Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

no wiec tak niby VAG problemu nie widzi czujniki OK ale jednak po odłączeniu czujnika cieczy i sprawdzaniu swiec na sucho w garazu to grzeją a przy podpietym czujniku nie... i próba przy -8 cały dzien na dworze i pali na dotyk ... co to moze być ? czujnik kupiłem nowy ORI VW vag pokazuje ze OK ....

a auto pali na dotyk tylko przy odpietym czujniku , ktos ma jakies pomysły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik sprawdzony vagiem przy tych -8 stopni ile widzi w blokach pomiarowych. Jakie są rozbieżności między pomiarem w bloku silnik i licznika. Przy odpiętym czujniku auto myśli że - 40 stopni czy jakoś tak. Inne dawki startowe pewnie też są. Ja bym sprawdził dokładnie odczyty z czujnika wpierw. Błędu auto może nie widzieć a czujnik będzie klepnięty ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie kupiłęm czujnik z allegro niby ori za 26zł ale vag go nie widział nawet .... kupiłem w Minimocie tez niby ORI za 90zł po jakosci wybitych znaków jestem w stanie powiedziec ze ori .. Vag go widzi bloki sprawdze w czwartek z rana ... myslałem tez nad tą dawką startową czy czasem cos ktos kiedys nie kąbinował albo cos moze tez dostaje za mało paliwka na start ale jak wyjołem wczoraj swiece i je do silnika dotkłem po przekreceniu kluczyka nie grzały po odpieciu czujnika ... natychmiast sie żarzyły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj pasek ostatnio stał jkaies 2 miesiące nieodpalany. Po odpaleniu na zimno dymil strsznie na bialo/szaro jak sie rozgrzał przestał, czy to coś poważnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba każdy samochód dymi na biało na zimnym jak paruje wilgoć z wydechu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

potrzebuje pomocy bo juz nie daje rady z tym odpalaniem jak zimno wymieniłem końcówki wtrysków pompę wtryskowa świece 2 razy aku nowy sprawdzony kąt wtrysku do świec dochodzi prąd problem ten mam od kąt kupiłem auto czyli od 7 lat byłem juz u 100 różnych mechaników i nic każdy rozkłada ręce. A pali tak jak na filmiku :http://www.youtube.com/watch?v=Hv5XdiWhmFQ&feature=youtu.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

potrzebuje pomocy bo juz nie daje rady z tym odpalaniem jak zimno wymieniłem końcówki wtrysków pompę wtryskowa świece 2 razy aku nowy sprawdzony kąt wtrysku do świec dochodzi prąd problem ten mam od kąt kupiłem auto czyli od 7 lat byłem juz u 100 różnych mechaników i nic każdy rozkłada ręce. A pali tak jak na filmiku :http://www.youtube.com/watch?v=Hv5XdiWhmFQ&feature=youtu.be

A ktoś patrzał czy przez noc sie nie zapowietrzy ?? bo wygląda jak by się zapowietrzał !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak by całe paliwo zeszło i musi nadmuchać bo jak już go dostanie to pali zaraz, przewody przeźroczyste założyć na odcinku pompa filtr ( powrót i zasilanie ) jeden kręci drugi patrzy czy idą bąbelki, ja bym tu szukał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paliwo sie nie cofa mam zalozony przezroczysty weżyk podczas krecenia kupa czarnego dymu wienc paliwo odpada dodam tylko ze czasami zdarzy mu sie załapac w miare dobrze

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do sprawdzenia czujnik temp i czujnik rsw.

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp. sprawdzony pod vagiem a o jaki czujnik rsw chodzi?? i jak go sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja wygląda następująco:

Wyjechałem z parkingu pod blokiem, gdzie auto stało kilka dni. Odpalił bez problemów. Po przejechaniu około 7km, przy hamowaniu przed skrętem w prawo silnik zgasł i już się nie uruchomił.

Przy okazji tej sytuacji nie zapaliła się żadna kontrolka na licznikach.

 

Próby ponownego uruchomienia zakończyły się niepowodzeniem.

 

Auto przestało kilka dni w ogrzewanym garażu i ciągle nie daje się uruchomić.

 

Z zaobserwowanych objawów:

1. brak zasilania pompy paliwa w zbiorniku (bezpiecznik cały, przekaźnik działa),

2. żaden moduł/sterownik w VAG nie pokazuje błędów,

3. po przekręceniu kluczyka, samochód zachowuje się normalnie, wszystkie kontrolki zapalają się i gasną w normalnej kolejności, nagrzewają się świece, gaśnie kontrolka immo itp.

4. próba uruchomienia silnika kończy się kręceniem rozrusznikiem i po kilku obrotach błąd ciśnienia oleju i duży napis "STOP" na wyświetlaczu.

 

Podłączenie pompy paliwa w zbiorniku "na krótko" nie pomogło, silnik dalej nie odpalił.

Odłączenie akumulatora na pół dnia również nie pomogło.

 

Jakieś pomysły co może być nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem własnie napiecie na rsw i na ciepłym silniku ma 0,680v czyli jest dobrze ja juz nie mam siły na ten samochód chyba go spale i bedzie spokuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio padł mi akumulator więc go wyjąłem i naładowałem. Dzisiaj go wsadziłem, ide odpalać a on nic tylko kręci i kręci ale nie odpala.

 

Wiecie co może być przyczyną??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ukryty wyłącznik czegoś zapewne zamontowany przez poprzedniego właściciela , po odpięciu aku się uaktywnił ? innej możliwości nie widzę. No chyba że jakieś zwarcie zrobiłeś wyjmując aku ( oczywiście pierw klema minusowa była ściągnięta ? i zakładane odwrotnie do demontażu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, najpierw - potem + przy zakładaniu odwrotnie. W jakieś wyłączniki też wątpie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cudów nie ma że chodziło a teraz nie po odłączeniu aku, podłącz pod vag może jakieś błędy wykryje , ale ja stawiam na jakieś zabezpieczenie że się uaktywniło, znam taki przypadek z własnego życiorysu jak w corsie b po odpięciu aku ( trzeba było coś pospawać) podpinam chce wyjechać i wielka **** ... nikt nie wiedział nawet poprzedni właściciel ( co też go kupił) że coś tam było montowane , po 2h szukania w instalacji było odcięcie zamontowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem miałem zabezpieczenie które odcinało podawanie paliwa trzeba było wcisnac guzik zeby pompka w zbiorniku podała bo inaczej krecił i nic ... wkoncu MADE IN CHINA dała znac o sobie i nawet jak wcisłem guziczek to H** kable by mi sie stopił od kręcenia a paliwa i tak nie podał ... a moze przekaźnik od pompki paliwa ci kolego dupnoł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności