylo trzymac wcisniety zaplon przez okolo 30 s i palil.brak bledow.jak zimny palil od strzala.regenerowane wtryski odczyt vag w normach.wymieniona pompka w zbiorniku paliwo leci. Z braku pomyslow wstawilem oszusta,ktory oszukuje czujnik temp przez 5 s przy starcie i bylo super.do dzis....auto jak postoi razna jakis czas nie chce odpalic.trzeba krecic jakies 2 minuty.jak ruszy wszystko oki. Pali pozniej od strzala az znowu popostoju nic,ale nie zawsze.na vagbrak bledow.raz na jakis czas pojawia sie blad egr.ale to chybanie ma nic wspolnego z odpalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu pojawiła się nieszczelność w układzie i jak postoi paliwo ucieka spowrotem do zbiornika to się zapowietrza i nie chce zapalić.Teściu tak miał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dzieki za odp.juz sam nie wien.sprawdzalem i nic nie widze.pompa vacuum miala luz na pidcisnieni to zaklepalem i zkleilem no ale bez zmian.a wiecie gdzie jest zaworek zwrotny?jest jakis w pompie vacuum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności