Skocz do zawartości

Mareve

  • Liczba zawartości

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mareve

  • Urodziny 15.03.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    MArcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    GW

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Okazało się , że przyczyną nie była turbina , tylko uszkodzony pompowtryskiwacz.. A więc sprzedam moją starą turbinę , wypadało by ją wyczyścić : https://www.dropbox.com/sh/x6ht392ryd6t3m1/vc-7kQDZf3
  2. Zdiagnozowane , padła turbina . Kupię turbinę.
  3. Proszę powiedz co wymieniałeś , i za co ile płaciłeś ?
  4. Witam, dwa dni temu zaczęło mi kopcić auto i do tego dziś zauważyłem , że ubywa olej . Kopci ciągle na zimnym i na ciepłym silniku, płyn chłodzący nie ubywa. Do tego zauważyłem straszne drgania tłumika, czyżby koniec turbiny? (dodam , że wcześniej na zimnym silniku mi się przycinała) Dołączam filmik : http://www.youtube.com/watch?v=iXUZf...ature=youtu.be Pozdrawiam. Znaczy powiem tak, możliwe że to przypadek, ale mam uszkodzony króciec od vacum pompy (brak sterowania turbiną i brak wspomagania hamulców) auto zaczęło dymić to moc była jak zawsze, ale gdy następnego dnia poruszyłem tym króćcem to straciłem wspomaganie hamulców i brak sterowania turbiną (czyli auto dosłownie nie jedzie). I nie wiem czy teraz auto nie jedzie bo turbina pada czy po prostu nie ma ona sterowania. Włożyłem ten króciec do vacum i wydaję się być szczelny , hamulce mają wspomaganie , a turbina nadal nie działa, dopiero przy 3600 obrotów poczułem delikatnie, że turbina coś tam próbowała zadziałać.
  5. Hm, ale skąd te kopcenie ? Bo o to mi szczególnie chodzi. Teraz bez problemu udało się znaleźć uciekające ciśnienie, jest to przy króćcu wchodzącym do vacum pompy, po poruszeniu wężem słychać syczenie.Widocznie wtedy nie było tak mocno rozszczelnione i dlatego nie mogłem znaleźć.
  6. Witam, powracam niestety z problemem . Wczoraj zauważyłem , że auto zaczęło mi kopcić na ciepłym silniku, dziś zaczęło kopcić mocniej , nie dało się jechać chmura dymu za autem i na biegu jałowym również.(strasznie telepie tłumikiem) Postanowiłem zerknąć na EGR, lecz gdy go ruszyłem padło sterowanie turbiną (nie załącza się) i nie ma wspomagania hamulców. Ktoś wie czy to może być powiązane ? Jeśli można zrobić logi to proszę powiedzieć jakie grupy. Pozdrawiam
  7. Pewnie, że zapytałem powiedział , ze wszystko jest ok tylko turbina do czyszczenia
  8. Od kiedy odebrałem auto od mechanika auto jeździ bezproblemowo , nic się nie dzieję. Na razie będę jeździł jeśli coś się będzie działo dam znać. Pozdrawiam.
  9. Szukałem nieszczelności i nie znalazłem ...a niestety "Wyciągałeś wąż z przelotki gumowej w grodzi, żeby zobaczyć czy zasysa?" nie orientuje się gdzie jest ten wąż.
  10. Nie nie patrzyłem tego węża , ale powiedz mi dlaczego jak wróciła moc to i wróciło wspomaganie hamulców ?
  11. Trucio co myślisz o całej tej sytuacji ?
  12. Witam, niestety nie udało mi się znaleźć dziury w podciśnieniu, oddałem auto do mechanika powiedział , że do czyszczenia turbina, coś mi się w to nie chce wierzyć, gdy powiedziałem , że hamulce mają słabe wspomaganie i nastąpiło to po czyszczeniu EGR , powiedział , że vacum pompa może być do wymiany. Przejechałem się z nim auto nadal nie jedzie, wyszedłem odpaliłem auto odzyskało moc , śmiga aż miło i do tego hamulce odzyskały sprawność. Co mam o tym myśleć ?
  13. Kruciec nie lata , tam tam nie ucieka bo sprawdzałem, sprawdzę jeszcze ten wąż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności