Skocz do zawartości

neoarti

  • Liczba zawartości

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O neoarti

  • Urodziny 14.04.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Hej posypała mi się głowica w silniku 1,9 AXC czy muszę szukać głowicy tylko od silnika AXC czy pasują też inne od 1,9 TDI ? moja głowica ma oznaczenie v420 038103373r ale spotkałem się z oznaczeniem v410 i bodajże 411 ten drugi numer się zgadzał czy głowica v410 itp będzie pasowała ? w czym ewentualna różnica ? z góry dzięki za pomoc
  2. Witam wczoraj wymieniałem szybę czołową w moim B5 3BG po wycięciu szyby okazało się że z pod deski z lewej strony wystaje jakiś przewód podciśnieniowy nie mam pojęcia do czego to podłączyć może koś podpowie ??
  3. Ja mam 5.szt fajek ale z krótkimi kablami ok 1-1,5 cm oczywiscie przylutować się da jak by co to proszę o kontakt na PW
  4. Mam 5.szt wszystkie podobnie obcięte ale zawsze mozna przylutować
  5. Tak mam kolego łącznie 5.szt ale choroba mnie zmogła i dopiero dziś wróciłem do życia jutro na bank masz fotki
  6. Delikatnie podcieka mi pompa vacu wiec może po nocy się zapowietrza zauważyłem że zaczął słabiej odpalać po wymianie filtra paliwa na boscha ale to raczej nie wina filtra bo przed nim był jakiś chiński zamiennik
  7. A tak wyglądalo dzisiejsze odpalenie paszczura - 8,5 bez rewelacji
  8. spodziewam się że i u mnie jest podobnie ale wiesz jak jest auto użytkuję na co dzień wiec do puki pali to nie ruszam ale zdaję sobie sprawę że ten dzień jest coraz bliżej ... jak mnie pierwszy raz zawiedzie i nie odpali to pewnie będzie impuls do działania a jak na razie to pochechałm rano i jakoś pali
  9. no niestety ale przerabiałem ostatnio 2 świece podgrzewające układ chłodzenia ( fajki takie same) na świece z nakrętkami no i fajki się ostały mogę ci jutro zrobić zdjęcia i jak będą ci pasować to pchnę ci za zwykły 4-pak browca
  10. Ja mam 2 szt tylko kabelki byś musiał przylutować
  11. tylko vag w takich właśnie przypadkach niewiele mówi
  12. nie wiem ale to pd-ki kiepsko palą u mnie na parkingu jest kilka tdi i tdi PD ma znacznie większe problemy niż vp nie piszę o moim ale jest kilka b5 3bg i też muszą chwilę pokręcić żeby odpalić obok mnie stoi a3 110 km i pali od kopa nie wiem czy kobieta która go używa grzeje w nim świece bo dziś rano po prostu otworzyła drzwi i sru pół obrotu i chodzi ma mój paszczak..
  13. mój odpalił dziś za drugim razem było -4 bez rewelacji też myślę o uszczelkach na pompki tylko jeśli to uszczelki to dla czego jak jest temperatura w plusie auto pali od strzała nawet bez grzania świec ?
  14. Mój tez rewelacyjnie nie odpala ale muszę go tag długo trzymać na rozruszniku jak już załapie kręci chwilę jak by na sucho bez odzywania się, potem łapie i odpala jutro postaram się nagrać filmik temperatura u mnie podobna więc będziesz miał porównanie
  15. mój do przekroczenia magicznych ok 4 tyś obrotów chodzi jak należy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności