Skocz do zawartości

bolooo17

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bolooo17

  • Urodziny 09.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Wielkopolski

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. sposób jest jeden zdejmij stara pokrywe wyciągnij z niej te sruby z tulejkami zeszlifowac troche tulejki ok 1mm najlepiej na tokarce i założyć i pokrywa bardziej siądzie i po kłopocie ... sprawdzone rozwiazanie
  2. Do TDI wystarczy 72 Ah pod warunikim ze jest dobry rozrusznik i alternator u mnie nowy 74 posch silver a fura kreciłą długo ale dynamicznie po wymianie rozrusznika nawet na ori aku 63ah pali na dotyk
  3. u mnie był problem z odpalaniem .... wymiana uszczelek na pompkach ... regeneracja rozruszniak ... nowy czujnik cieczy .. i bez poprawy i co sie okazało ze jednak rozrusznik ... po mimo nowych tulejek i szczotek niby krecił szybko ale to nie było to po załozeniu innego rozrusznika auto na dotyk pali tak samo na ciepłym jak po całej nocy przy - 16 niby nic a rozrusznik był wszystkiemu winien
  4. dobra panowie na chwile obecna hamulce zrobione zacząłem od rozebrania zacisków umyłem w srodku preparatem do odtłuszczania tarcz ... przepsikałem WD40 przy składaniu wymieniłem 1 tłoczek przy okazji bo miałem stare zaciski a ten miał ostre rysy ..... odpowietrzyłem całość a co dziwne płyn miałem miedzy minimum a max . ale gdy dolewałem pod korek to wciągało gdzies płyn ? i tak kilka razy dolałem pod korek i wciągło go do poziomu max p0óźniej pompowanie i znow dolewanie czyż by pompa abs była tak mocno zapowietrzona ze VAG nie dał rady ? .. ale efekt koncowy taki ze hamulce z tyłu POWRÓCIŁY mała rundka po miescie i słychac ze klocki zaczynaja sie docierac na tarczach wiec nie wiem co to mogło byc za przyczyna w kazdym razie płynu do zbiornicza weszło wiecej niz spuściłem przez odpowietrzniki
  5. ja podejzewam albo pompa ABS albo Hamulcowa tylko nie wiem jak zdiagnozowac metodą garazową
  6. zaciski są sprawne bo zdjołem je z jarzm i patrzałem jak pracują (kolega wciskał pedal) potem je wkręciłem po otkreceniu odpowietrznika płyn wycieka swowodnie ale dziwne jest to ze odpowietrzałem kilku krotnie a płyn ze zbiorniczka ubywał nie proborcjonalnie do tego co spusciłem przy odpowietrzaniu czyli odpowietrznikiem zeszło wiecej niz ze zrbirniczka .. ---------- Dodano o 11:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:47 ---------- a zaciski z tyłu mam z audi TT i tarcze 256x22 wiec reczny po zaciagnieciu powinien koła blokwac a tu lipa w maluchu chyba jest lepszy reczny
  7. ja juz nie wiem co robic moze wymienic pompe ... odpowietrzałem i pompe ABS-u Vagim bez efektu odpowietrzałem ... cały układ w nowym płynie i nadal tył nie hamuje jak powinien po trasie przód ogien a tył tarcze zimne ... reczny tez nie blokuje kół słychac jak klocki szuraja ale koł nie bolkuje ... tłoczki wycisłem i wkrecałem zeby nie było ze zapieczone ... nowe Tarcze ATE + klocki ori VW a hamulce z tyłu gorsze niz w maluchu .... dodam ze przed wymianą stare tercze tez nie wygladały jak by hamowało co prawda były juz wyjechane ale nie swieciły sie tak jak z przodu co to moze byc .. ? pompa hamulcowa pompa abs? servo ? jak to zdjagnozowac
  8. ale na fotce masz uszczelke pod pokrywe zaworów do TDI na pompie a nie na pompowtryskach pompowtryski maja plastikową pokrywe a ty pewnie metalowa ---------- Dodano o 19:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:02 ---------- i dla pompowtrysków nie idzie dostac ori uszczelki jedynie z pokrywą pytałem w skodzie , SEAcie i VW tam wedłuk katalogu nie ma uszczelki jedynie komplet z pokrywą ja odtłuszałem 3 uszelki róznych producentów i lipa najdłuzej mi wytrzymał Goetz za 80zł wszystko tansze ciekło odrazu zgadałem sie z kolesiem co ma auto handel i podmienimy pokrywy bo ma takiego PD i jest suchy to zobaqcze czy przestanie ciec
  9. waldi1982 a spróboj w bloku 001 u mnie w golfie na 002 tez był error a na 001 sie powiodło tylko ze potem musiałem zrobic jazde z predkoscia 20km/h przez kilka sek potem skrecic po łuku w lewo tak zeby kierownica była o 90stopni przekrecona i cały czas 20km/h to z tą jazdą trzeba zrobic wtedy gdy po odpowietrzaniu abs bedzie ci sie swieciła kontrolka ABS na desce
  10. przy odpowietrzaniu pedał wpada w dół reczny przy zaciskach zaciąga prawidło ,ps: jak odpowietrzałem pompe ABS Vagiem to zauwazyłem ze wypluło płyn gdzies z okolicy pompy hamulcowej -a serwo to normalne >? czy moze mam poszukac z kad ten płyn dokładnie wywaliło ---------- Dodano o 22:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:09 ---------- a czy nie lepiej odpalić auto przy odpowietrzaniu ?? czy lepiej miec zapłon ON ? to mnie ciekawi od dawien dawna przy odpalonym silniku działa podcisnienie wiec chyba wieksze ciśnienie w obwodzie idzie uzyskac chyba ze jestem w błędzie
  11. kontrolka ABS zgaszona .... pompa odpowietrzona ... tył nadal hamuje słabiutko po ostrej jeździe przód - Ostro rozgrzany az czuć z daleka ciepło ... TYŁ słabiutko tarczy mozna dotknać prawie letnia temp zaciagajać ręczny straszny obór tak jak bym miał zapieczone tłoczki dla porównania przejechałem sie Leonem kumpla tam reczny na 3 ząbku blokuje koła przy wiekszej predkosci i delikatnie zaciagajac i u niego czuć jak ten reczny tak miękciej chodzi nie trzeba tyle siły ... Jarzma mam nowe wiec klocki raczej sie nie zacinają na nich tłoczki były wkrecane nie dawno Klocki nowe ORI VW
  12. ale to jest uszczelka od VW prawdziwe problemy z uszczelkami zaczynaja sie przy PD ---------- Dodano o 20:31 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:31 ---------- ale to jest uszczelka od VP prawdziwe problemy z uszczelkami zaczynaja sie przy PD
  13. wiem wiem dlatego po nie udanej próbie zrobiłem w grupie 001 teraz mecze sie zeby wyłączys swiecącą sie kontrolke ABS
  14. korektora nie ma ... płyn po popuszczeniu sam wypływa .. w ustawieniach VAGIEM jak wchodze w ABS grupa 002 to mam ERROR co to moze znaczyc
  15. a widział ktos takie cuda ? tył nie hamuje .... odpowietrzałem kilku krotnie bo były zmienione zaciski ... reczny jak zaciagam tez słabiutko .... wymieniłem pompe vacum (luk) bo kruciec był juz obluzowany teraz jest bosch wiec kruciec OK hamulce niby zaczeły troche łapać bo były nowe tarcze i po wymianie Pompy Vacum tarcze delikatnie sie dotarły ale i tak do dobrych hebli daleko ... pedał mam twardy od samej góry ale przy odpalonym aucie jak wcisne pedał to powoli powoli schodzi na dół przednie hamulce ŻYLETY auto nurkuje odrazu tylko tył prawie nic nie łapie reczny tez jak zaciągam to czuć opur klocka o tarcz ale auto kół nie blokuje a opony 205 wiec powinno dodam ze przed zmianą zacisku , na starych tez nie hamowało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności