Mareve Zgłoś #741 Napisano 15 Stycznia 2013 Robiłem niedawno logi , ale jeśli trzeba zrobię nowe. http://forum.vw-passat.pl/threads/126942-AVF-1-9-tdi-prosba-o-analize-logow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #742 Napisano 15 Stycznia 2013 mi to wygląda jakby aku był słaby,ewidentnie słychać że słabo kręci rozrusznikiemNie ma tam nic ewidentnego, co wskazywałby na to co napisałeś. To nie aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #743 Napisano 15 Stycznia 2013 Witam, mam problem z odpalaniem zamieszczam filmik.Dodam, że auto po wymianie świec paliło lepiej, a gdy znów przyszły mrozy to się pogorszyło. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Mój tez rewelacyjnie nie odpala ale muszę go tag długo trzymać na rozruszniku jak już załapie kręci chwilę jak by na sucho bez odzywania się, potem łapie i odpala jutro postaram się nagrać filmik temperatura u mnie podobna więc będziesz miał porównanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek_78 Zgłoś #744 Napisano 16 Stycznia 2013 Witam Pare tygodni temu miałem poważny problem, paska 1,9 AVF B5FL nijak nie dało sie odpalić, opisywałem problem wcześniej, nawet jak odpalił po 2-3 minutach gasł i koniec zadnej opcji odpalenia jak już sie rozgrzał smigał normalnie problem usunięty i autko smiga ( powód na końcu ) pisze w ramach PRZESTROGI PRZED "" SPECJALISTAMI "" specjalista nr jeden - warszawa instalatorów 5 (jest tam ich kilka ten w którym byłem był po prawej towinga ) ( gość współpracuje z laweciarzem który proponuje usługę w tym warsztacie całodobowo , sama laweta ok ) warsztat polegający na ogrzaniu samochodu odpaleniu i oddaniu poki ciepły, brak podnośnika narzędzi itp , wymiana filtra paliwa i zaworka przy filtrze - zupełnie niepotrzebna jak sie pozniej okazało za jedyne 300 zł.... + laweta 150.... - auto pojezdziło poki było ciepłe następnego dnia odpaliłem i po 5 minutach - zgasło i znowu holowanie - kolejny raz ogrzał oddał - OK ... trzeci dzień to samo .. i samochód holuje gdzie indziej bo nei wierze w cudowne ogrzanie Specjaliści nr dwa - WWW.DIESELPOINT.PL warszawa aleje jerozolimskie (ileśtam) wjazd przy macu i stacji benzynowej Auto trafiło do nich po specjaliście nr jeden - mieli sprawdzić co i jak i postawić diagnozze... poniedziałek - oglądaliśmy - prawdopodobnie wtryskiwacze .... na słuch to wtryski wtorek - nic środa - nic , prosze ich zeby zajrzeli do wtrysków sprawdzili połączenia i elektryczne "piny na wtyczkach" OK OK wszystko sprawdzimy czwartek - tak dzisiaj rozbierzemy i sprawdzimy układ paliwowy i zajrzymy we wtryski i zrobimy komp diagnoze.... telefon o 16tej - Proszę pana wtryski do regenaracji - padnięte.... wszystko sprawdziliśmy i to napewno wtryski - diagnoza 200zł REGENERACJA WTRYSKÓW 2500-2800 - zapraadzamy moze pan zostawić zrobimy i napewno będzie super. SCIANA OBWIESZONA DYPLOMAMI Z GÓRY DO DOŁU myśle sobie - no to chyba sie nie mylą ale ze kasy nie mam a samochod i tak miałem sprzedać.... zabieram go stamtąd jade po odbiór - samochód z wielkim trudem odpalił telepiąc sie przy tym i traktorząc ale odpalił traktorzył 5 minut i ucichł zapłaciłem pojechałem po drodze wszystko cacy.... myśle sobie no dobra - jak to wtryski pojade do gości od wtrysków wyjmą sprawdzą na maszynie który(e) uszkodzony i powymieniam/zregeneruje ( mam już dosyć samochodu po 2 tygodniach tułaczki i płacenia za nic ,choć to pierwsza awaria od 3 lat ) Warsztat nr 3 - GARAŻOWA zajmuja sie regeneracja wtrysków i pomp, pomyslałem ze poki jezdzi zawioze go do nich niech zrobią te pompki ... pojechałem zostawiłem mowie ze interesuje mnie sprawdzenie wtryskiwaczy i zostawiam samochod... gościu mowi że OK OK zapisał na kartecze , - sprawdzenie 200 zł . W miedzyczasie swieta nowy rok ,,, po nowym roku dzwonie pytam - tak tak zrrobione i śmiga 200zł - mysle jak to - cud jakiś czy co ? no dobra będe o po pracy to pogadamy... - przyjezdzam ide do biura - jakiś inny gościu mnie wita i mowi ... niestety zaszła pomyłka pana samochod nie jest zrobiony mielismy takiego samego i zaszła pomyłka ... NO KURRR.... U Pana zrobiliśmy diagnoze komputerową - 150 zł ( mowie mu po kego Hu... mi diagnoza kiedy przyjechałem z konkretna prosba o sprawdzenie i wyjęcie wtryskiwaczy i nie prosiłem o zadne diagnozy bo juz za nie dwa razy płaciłem ponad 500zł ) , no dobra jutro sie tym zajmiemy bo samochod oddawał pan komus inemu a teraz jestem ja no i nie wiedziałem - ( nagroda specjalna za komunikacje ) ... jutro wszystko sprawdzimy .... następnego dnia -- Tak wóz zrobiony działa jezdzi wszystko super.... myśle sobie kolejny cud czy kolejna pomyłka ? goście z garażowej wyjeli wtryski i gołym okiem było widać wywalone uszczelkki wtryskiwaczy powiedział ze były w czesciach i nie było cisnienia kompresji czy czegoś takiego, wymienili wszystkie wyregulowali wtryskiwacze i passek śmiga coprawda skasowali niepotrzebnie za diagnoze o którą nie prosiłem ale naprawili w sumie 450 zł wyszło plus poprzednie 550 - WNIOSKI - UWAGA NA wielkiej klasy specjalistów z WWW. DIESELPOINT.PL którzy stawiają diagnoze NA SŁUCH chwaląc sie ścianą obwieszoną dyplomami i chcą naciągać na regeneracje sprawnych części bo szef powiedział ze pompki wiec nie ma sensu grzebać, za fachowe ucho 200 zł UWAGA na odmrażalnie na instalatorów 5 wstawią do garażu ogrzeją ew zmienią filtry.... i naładują aku - za jedyne 300zł serwis na garażowej - drogi, troche naciągają ale zrobili jako jedyni to co trzeba ! juz 2 tygodnie smigam mróz nie mróz wszystko ładnie pali zawsze bez problemowo. wnioski wyciągnijcie sami - a przy objawach podobnych jak moje - warto sprawdzić zwykłe uszczelki + podkładki na pompkach ktore kosztuja 150 zł zamiast wydawać 600 na wysokiiej klasy specjalistów którzy ogrzeją albo osłuchają samochod i zarekomendują naprawe za 3000 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filet84 Zgłoś #745 Napisano 16 Stycznia 2013 witam, pozwolę sobie na podpięcie się do tematu o problematycznym odpalaniu - nie mam niestety wyjścia gdyż ostatnie 2 godz. spędziłem na przeszukiwaniu forum i zerowym wyniku, a jako "świeżak" na forum nie mogę założyć tematu odrębnego. Sprawa ma się następująco: po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pierwszą pozycję podświetlają się wskaźniki po czym zaczynają się dziać "cuda" kontrolka alternatora tli się kontrolka ABS tli się kontrolka układu hamulcowego mruga dodatkowo słychać trzykrotny sygnał dźwiękowy zazwyczaj silnik odpala po czym wszystkie kontrolki gasną i wszystko jest ok. natomiast dziś doszedł dodatkowy objaw, mianowicie po wszystkim opisanym powyżej wszystkie kontrolki zgasły oraz wskaźnik stanu paliwa spadł do 0 i nie dało rady zakręcić silnikiem. Po paru takich próbach w końcu zaskoczył. czym może to być spowodowane ? układ hamulcowy sprawdzony i jest ok akumulator naładowany i przetestowany pod kątem żywotności i pojemności alternator sprawdzony i jest ok. sprawa dotyczy Passata 1998 r 1,9 TDI 90 KM wrzucam dla zobrazowania 2 filmiki jakie dzisiaj nakręciłem, w drugim filmiku (słabo słyszalne) przed przekręceniem kluczyka słychać „pierdzenie” (nie wiem jak to nazwać) od strony komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #746 Napisano 16 Stycznia 2013 @Maciek_78 tak to już bywa z naszymi specami, btw. za diagnozę kompem bym im za h. nie zapłacił skoro tego nie oczekiwałeś i nie zlecałeś to raz, po 2 po tej wizycie w 1 warsztacie jak bym zobaczył taki warsztat to bałbym sie nie tyle o naprawę a o cale auto ze zniknie). A po 3 jak ma się chęci i choć odrobinkę wiedzy ( na forum jest to wszystko pięknie opisane) + narzędzi to zaoszczędziłbyś na wymianie tych uszczelek a cały koszt to by były uszczelki z allegro http://allegro.pl/uszczelki-pompowtryskiwaczy-audi-vw-1-9tdi-2-0tdi-i2859574404.html 31 x 4 + przesyłka oraz śruby nowe do przykręcenia ( na 99,9% Ci ich nie wymienili jak znam życie a powinni). Do tego nie potrzeba jakiś specjalnych mikromierzy by ustawić pompki potem bo widać to gołym okiem jak się dociska i kiedy otwiera i ile czasu stoi nieruchomo. Problem tylko może być z suwmiarka 40 -cm. Poza tym na upartego nawet regulować ich by nie trzeba było jak kolejnością nie są zamienione. Do sprawdzenia zawieźć samemu jak by co też można. I na pewno wyszło by sporo taniej Najważniejsze że śmiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #747 Napisano 16 Stycznia 2013 mój odpalił dziś za drugim razem było -4 bez rewelacji też myślę o uszczelkach na pompki tylko jeśli to uszczelki to dla czego jak jest temperatura w plusie auto pali od strzała nawet bez grzania świec ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #748 Napisano 16 Stycznia 2013 Dodam, że u mnie niedawno była wymieniania uszczelka pod głowicą i uszczelki na pompkach są nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #749 Napisano 16 Stycznia 2013 nie wiem ale to pd-ki kiepsko palą u mnie na parkingu jest kilka tdi i tdi PD ma znacznie większe problemy niż vp nie piszę o moim ale jest kilka b5 3bg i też muszą chwilę pokręcić żeby odpalić obok mnie stoi a3 110 km i pali od kopa nie wiem czy kobieta która go używa grzeje w nim świece bo dziś rano po prostu otworzyła drzwi i sru pół obrotu i chodzi ma mój paszczak.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #750 Napisano 16 Stycznia 2013 nie wiem ale to pd-ki kiepsko palą u mnie na parkingu jest kilka tdi i tdi PD ma znacznie większe problemy niż vp nie piszę o moim ale jest kilka b5 3bg i też muszą chwilę pokręcić żeby odpalić obok mnie stoi a3 110 km i pali od kopa nie wiem czy kobieta która go używa grzeje w nim świece bo dziś rano po prostu otworzyła drzwi i sru pół obrotu i chodzi ma mój paszczak.. Trudno stwierdzić,lecz mój AFN również odpala w podobny sposób,bez powtórnego grzania czegokolwiek,VAG musi odpowiedzieć w tym przypadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #751 Napisano 16 Stycznia 2013 tylko vag w takich właśnie przypadkach niewiele mówi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #752 Napisano 16 Stycznia 2013 po wymianie tych uszczelek na PD też mi się palenie poprawiło oraz wgranie softu dedykowanego pod moje pompki bo mam AA , a w ECU było pod AL. Robota nie straszna koszty tez nie , a przy okazji zobaczysz sobie gniazda pompek czy nie są wyklepane + regulacja i nowe śrubki. No i oczywista rzeczą jest zobaczyć wałek jak wygląda przy tej robocie. ps. moje uszczelki na 2 pd były bardzo mocno już wyrobione , miejscami zamiast okrągłe były płaskie z gumą powycieraną na boki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #753 Napisano 16 Stycznia 2013 po wymianie tych uszczelek na PD też mi się palenie poprawiło oraz wgranie softu dedykowanego pod moje pompki bo mam AA , a w ECU było pod AL. Robota nie straszna koszty tez nie , a przy okazji zobaczysz sobie gniazda pompek czy nie są wyklepane + regulacja i nowe śrubki. No i oczywista rzeczą jest zobaczyć wałek jak wygląda przy tej robocie. ps. moje uszczelki na 2 pd były bardzo mocno już wyrobione , miejscami zamiast okrągłe były płaskie z gumą powycieraną na boki. spodziewam się że i u mnie jest podobnie ale wiesz jak jest auto użytkuję na co dzień wiec do puki pali to nie ruszam ale zdaję sobie sprawę że ten dzień jest coraz bliżej ... jak mnie pierwszy raz zawiedzie i nie odpali to pewnie będzie impuls do działania a jak na razie to pochechałm rano i jakoś pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #754 Napisano 17 Stycznia 2013 A tak wyglądalo dzisiejsze odpalenie paszczura - 8,5 bez rewelacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smuga Zgłoś #755 Napisano 17 Stycznia 2013 ja bym obstawiał coś z Paliwem albo pompom paliwa. Skoro po chiwlowym kreceniu odpala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #756 Napisano 17 Stycznia 2013 ja bym obstawiał coś z Paliwem albo pompom paliwa. Skoro po chiwlowym kreceniu odpala. Delikatnie podcieka mi pompa vacu wiec może po nocy się zapowietrza zauważyłem że zaczął słabiej odpalać po wymianie filtra paliwa na boscha ale to raczej nie wina filtra bo przed nim był jakiś chiński zamiennik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smuga Zgłoś #757 Napisano 17 Stycznia 2013 Jeśli chodzi o rzeczy firmy Bosh to mam mieszane uczucia... przy morzach jakie sa może woda Ci sie tam gdzieś zbiera. Proponuje to czyms uszczelnić i zobaczyć jaki bedzie efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halik007 Zgłoś #758 Napisano 19 Stycznia 2013 Witam podłączając się do tematu mam ogromny problem może ktoś się spotkał z czymś taki. Nie chce zapalić czy ciepły czy zimny na biegu wstecznym jaki i na włączonym wentylatorze. Natomiast jak jest na luzie lub innym biegu i ma wyłączony wentylator to pali super co to może być? Byłem już u kilka elektryków ale nikt nie może dojść co to jest bo nie pokazuje żadnych błędów. Proszę o pomoc to jest VW Passat b5 2000r sedan 1,9tdi ahh 90KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JakuS Zgłoś #759 Napisano 19 Stycznia 2013 Witam. Mój problem pojawił się jednego dnia, gdy nie mogłem odpalić mojego auta. Gdy już udało się go odpalić zaczął kopcić na czarno oraz zaczęło głośno stukać w silniku a następnie zapaliła się kontrola oleju na desce rozdzielczej i włączyło się pikanie. Od razu wyłączyłem silnik i postanowiłem sprawdzić pod maską czy coś jest nie tak. Nic dziwnego nie zauważyłem. Dodam też, że około pół roku temu na desce rozdzielczej podczas jazdy po mieście, migał mi od czasu do czasu napis "service insp", jednak nie jestem pewien dokładnie, że to to. Szukałem na forum podobnego problemu jednak niestety nic nie znalazłem, chyba że coś przeoczyłem. Prosiłbym o pomoc w ustaleniu awarii. Moje auto to VW Passat B5 1.9 diesel 90km, 1999r. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolooo17 Zgłoś #760 Napisano 20 Stycznia 2013 czy problemem mogą byc pompki ze przy - temp kreci i kreci po odpaleniu jak go zgasze nastepny rozruch juz na dodtyk chociaż czasem cos mu odbije i w mrozy cyknie na dotyk ale nie zawsze ..... pompa vacum zmieniłem, nowe uszczelki na pompkcha, nowy aku i rozrusznik nawet czujnik temp a problem dalej ten sam .... czyż by dawka rozruchowa ? a moze głowica nie szczelna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach